ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ آبان ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کسانی که در خدمت استراتژی امریکا و اسرائیل اند

آنها که بر طبل خشونت

و تحریک مردم می کوبند!

 
 
 

 

برای خنثی کردن توطئه اسرائیل و امریکا، برای کشاندن ایران به یک جنگ داخلی و سپس دخالت آنها برای تقسیم ایران، حکومت هیچ چاره ای ندارد جز کنترل دهان امثال علم الهدا و گرفتن قلم از دست امثال حسین شریعتمداری در کیهان. اینها با نمک پاشیدن روی زخم های مردم عملاً آتش بیار همان استراتژی امریکا و اسرائیل هستند. کیهان می نویسد که باید مردم معترض را سرکوب خونین کرد و گشت ارشاد باید بماند و روسری هم باید به سر زنان بازگردانده شود. علم الهدا هم با وقاحت تمام در نماز جمعه اش می گوید:  «آمریکا به این‌هایی که روسری از سر بر می‌دارند به چشم روسپی‌های ۲۸ مرداد نگاه می‌کند. و کسانی که فضای مجازی را باز گذاشتند باید پاسخگوی خون‌های شهدایی باشند که این روزها بر زمین ریخته می‌شوند.» که البته منظورش از شهد مردم نیستند، بلکه نیروهای مسلح حکومت است.

همین روش و توصیه را حدادعادل هم تبلیغ می کند که بدلیل وابستگی اش به بیت رهبری طبیعی است که مردم تصور کنند حرف و توصیه او برای سرکوب و عقب نشینی نکردن، حرف هائی است که در بیت رهبری زده می شود. (مراجعه کنید به منتخب اخبار سیاسی همین شماره پیک نت)

او حتی روی دست ابراهیم رئیسی هم بلند شده که می گوید "اصلاحات عقب نشینی نیست" (این نظر رئیسی را هم در بخش منتخب اخبار سیاسی همین شماره پیک نت بخوانید)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: