ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ تیر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام رئیس جمهور لوگانسک خطاب به مردم

نبرد 8 ساله با ارتش اوکراین

سرانجام به پیروزی ما انجامید!

 
 
 

 

 

پیام رئیس جمهور، جمهوری خلق لوگانسک، پس از آزادی کامل این جمهوری از چنگ ارتش اوکراین :

هموطنان عزیز! شهروندان جمهوری خلق لوگانسک!

امروز، سوم ژوئیه، روز بزرگی است که برای همیشه تاریخ قرمز در تقویم میهن ما خواهد بود. امروز آن چیزی که همه ما 8 سال طولانی برای آن تلاش کردیم به حقیقت پیوست. امروز نیروهای ما با حمایت نیروهای مسلح روسیه شهر لیسیچانسک را آزاد کردند و بدین وسیله آزادی جمهوری را در مرزهای تاریخی آن کامل کردند. نئونازی های اوکراینی که برای کشتن و غارت به سرزمین ما آمده بودند شکست خوردند! آنها از تاکتیک هایی شرم آور استفاده کردند و از غیرنظامیان بعنوان سپر انسانی استفاده کردند. بنابراین، ارتش ما مجبور بود به معنای واقعی کلمه هر خانه، هر خیابان، هر روستا را با دقت آزاد کند و به این ترتیب، در نهایت، شهرهای بزرگ منطقه لوگانسک مانند روبیژن و سورودونتسک تصرف شدند و امروز لیسیچانسک کاملاً آزاد شد!

من صمیمانه به همه شما در این روز بزرگ را تبریک می گویم! این جشن، مانند سال 1945 که ارتش هیتلری شکست خورد، برای ما عزیز و تاریخی است. نبردها سنگین و خونین بود و پیروزی دوباره از آن ما شد. همیشه همینطور خواهد بود...

رئیس جمهور دونتسک "دنیس پوشیلین" نیز به ساکنان جمهوری خلق لوگانسک به خاطر رهایی کامل از اشغال 8 ساله اوکراینی تبریک گفت.

همزمان با آزادی کامل لوگانسک و شکست ارتش اوکراین،  حملات نیروهای هوافضای روسیه به تأسیسات نظامی در خارکف و نیکولایف شدت گرفت و بیش از 100 سرباز اوکراینی و 120 مزدور خارجی که سلاح های بسیار دقیق در اختیار داشتند کشته شدند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۵ ژوئیه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: