ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۰ مهر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

قتل مهسا امینی از سر حادثه نبود!

داعش در بلوچستان

روز به روز قوی تر می شود!

 
 
 

 

 

سلام و روز بخیر- حوادث بلوچستان و کردستان دراین روزها بسیار پر اهمیت است و از آنها بوی توطئه های بزرگ به مشام می رسد. توطئه جنگ داخلی و تجزیه ایران. برخلاف تصور کسانی که فکر می کنند حکومت برای سرکوب در شهرها بدنبال بهانه بوده و اقدامات تروریستی در بلوچستان وکردستان را تبدیل به این بهانه کرده، باید گفت: به هیچ وجه اینطور نیست. جنگ و گریز در این دو منطقه واقعیت دارد.

عملکرد حکومت باعث  ایجاد فرصت برای جیش العدل در بلوچستان شده است و نیروهای مسلح ناچار شده اند به مقابله برخیزند و مکان هایی را که در این روزها آنها تصرف کرده اند پس بگیرند. همین وضع تقریبا در کردستان نیز پیش آمده است. حتی می توان حدس زد که ماجرای قتل مهسا امینی که خود از یک خانواده کرد ایرانی بود، بصورت هدفمند توسط عوامل نفوذی در گشت ارشاد صورت گرفت تا کردستان به خونخواهی قومی و ملی برخیزد. در بلوچستان نیز وضع به همینگونه است و داعش منطقه را به لانه خود تبدیل کرده است. وقتی صحبت از نفوذ در نهادهای امنیتی و نظامی و انتظامی و روحانی حکومتی می شود، باید به این نکات توجه کرد.

قضیه زاهدان به طور کلی جدا از اعتراضات در بقیه نقاط کشور است.  متاسفانه در زاهدان داعش بسیار فعال است و فاجعه تجزیه طلبی را پیش می برد. درعین حال که شکم گرسنه و خشم مردم توجه داریم، باید این واقعیات را هم ببینیم و با چشم بسته هر اقدام نظامی علیه تجزیه طلبان داعشی در منطقه را محکوم نکنیم. در زاهدان دوغ و دوشاب چنان قاطی شده که روز به روز دوشابش بیشتر از دوغش می شود. دودی که در زاهدان بلند شده، دود کباب نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲ اکتبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: