ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۲ آبان ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

این سد ترک برداشته است

وحشت از شکستن یک سد

موجب تخلیه کامل خرسون شد

 
 
 
 
 

 

"سوروویکین" فرمانده ارتش روسیه در اوکراین، در حضور فرمانده ارتش و وزیر دفاع روسیه گزارشی درباره منطقه خرسون ارائه داده و گفته است:  در شرایط فعلی، مناسب ترین گزینه سازماندهی دفاع در امتداد رودخانه دنیپر است. من درک می کنم که این تصمیم بسیار دشواری است، اما در عین حال، ما جان سربازان خود و به طور کلی، توانایی رزمی خود را در ساحل سمت راست در یک منطقه محدودحفظ خواهیم کرد. مانور نیروها در اسرع وقت انجام خواهد شد. همه غیرنظامیان منطقه «خرسون»،  که 115 هزار نفر است، از منطقه جنگی منتقل شده اند.

تلاش های تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین در «کوپیانسکی» و «کراسنولیمانسکی» سرکوب شد. در جمهوری خلق دونتسک، نیروهای متفقین در ساحل راست رودخانه «باخموتکا» دشمن را شکست دادند. «آرتموفسک» از جنوب مسدود شده است. آزادسازی «پاولوفکا» در حال تکمیل است، حمله ای برای آزادسازی «مارینکا» و «پروومایسکی» در حال انجام است.  در ماه اکتبر  اوکراین و متحدان جنگی آن بیش از 12 هزار پرسنل نظامی، 18 هواپیما، 12 بالگرد، 6 سامانه پدافند هوایی و بیش از 200 دستگاه تانک و 21 دستگاه MLRS را از دست داده است. تلفات روسیه 7-8 برابر کمتر از تلفات ارتش اوکراین بوده است.

(در خرسون سد عظیمی وجود دارد که در جریان حملات نظامی ارتش اوکراین به خرسون این سد آسیب دیده و خطر شکستن آن و غرق شدن خرسون و ساکنان آن در آب این سد بزرگ وجود دارد. ظاهرا روسیه به اطلاعاتی دست پیدا کرده که بموجب آن اوکراین قصد این جنایت را داشته و به همین دلیل روسیه مردم خرسون را به خارج از خرسون منتقل کرده و آرایش نظامی خود در خرسون را هم تغییر داده است. حالا ارتش اوکراین نیز از ورود به خرسون وحشت دارد زیرا بیم دارد این سد درجریان حمله شکسته و تمام نیروهای نظامی که وارد خرسون شده اند در آب غرق شوند. این  اطلاعاتی است که سایت خبری "آستاشگو" که یک سایت معتبر اخبار نظامی روسیه در اوکراین است منتشر کرده است.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۳ نوامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: