ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 فروردین 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

منصوبان بازنشسته نمی شوند

جای خالی 6 عضو خبرگان

قرار است بزودی پر شود!

 
 
 
 
 

 

ظاهرا قرار نیست هیچ امام جمعه و هیچ عضو مجلس خبرگان و یا مجمع مصلحت نظام بازنشسته شوند! بازنشستگی هم در جمهوری اسلامی سیاسی است. یعنی اگر یک غیر انتخابی از خط قرمز خارج شد و یا حرفی خلاف سیاست های حاکم زد بازنشسته می شود، نه این که چون پیر شده بازنشسته شود. صحبت فقط بر سر آیت الله جنتی و یا آیت الله موحدی کرمانی و شیخ محمد یزدی و مصباح یزدی نیست که این دو نفر آخر آنقدر بازنشسته نشدند تا از این دنیا به آن دنیا کوچ کردند. رهبر از جوان گرائی می گوید اما معلوم نیست چرا این جوان گرائی در برگماری های انتصابی انجام نمی شود؟

بموجب همین قرار نانوشته است که در فاصله ای چند ماهه 6 عضو مجلس خبرگان به آن دیار شتافته و همزمان با انتخابات میان دوره ای مجلس، دومین انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان هم برای انتخاب 6 عضو مجلس خبرگان انجام می شود. انتخاباتی کاملا بی رونق که مردم به آن اهمیت نمیدهند و نتیجه آن بیشتر به زدوبندهای محلی و تفاهم با پشت پرده بستگی دارد.

فعلا ۸۶ داوطلب برای انتخاب ۶ کرسی خالی خبرگان رهبری در چهار استان تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران ثبت نام کرده اند. پیرانی می روند و پیرانی جانشین آنها می شوند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  11 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: