ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

قتل در شهرک اکباتان تهران

کارگردان سینما را

پدر و مادرش کشتند و تکه تکه کردند

 
 
 

 

 

بابک خرمدین، کارگردان جوان سینما، بدست پدر81 ساله و مادرش به قتل رسید و خبر آن در صدر اخبار ایران قرار گرفت. بویژه که پدر بابک پس از بازداشت، در کمال آرامش نحوه قتل پسرش و تکه تکه کردن جسد او به کمک مادر بابک را تشریح کرد. خشونتی کم سابقه که در جامعه خشونت زده ایران چندان هم عجیب نیست.

پدر بابک پس از بازداشت باتهام قتل در دادسرا گفت:

 

«پسرم از بچگی ما را اذیت می کرد و با هر بدبختی که بود او را بزرگ کردم، همیشه از مدرسه اخراج می شد و یک روز آرام نداشتیم، اما با کار و تلاش توانستم او را راهی دانشگاه کنم و پسرم فوق لیسانس گرفت و یکی از فیلم هایش نیز در جشنواره جایزه گرفت.

بابک در دانشگاه کرج استاد فیلم‌سازی و کارگردانی بود، اما در دوران کرونا کلاس‌های دانشگاه آنلاین بود و بابک هفته ای سه روز به بهانه این‌که به شاگردانش درس خصوصی بدهد آنها را به خانه می آورد و جالب این بود که بابک تنها دانشجویان دختر را به خانه می آورد و نمی‌دانستیم که همه آنها دانشجوهایش بودند یا نه!

پسرم با دخترها به داخل اتاق می رفت و از مادرش می خواست برای خودش و میهمانش غذا درست کند و مادرش از آن‌ها پذیرایی می کرد و پسرم با دختران در خانه رابطه جنسی برقرار می کرد. او بعضی اوقات ما را می زد و می‌خواست کارهایش را انجام دهیم و جان‌مان به لب‌مان رسیده بود.  حاضر شدم خانه خود را بفروشم و سهم ارث او را بدهم که  خانه بگیرد و با ما زندگی نکند اما می گفت جنازه من از این خانه بیرون می‌رود.

جمعه ۲۴ اردیبهشت با بابک برای ورزش در محیط شهرک اکباتان بودیم و همان‌جا باز گفتم خانه و خودروی را می فروشم تا خانه‌ای اجاره کنی که تاکید کرد  هیچ جا نمی‌روم و تهدیدش کردم کسی را دارم که ۱۰میلیون تومان بدهم و بکشدت اما بابک گفت: "چرت نگو. کسی نمی‌تونه کاری بکنه."

وقتی به خانه آمدم به همسرم گفتم  بابک نمی پذیرد برود و تصمیم به قتل را گرفتیم. همسرم داخل غذای بابک قرص خواب زیادی ریخت و در حالی که پسرم با خوردن آن نیمه بیهوش شده بود او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و سپس به کمک همسرم جسد را به حمام برده و چون نمی توانستم جسد را از خانه خارج کنم با چاقو و ساطور جسد بابک خرمدین را تکه تکه کرده و پس از بسته بندی کردن تکه های جسد ، آنها را داخل سطل زباله انداختیم. با قتل پسرم به آرامش رسیدم و دیگر هیچ ناراحتی در زندگی ام ندارم.»

عکس: بابک در کنار پدر و مادرش در مراسم اهداء جایزه به یکی از فیلم های  بابک


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  18 مه  2021

 
 

اشتراک گذاری: