ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ خرداد ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیشنهاد حمله به کیف

درصورت ادامه جنگ اوکراین

تلویزیون حزب کمونیست روسیه-

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 
 

 

اخیراً کانال اول تلویزیون روسیه در ارتباط با وضعیت جنگ در اوکراین، عده‌ ای از صاحب نظران سیاسی این کشور را برای گفتگو دعوت کرد. دیمیتری نویکوف، معاون اول رهبر حزب کمونیست روسیه و عضو فراکسیون این حزب در مجلس دوماً نیز در این گفتگو شرکت داشت.

نویکوف، در ارتباط با اوضاع اوکراین گفت: ایالات متحده با پمپاژ تسلیحات به اوکراین، یک جنگ صلیبی را علیه روسیه به راه انداخته است. رسانه‌های غربی زمانی که صحبت بر سر ارسال سلاح به اوکراین می‌شود همواره از کلمه «کمک» استفاده می کنند. در ‌واقع ما در باره کمک‌های نظامی بلاعوض نظامی آمریکا به اوکراین، صحبت نمی‌کنیم بلکه صحبت  بر سر فروش سلاح است و نه چیز دیگری. در لوای همدردی ایالات متحده آمریکا با رژیم کیف، یک برنامه خاص در چارچوب «همان جنگ صلیبی» پنهان شده است. واقعیت این است که، ماهیت «کمک‌»ها، بدهی هایی هستند که اوکراین برای همیشه نمی‌تواند از بند آن‌ها رها شود. اکراین، اجبارا موظف خواهد بود هزینه «کمک» ها را از باقی‌مانده های صنایع، زمین‌های کشاورزی و یا سایر منابع این کشور باز گرداند. یا به طریقی دیگر: استفاده از نیروی انسانی این کشور برای جنگ با روسیه. بنا بر این « کمک» های آمریکا برای اوکراین بهره اقتصادی و یا سیاسی در بر نخواهد داشت.

در ادامه عضو رهبری حزب کمونیست روسیه گفت: پشت «کمک» های واشنگتن، یک محاسبه کاملاً دقیق و منطقی نهفته است. از طرفی برنامه‌ ای است برای پر کردن جیب نخبگان آمریکایی، چرا که بخش قابل توجهی از بودجه «کمک به اوکراین» هرگز از قلمرو ایالات متحده خارج نخواهد شد. از سوی دیگر، به بردگی کشاندن مالی اوکراین، نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. این بدان معناست که اوکراین، از شر بدهی هایی که بدان تحمیل شده رها نخواهد شد.  من نظامی نیستم اما می‌دانم که وقت آن رسیده است تا با مراکز تصمیم گیری برای ادامه جنگ در اوکراین، برخوردی اساسی بشود. چرا باید کودکان دونباس، همچنان هدف  گلوله های توپ و موشک قرار بگیرند، خاک روسیه مدام گلوله باران  شود… بنظر من زمان تصمیم گیری قاطع فرا رسیده است. آیا در نظرات ما عنصر غیر انسانی دیده می شود؟ نه! از این‌ها، گذشته آیا نمایندگان رهبری اوکراین «کارکرد های مردمی- انسانی دارند؟» آن‌ها با ترویج نازیسم و «حزب جنگ» حکومت می کنند. بنابر این حذف « کارکرد انسانی» مقامات کیف، هم گریبان مردم اوکران را از نکبت جنگ آزاد خواهد کرد و هم روسیه را از رویارویی نظامی رها خواهد ساخت. تنها موردی که از رهبری « انسانی» اوکراین باقی خواهد ماند، توانایی آن‌ها در سرقت پول با بهره گیری از طرح های فساد است که هزینه همه مصائب را مردم این کشور باید پرداخت کنند.

 

https://www.rline.tv/news/2022-06-06-dmitriy-novikov-nuzhno-zadumatsya-ob-otnoshenii-k-tsentram-prinyatiya-resheniy-na-ukraine-/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۸ ژوئن ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: