ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 فروردین 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

انفجار جدید در تاسیسات نطنز

نفوذ اسرائیل در نهاد های نظامی

و اتمی فاجعه به بار خواهد آورد

 
 
 

 

 

انفجاری که روز گذشته در سایت اتمی نطنز روی داد، یکبار دیگر نشان داد که عوامل جاسوسی و نفوذی اسرائیل در مهم ترین نهادها و ارگان ها و مخفیگاههای جمهوری اسلامی رخنه دارند. پس از انفجاری که هنوز ابعاد آن فاش نشده، یکبار دیگر رجز خوانی های نظامی آغاز شد. از جمله روزنامه سپاه "قدس" با صدور اطلاعیه ای نوشت «ایران حق خود را برای اقدام علیه عاملان و آمران و مباشران محفوظ میدارد.»

اگر اراده ای واقعی پس از این اقدام بود؛ باید دومین انفجار در نظنز روی نمیداد که داد. اسرائیل بدون داشتن عوامل ایرانی در مخفیگاه های اتمی و موشکی ایران ممکن نبود و نیست که بتواند دست به عمل بزند. این که این اقدام به نوشته "قدس" واکنشی بود در برابر مذاکرات اخیر اتمی در وین و لغو تحریم ها و بازگشت امریکا به برجام یک سوی ماجراست، سوی دیگر که اهمیت آن نیز بسیار زیاد است همانا نفوذ در نهادها و ارگانهای مهم نظامی و اتمی و امنیتی حکومت است که می تواند در یک بزنگاه دیگر فاجعه ای عظیم تر را به همراه بیآورد.

هنوز جمهوری اسلامی درباره حادثه اطلاعات واقعی را منتشر نکرده اما "آلون بن دیوید" خبرنگار کانال ۱۳ اسرائیل ادعا کرد: «بر خلاف گزارش های اولیه، حمله سایبری نبود بلکه وسیله ای بود که در محل نصب شده بود.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  12 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: