ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱ خرداد ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فیلم را ببینید!

سکوت رسانه های غرب

از فجایع فاشیستی در اوکراین

 
 
 

 

 

هشت سال از فاجعه به آتش کشیدن سندیکای کارگران در شرق اوکراین توسط نازی های این کشور گذشت. در آن فاجعه که رسانه های غرب با سکوت از کنار آن گذشتند تا کسی نداند در اوکراین یک دولت فاشیستی حاکم شده، 48 نفر از کارگران در آتش سوختند و شماری دیگر که خود را از پنجره های مرکز سندیکائی به بیرون پرت کرده بودند تا بلکه نجات پیدا کنند، توسط فاشیست ها دستگیر شده و در همان خیابان و در میان شادی نازی هائی که شاهد به آتش کشیده شدن مرکز سندیکائی بودند زجرکش شدند. از آن فاجعه 240 مجروح و نیمه سوخته از مرگ نجات یافتند. آنها که فاجعه را آفریدند همانهائی بودند که حالا ناچار شدند از پناهگاه "آزوفستال" بیرون آمده و خود را تسلیم ارتش روسیه و ارتش های دو جمهوری دونتسک و لوهانسک کنند.

رسانه های غرب نه تنها در آن سال، یعنی سال 2014 اخبار این جنایات را پوشش ندادند، بلکه اکنون هم که بی وقفه از دولت زلنسکی در اوکراین حمایت می کنند درباره این جنایت لب از لب باز نمی کنند. جنایت نازی های اوکراین در به آتش کشیدن مرکز سندیکائی خلاصه نشد و از همان زمان تا لحظه ورود ارتش روسیه به اوکراین برای مقابله با هنگ فاشیستی "آزوف" که عملا دولت اوکراین را در اختیار دارد و زلنسکی سخنگوی آنست ادامه یافت. در این مدت 14 هزار نفر از روس زبان های شرق اوکراین زیر گلوله باران ارتش اوکراین و هنگ آزوف کشته شدند و یا ترور شدند، ربوده شدند و به قتل رسیدند و یا برای همیشه ناپدید شدند. حتی یک کلام در باره این دوران رسانه های غرب سخن نمی گویند.

روسیه بی اعتناء به جنگ تبلیغاتی رسانه های غرب که مملو از خبرهای دروغ و تحریف شده است (نمونه آن را در تلویزیون های فارسی زبان خارج ایران مانند بی بی سی و ایران اینترنشنال می شنوید) جنایتکاران نازیست اوکراین را از صفوف نظامیان تسلیم شده اوکراین جدا کرده و به داخل روسیه منتقل می کنند تا زمان محاکمه علنی آنها فرا رسد. محاکمه ای که حدس قریب به یقین وجود دارد، نام و هویت شماری از نظامیان ارشد کشورهای عضو ناتو و رهبران و هدایت کنندگان آزمایشگاه های مخفی بیولوژیک اوکراین نیز که در ماریوپل و دیگر شهرهای اوکراین دستگیر شده اند اعلام شود و حتی به محاکمه کشیده شوند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: