ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۶ تیر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 6 تیر

چه پیامی میان طائب

و اسرائیل رد و بدل شده بود؟

 
 
 

 

 

برکناری ها و برگماری های تازه، پس از برکناری حسین طائب از ریاست 13 ساله اش براطلاعات سپاه، یکی پس از دیگری در نهادها و ارگان های امنیتی سپاه بی سر و صدا جریان دارد، بی آنکه اعلام شود آنکه بر کنار می شود جرمش چه بوده؟ و آیا این برکناری ها به معنای تغییر روش و رویه اطلاعات سپاه و خاتمه دخالت آن در امور مربوط به وزارت اطلاعات است؟ تجدید سازمان برای کار آمد کردن آن برای عملیات ضد جاسوسی است؟ و یا حکومت، سرانجام و پس از ضرباتی مهلک جاسوسی که خورده، به هسته مرکزی نفوذ دست یافته است؟ این کشف در داخل کشور انجام شده و یا از خزانه غیب، اطلاعاتی را به رهبر جمهوری اسلامی رسانده اند که بقول معروف "مو لای درزش" نمی رفته و باید فورا بر مبنای آن دست به کار می شدند؟ هر فعال سیاسی و مطبوعاتی و حتی توده مردم نیز می دانند که هر تغییری در ترکیب اصلی سپاه بدون دخالت مستقیم رهبر جمهوری اسلامی ممکن نیست و دستورات از جانب او صادر می شود. بویژه در ارتباط با تغییرات در اطلاعات سپاه.  این یک نمایش است که فرمانده سپاه جانشین برای حسین طائب تعیین کرده! شک نیست که در آینده ای نزدیک دلیل و انگیزه واقعی برکناری طائب و تجدید سازمان اطلاعات و ضد اطلاعات سپاه آشکار خواهد شد و صحنه سازی ها و شایعه پراکنی های کنونی نیز رنگ خواهد باخت. در کنار همه این ابهامات، بصورت مشکوکی که بقول معروف "تابلو" شده، رسانه ها یک خبر دستوری را منتشر کرده اند مبنی بر این که حسین طائب رفته زیارت امام رضا! چون این ترفند هم افاقه نکرد، حالا یک فتوشاپی درست کرده اند که نشان میدهد هنگام معارفه رئیس جدید اطلاعات سپاه حسین طائب در کنار فرمانده کل سپاه حضورداشته! اگر نبود "کاسه ای زیر نیمکاسه" به این خبرسازی های شتابزده چه نیازی بود؟ فرمانده کل سپاه را برکنار و فرمانده جدید را معرفی میکنند و آب از آب تکان نمیخورد و نیاز به این توجیهات نیست.

در تازه ترین خبری که در سایت سپاه منتشر شده آمده است:

«رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه (حسین طائب) مدتی پیش به یک کشور همسایه سفر کرد و همزمان با این سفر رژیم صهیونیستی با ارسال یک پیام توسط واسطه درخواست کرد، سپاه حملات خود به مواضع اسرائیل را متوقف کند و خواستار آتش بس در جنگ پنهان بین طرفین شد».

این دیگر شایعه نیست، بلکه خبری است در ستایش شاهکارهای اطلاعات سپاه. اما از دل این خبر، یک خبر مهم تر نهفته است. این که رژیم بقول سپاه صهیونیستی از کجا میدانسته که حسین طائب به فلان کشور همسایه سفر کرده؟ توسط چه کسی پیام به او داد؟ متن پیام چه بوده؟ و اساسا طائب با چه هدفی به آن کشور همسایه سفر کرده بوده؟ چه زمانی این سفر انجام شده؟ آیا رندان خارجی که در سفارتخانه های کشورهای منطقه دبیر اطلاعاتی و جاسوسی دارند ته و توی این سفر را در نیآورده و به نوعی ارتباط پی برده وگزارش نداده اند؟ حتی اگر طائب به عراق هم سفر کرده باشد، باندازه کافی چشم و گوش های روسیه - بویژه پس  از ترور قاسم سلیمانی- در آنجا فعال هست که بداند کی پیام داده و کی پیام آورده و کی پیام برده! آن هم درعراقی که پرده امنیتی اش پر از سوراخ های جاسوسی است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۷ ژوئن ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: