ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حامیان رئیسی کیستند؟

ثبت نام ابراهیم رئیسی

یکی از سه قاضی قتل عام 67 
 
 

 

سرانجام و پس از مدتی بازار گرمی، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی هم در آخرین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات 1400 خود را کاندیدای این انتخابات کرد و نام خود  را در وزارت کشور ثبت.

او پس از ثبت نام اعلام کرد که مستقل است، اما از قدیم گفته اند بگو دوستت کیست تا بگویم تو کیستی!

ابتداء و در آستانه ثبت نام یک پویش حمایتی برای او با حضور حدادعادل تشکیل شد تحت عنوان تولید کنندگان و صاحبان صنایع و ... که در حقیقت همه آنها "لواسان"نشینان بودند و صاحبان ثروت. پس از ثبت نام نیز بلافاصله حزب موتلفه اسلامی حمایت کامل و بی چون چرای خود را از وی اعلام کرد. حزبی که 40 سال است در جمهوری اسلامی بخش های مهمی از سکان کشور از زندان (اسدالله لاجوردی از رهبران موتلفه بود) تا قوه قضایه و از بازار تا اتاق های بازرگانی در کشورهای مختلف در اختیارش است و بند بسیاری از بانکهای خصوصی و بنیادهای اعتباری و صندوق های قرض الحسنه به پایش بند است و امپراطوری کمیته امداد نیز در تیولش. اعوان و انصار جبهه پایداری که همان حجتیه است با نامی دیگر نیز سازمان سیاسی متبوع آقای رئیسی است.

ابراهیم رئیسی پس از ثبت نام مانند همه آنها که در این روزها ثبت نام کردند گفت:

«دیدن وضعیت معیشت مردم، مساله بیکاری، گرانی و سفره مردم و وضعیت اقتصادی جامعه دغدغه جدی برای انسان ایجاد می کند.»

معلوم نیست ایشان چرا در همان قوه ای که در راس آن بود این دغدغه ها را پیگیری نکرد؟

اولین واکنش سیاسی نسبت به نامزدی رئیسی برای انتخابات 1400 باز شدن دفتر قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 بود که وی یکی از سه قاضی صدور احکام آن اعدام ها بود و همچنین توطئه اخیر برای پر کردن گورستان خاوران با مردگان بهائی بود. این پرونده سیاه رئیسی در صورتی که رئیس جمهور هم بشود از او جدا نخواهد شد و در آینده نزدیک مجامع بین المللی حقوق بشر آن را دوباره باز خواهند کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  16 مه  2021

 
 

اشتراک گذاری: