ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۰ مرداد ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گویا 7 ایالت آلمان به جانشین صدراعظم آلمان نامه نوشته اند

خبرهای غیر رسمی درباره

باز شدن شیر گاز "استریم 2"

 
 
 
 
 

 

در حالیکه خبرهای غیر رسمی درباره باز شدن شیرهای گازاستریم 2 از روسیه به طرف آلمان در فضای مجازی پخش است، نه روسیه و نه آلمان بصورت رسمی این خبر را نه تائید و نه تکذیب می کنند. این درحالی است که حتی گفته می شود در پارلمان آلمان نیز از جانشین صدراعظم آلمان "شولتز" که در تعطیلات تابستانی وظائف او را برعهده گرفته انتقادهائی دراین مورد شده است. این که زیر میزی با روسیه برای باز شدن استریم 2 به توافق رسیده اما اعلام نمی کند. پیش از انتشار این خبر در فضای مجازی، خبر از نامه ای منتشر شد که گویا 7 ایالت آلمان خطاب به جانشین صدراعظم آلمان نوشته شده و در آن مسئله توافق زیر میزی مورد اشاره در بالا مطرح شده است.

همزمان با این اخبار شرکت دولتی گازپروم روسیه صادرات گاز به لتونی را بطور کامل قطع کرد. گازپروم در کانال تلگرام خود اعلام کرده که این کشور عضو اتحادیه اروپا در حوزه دریای بالتیک "شرایط روسیه برای خرید گاز(به روبل) را نقض کرده است".

تاکنون روسیه ارائه گاز را به چند کشور اروپایی از جمله هلند، دانمارک، فنلاند، لهستان و بلغارستان متوقف کرده است زیرا این کشورها حاضر نشده‌اند پول گاز را با روبل پرداخت کنند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول آگوست ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: