ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خبرهائی که رسانه های غرب منتشر نمی کنند!

 
 
 
 
 

 

1- نیروهای ویژه گارد روسیه که مشغول پاکسازی خارکف هستند، گروه دفاع ارضی اوکراین در منطقه خارکف را از بین بردند. در یک منطقه جنگلی، گروهی از فاشیست های مسلح به تله افتادند که ابتدا به آنها پیشنهاد شد سلاح ها را زمین گذاشته و تسلیم شوند اما آنها شروع به تیراندازی کردند. در مقابله متقابل همه آنها به همراه فرمانده شان کشته شدند.

 

2- یک نماینده مجلس آلمان خواهان اخراج سفیر اوکراین از این کشور شد. سفیر اوکراین به صدراعظم آلمان توهین کرده بود و نماینده مجلس پس از اشاره به این توهین اعلام کرد که سفیر اوکراین هواداری نازی هاست.

سفیر اوکراین به این دلیل که آلمان برای ارسال سلاح های سنگین به اوکراین تعلل می کند صدراعظم این کشور را به "کالباس پژمرده" تشبیه کرده بود.

 

3- بموجب تصمیم دولت آلمان، مهاجرین جدید اوکراین باید اعلام کنند چقدر پول نقد در حساب بانکی خود در آلمان و یا هر کشور دیگر جهان دارند و ضمنا اگر اتومبیلی که با آن از اوکراین فرار کرده اند بیش از 7 هزار و 500 یورو قیمت دارد باید آن را فروخته و با پول آن تا تمام شدن این پول زندگی کنند. بیشتر مهاجرین موج اول اوکراین ثروتمند هستند و با اتومبیل های گرانقیمت خود از اوکراین فرار کرده اند. اداره کار آلمان به این مهاجرین هشدار داده که اگر درباره موقعیت مالی خود دروغ بگویند با آنها برخورد می شود.

 

4- از جمله دروغ هائی که در روزهای پیش از سالروز 9 می (روز پیروزی ارتش سرخ بر فاشیسم هیتلری) رسانه های غربی آن را تکرار می کنند اینست که قرار است پوتین روز 9 ماه می فرمان بسیج عمومی برای پیوستن به ارتش بدهد. روسیه با مسخره کردن این خبر اعلام کرد که حتی یک چهارم ارتش روسیه نیز به اوکراین اعزام نشده، بنابراین چه نیازی به بسیج نیروست؟

 

5- چین با تجربه از تحریم های ناگهان غرب علیه روسیه و توقیف پولهای این کشور، بسرعت درحال بهره گیری از این تجربه و جمع و جور کردن پولهای خود در بانکهای امریکائی و اروپائی است.

6- "تاراس بولبا" قهرمان گوگول برای آزادی علیه ارتش لهستان است. در جنگ جهانی دوم ناسیونالیستهای غرب اوکرائین در منطقه غرب این کشور بسیاری از لهستانی ها را کشتند و موجب مهاجرت 200 هزار لهستانی از اوکرائین  به لهستان شدند . هم اکنون دولت لهستان از ناسیونالیست ها و فاشیست های اوکرائینی حمایت می کند. به این نتیجه می رسیم که در جنگ کنونی تاراس بولبا از ارتش روسیه  حمایت می کند.

7- هند به روسیه اطلاع داد که آماده خرید نفت این کشور است اما درعین حال خواستار تخفیف 30 در صدی در قیمت نفت شد با این استدلال که روسیه با همین تخفیف نفت به آلمان می فروشد. هند افزون بر این، از روسیه خواسته که هزینه حمل نقل خریداری شده را خود متقبل شود. هنوز روسیه به این خواست پاسخ نداده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۷ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: