ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ خرداد ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رهبر حزب کمونیست روسیه:

روسیه باید در اوکراین

به پیروزی با ثبات دست یابد!

 
 
 

 

 

روز سه شنبه 7 ماه ژوئن، گنادی زوگانف در مصاحبه با «Svobodnaya Pressa» گفت: ما وظیفه داریم با همه توان و امکانات خود برای یک پیروزی مطمئن تلاش کنیم.  روسیه در ارتباط با اوکراین سه مسئله کلیدی را باید حل کند: اولین مسئله این است که آیا جهان همچنان باید تک قطبی بماند و ایالات متحده و سازمان نظامی ناتو به دیکته کردن سیاست‌های خود ادامه دهند؟ این در حالی است که آمریکا عملاً به جمهوری خلق چین و حزب کمونیست این کشور اعلان جنگ داده است.

دومین مسئله کلیدی، نجات اروپا از دست فاشیزم است. چرا که طاعون قهوه ای با صلیب شکسته، از دریای بالتیک تا لندن خود را نشان می دهد و راه افراط را در پیش گرفته است.

سومین مسئله این است که آیا میراث شوم ناشی از فرو پاشی کشور در 1991 و قرار گرفتن کشور در دست خائنین تمام شده و کشور ما راه توسعه را در پیش خواهد گرفت؟ در آن زمان بیش از 25 میلیون روس، در خارج از مرزهای کشور خود مانده بودند. این در حالی است که آن‌ها در کشورهای بالتیک تبدیل به غیر شهروند شدند و در اوکراین اجازه استفاده از زبان مادری خود را هم ندارند.

روند بعدی تاریخ به همبستگی، شجاعت و بسیج امکانات ما بستگی دارد. من باز هم تکرار می کنم، ما باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا در اوکراین موفق و پیروز میدان باشیم.

(یاد آوری مترجم: اوکراین تبدیل به مرکز ثقلی شده بود برای درهم کوبیدن روسیه توسط ناتو و خالی کردن پشت جبهه جمهوری خلق چین).

https://www.rline.tv/news/2022-06-07-gennadiy-zyuganov-my-obyazany-vse-sdelat-chtoby-dobitsya-uspekha-na-ukraine/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۸ ژوئن ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: