ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ آبان ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای مقابله با اعتراض ها

جبهه پایداری طرفدار اعدام

و راه انداختن حمام خون است!

 
 
 

 

 

حجتیه، نسخه ایرانی "اخوان المسلمین" است که از بعد از کودتای ۲۸ مرداد در ایران بنیانگذاری شد و بنیانگذارش هم یکی از سخنرانان رادیوئی در مشهد بنام شیخ محمود حلبی بود. او با حمایت فرمانداری نظامی و بعدها ساواک شاهنشاهی به تهران آمد و تشکیلات حجتیه را بنیانگذاری کرد. وظیفه حجتیه مبارزه با بهائیت بود درحالیکه در بطن دربار شاهنشاهی افرادی مانند سپهبد ایادی پزشک مخصوص شاه بهائی بود و پنهان هم نبود. درحقیقت مبارزه با بهائیت پوششی بود برای دور کردن مذهبیون از مبارزه سیاسی. این انجمن طرفدار سرنگونی رژیم شاه نبود اما پس از انقلاب برای آیت الله خمینی پیغام فرستاد که حاضراست ۳۰ هزار عضو خود را دراختیار مدیریت جمهوری اسلامی بگذارد. آقای خمینی این پیشنهاد را رد کرد وخواهان اعلام انحلال حجتیه شد. انجمن به ظاهر منحل شد اما در باطن نه تنها به حیات خود ادامه داد بلکه شبکه های مخفی نفوذی خود را در تمام ارگان های جمهوری اسلامی گشترش داد. چهره هائی مانند آیت الله خزعلی که تخته پوستش بعدها به مصباح یزدی رسید و بعد از مرگ این هر دو، میراثشان به آقا تهرانی و جبهه پایداری رسید، از افراد شاخص و روحانی حجتیه و تفکر اخوان المسلمینی هستند. از همین انجمن حجتیه "مادرشاهی" و "افتخار زاده" که پس از مرگ محمود حلبی سازمان مخفی حجتیه را تشکیل دادند، بعدها در دوران ریاست جمهوری علی خامنه ای شبکه باصطلاح ضد جاسوسی را تشکیل دادند. در همان سالهای اول جمهوری اسلامی، آیت الله خمینی نامه ای خطاب به شورای نگهبان که بر برکناری میرحسین موسوی از نخست وزیری پافشار میکرد نوشت : «اگر کار بدست این جماعت (حجتیه) بیفتد همه چیزتان برباد می رود». یکبار دیگر هم در همین ارتباط گفت که اینها یک بقالی را هم بلد نیستند اداره کنند. مواظب باشید کار بدستشان نیفتد. این هر دو نگرانی تحقق یافت. یعنی تعلیم دیدگان انجمن حجتیه تا  مغز جمهوری اسلامی نفوذ کردند و اداره کشور را هم برعهده گرفتند. آخرین شاهکار آنها درمجلس کنونی، انتشار یک بیانیه جعلی با ادعای ۲۲۷ امضاء برای اعدام دستگیر شدگان  اعتراضات اخیر است که اکنون معلوم شده ادعای این شمار امضاء جعلی و هدف آنها نفت روی آتش اعتراضات پاشیدن بوده است.

درهمین ارتباط روز گذشته دکتر پزشکیان نماینده کنونی مجلس از تبریز که در مجلس قبلی نایب رئیس مجلس بود، گفت: بیانیه درخواست نمایندگان برای اعدام اغتشاشگران را نه دیده‌ام و نه امضا کرده‌ام . باور دارم که برخی اظهارات و اقدامات نسنجیده، به جای آرام کردن فضا، منجر به تشدید تنش‌ها می‌شود.

همچنین روز گذشته میکروفن نماینده خرم آباد که  بیانیه ۲۲۷ نماینده مجلس را جعفی اعلام کرده و گفته بود: «هرکسی گفته با معترضین برخورد اعدام و قتل عام صورت بگیرد؛ غلط اضافی کرده است.» قطع شد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: