ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ارتش روسیه مهلت

خروج از پناهگاه "آزوف" را تمدید کرد

 
 
 

 

 

ارتش روسیه که شهر ماریاپل را آزاد کرده، مهلت خروج نیروهائی که در پناهگاه کارخانه فولاد  "آزوف" پنهان شده اند را تمدید کرد و برای دومین بار به کسانی که در این پناهگاه پنهان شده اند اخطار کرد که پیش از بمباران این پناهگاه از آن بیرون آمده و خود را تسلیم کنند. گفته می شود حدود 3 هزار و 500 نفر که عمدتا از ارتش اوکراین، واحدهای نظامی گردان فاشیستی آزوف و مستشاران نظامی ناتو هستند در این زیر زمین پناه گرفته اند. این پناهگاه که در عمق زمین است و سقف آن بتن آرمه چند لایه است 28 کیلومتر وسعت و طول دارد و در زمان اتحاد شوروی برای پناه گرفتن مردم در صورت حمله نظامی به ماریاپل بنا شده است. زلنسکی مدعی شده که در این پناهگاه زنها و بچه ها پناه گرفته اند و ارتش روسیه اعلام یک کریدور امن کرده تا در صورت حقیقت داشتن ادعای زلنسکی زنان و بچه ها از آن خارج شوند اما تاکنون هیچ زن و بچه ای از آن خارج نشده است. یا هیچ زن و بچه ای در این پناهگاه نیست و یا اگر هست، افراد نظامی داخل این پناهگاه اجازه خروج به آنها را نمیدهند. در این صورت هدف زلنسکی، که به ارتش اوکراین دستور داده از این پناهگاه خارج نشوند و مهلت ارتش روسیه را نپذیرند اینست که در صورت بمباران این پناهگاه یک کارزار تبلیغاتی بر مبنای کشتار زن و بچه ها راه بیاندازد.

همزمان با نزدیک شدن به پایان مهلت خروج از این پناهگاه، فرمانده نیروهای چچن اعلام کرده است که در پایان مهلت اعلام شده به این پناهگاه حمله و کار را یکسره خواهد کرد.

فیلم مربوط به سالن غذا خوری بازداشتگاه تسلیم شدگان ارتش اوکراین در منطقه دنباس است.

شهر برزیانسک از چنگ فاشیست ها بیرون کشیده شد و ارتش جمهوری دونتسک در این شهر مستقر شد و علامت های فاشیست ها را در سطح شهر جمع کردند و علامت ها و پرچم دونتسک و روسیه را به جای آنها نصب کردند. شهر کاملا آرام است و مردم با امنیت در شهر رفت و آمد می کنند. کارخانه ایلیچ در این شهر را نیروهای چچن ها از ارتش اوکراین پس گرفتند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۰ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: