ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خواست رو به گسترش در روسیه

الیگارش ها را کنترل کنید

خدمات عمومی را افزایش بدهید

 
 
 

 

 

در عملیات ویژه روسیه برای حفاظت از جمهوری خلق دونباس، نه تنها  روس ها، بلکه  بسیاری از اوکراینی ها که در اتحاد شوروی به دنیا آمده اند نیز زیر پرچم سرخ جمهوری دنباس در عملیات نظامی شرکت دارند.

در روسیه نیز به استقبال از 9 ماه مه سالگرد پیروزی برفاشیسم،  قرار است راهپیمایان "هنگ جاویدان" با پرچم های سرخ و آرم داس و چکش انجام شود.

در آستانه سالگرد پیروزی بر فاشیسم حزب کمونیست فدراسیون روسیه با صدور بیانیه ای خواهان تغییر استراتژیک اقتصادی روسیه شد و در گام نخست خواهان بازگشت سن بازنشستگی به قبل از قانون افزایش سن بازنشستگی شد. در همین بیانیه همچنین خواسته شد که بر درآمد مازاد مالیات تصاعدی وضع و در حداقل دستمزدها نیز تجدید نظر شود. این حزب پیشنهاد کرد که برای تغییر استراتژی اقتصادی روسیه و خواسته هائی که دربالا به آنها اشاره شد یک همه پرسی انجام شود و مقدمات آن با تشکیل میزگردهای تلویزیون با شرکت نمایندگان حزب کمونیست روسیه برگزار شود.

در بیانیه دیگری، حزب کمونیست روسیه خواهان محدود کردن فعالیت های اقتصادی الیگارش ها (ثروتمندان) شده و اعلام کرد که طولانی شدن سکوت در برابر الیگارش ها و خائنین به منافع ملی آنها را جسورتر می کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۷ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: