ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای مقابله با افزایش قیمت انرژی

آلمان 40 میلیارد یورو

احتمالا از بانک جهانی وام می گیرد

منبع. «اوروآسیا دیلی»

 
 
 
 
 

 

آلمان قصد دارد برای کاهش مشکلات اقتصادی ناشی از عرضه تسلیحات به اوکراین و افزایش قیمت انرژی، 40 میلیارد یورو وام بگیرد. این خبر روز شنبه ۲۳ آوریل توسط بلومبرگ به نقل از منابع آگاه بدون ذکر منبع دریافت وام اعلام شد. خاطرنشان می شود که در این صورت کل بدهی عمومی جدید آلمان 140 میلیارد یورو خواهد بود.

پیش از این، در 19 آوریل، نشریه آلمانی « Deutsche Wirschaftsnachrichten » گزارش داد که آلمان در سال 2022 مبلغ بی سابقه ای را برای خرید نفت و گاز روسیه پرداخت خواهد کرد. همانطور که در مقاله اشاره شده است، هزینه های آلمان برای خرید نفت روسیه ممکن است از 11.4 میلیارد یورو به 14.3 میلیارد یورو افزایش یابد. در 22 آوریل، «بوندس‌بانک» آلمان اعلام کرد که تحریم گاز روسیه، 180 میلیارد یورو برای آلمان هزینه خواهد داشت. همچنین، به گفته این بانک، تورم که در حال حاضر به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته یعنی 3/7 درصد رسیده، تا  8/8 درصد بالا خواهد رفت. پیشتر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در 23 مارس اعلام کرد که روسیه از اول ماه می قیمت فروش گاز به کشورهای غیردوست را با روبل معامله خواهد کرد.او تاکید کرد که فدراسیون روسیه اصول قیمت گذاری در قراردادهای قبلی را مراعات خواهد کرد اما با دریافت روبل.

 

https://eadaily.com/ru/news/2022/04/24/smi-frg-namerena-vzyat-v-kredit-40-mlrd-evro-dlya-smyagcheniya-problem-v-ekonomike


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۶ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: