ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ آبان ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پوتین در روز وحدت ملی:

روس ها هرگز اجازه

تکه پاره شدن کشورشان را نمیدهند

 
 
 
 
 

 

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بمناسبت روز وحدت ملی، با مورخان و نمایندگان ادیان روسیه دیدار کرد و درباره اوضاع روسیه و جنگ اوکراین گفت: "روس ها هرگز اجازه نخواهند داد کشورهای خارجی روسیه را تضعیف و ویران کنند. روس ها از میهن خود مانند همانگونه دفاع خواهند کرد که اجدادشان با خلق قهرمانی ها دفاع کردند. دشمنان کشور ما د رجهت منافعشان می خواهند کشور تاریخی ما را پاره پاره کنند و با همین هدف امروز بی وقفه به اوکراین سلاح می‌فرستند، مزدوران به آنجا منتقل می‌کنند و دولتی را حمایت می کنند که به شهروندان اوکراین رحم نمی کند. آنها اهداف ژئوپلیتیکی خود که هیچ ارتباطی با منافع مردم اوکراین ندارد را دنبال می کنند.

روسیه حتی اکنون که با ارتش اوکراین و کشورهای حامی دولت این کشور مقابله می کند، تلاش می کند مردم اوکراین در این مقابله کشته نشوند، زیرا روس ها و اوکرائینی ها یک ملت اند. درحالیکه دولت اوکراین هیچ پروائی در این زمینه ندارد.

من یکبار دیگر این واقعیت را می گویم که مقابله روسیه و رژیم نئونازی در اوکراین اجتناب ناپذیر بود.

غرب ارزش های جعلی را به اوکراین تحمیل کرد و ذهن میلیون ها نفر را تغییر داد. آنها سعی کردند از طریق اوکراین فروپاشی روسیه را آغاز کنند. آنها همچنان  به تلاش خود برای نابودی روسیه ادامه می دهد و ما  هرگز چنین اجازه ای را به آنها نخواهیم داد.

در باره منطقه دنباس که اکنون به روسیه ملحق شده است، ما در درجه اول سعی می کنیم مسکن مناسب را برای مردم این منطقه فراهم کنیم تا زمستان سرد را پشت سر بگذارند. (دولت اوکراین 8 سال تمام این منطقه را زیر آتش توپخانه گرفت و خانه های مردم را ویران کرد و 14 هزار قربانی از خود باقی گذاشت.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۷ نوامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: