ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۴ آبان ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنگوی دولت و سخنگوی حجتیه

عملا، در برابر هم قرار دارند! 
 
 

 

 

سخنگوی دولت رفت دانشگاه قم تا با دانشجویان صحبت کند. دانشجویان کمتر گوش کردند و بیشتر شعار دادند و سخنگوی دولت سخنرانی خود را با دو شعار پایان داد: زن، زندگی، آزادی" و "مرد، میهن، آبادی".

بعید است که او در همان شلوغ و همهمه دانشجویان چنین شعاری به ذهنش رسیده باشد و یا جرات کرده باشد آنها را بر زبان آورد. بنابراین، بیشتر باید اینگونه فکر کردن که در جلسات مافوق های او به این نتیجه رسیده اند که با کف شعارها و خواست های جوانان پاسخ داده شده و با آن ها همراهی شود. متاسفانه هیجان در میان دانشجویان چنان زیاد است که توجه به این نکات نمی کنند و پله پله و گام به گام برای رسیدن به خواست های  خود پیش نمی روند.

اما، روی دیگر سکه این تصمیم مقامات بالا دستی سخنگوی دولت، اظهار فضل رسائی و در حقیقت نفرت پراکنی و ایجاد تنش وی در میان مردم و بویژه جوانان است. او که از چهره های حجتیه اندیش است از جمله کسانی است که اغلب در سیمای جمهوری اسلامی با او مصاحبه می کنند تا همین مزخرفات را برای نفرت پراکنی و تشدید خشم مردم بر زبان آورد. او روی دیگر حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان است. تا این دوگانگی در حاکمیت جمهوری اسلامی حل نشود، تنش آفرینی در میان نسل جوان کشور نیز کاهش پیدا نمی کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۶ اکتبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: