ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مفسران نظامی روسیه:

تن نخست وزیر انگلیس

برای یک ضربه اتمی می خارد

 
 
 

 

 

مفسر سیاسی - نظامی روسیه بنام «روسلان اوستاشکو» که علاوه بر شرکت در مصاحبه های تلویزیونی در روسیه، یک کانال مستقل خبری روی یوتیوب نیز دارد، در تازه ترین برنامه تفسیری خود از جنگ اوکراین و نقش انگلستان در آن گفت: ظاهرا آقای جانسون تنش می خارد و گویا باور ندارد که روسیه تنها با شلیک یک موشک مافوق صوت خود بنام "اسمارت" می تواند این جزیره را به زیر آب ببرد!

همزمان با این اظهار نظر، دبیرکل "روسکازموس" روسیه نیز در کانال تلگرامی خود نوشت: در یک جنگ هسته‌ای، روسیه میتواند در نیم ساعت کشورهای عضو ناتو را نابود کند... اما نباید اجازه این کار را بدهیم، چرا که عواقب (جنگ) هسته‌ای دامن‌گیر سیاره زمین خواهد شد. ناتو به مصاف ما آمده است. علنا اعلام نمی‌کند، اما این تفاوتی ایجاد نمی‌کند؛ برای همه نقش ناتو روشن است.

گردان‌های فاشیست اوکراین و نیروهای مسلح این کشور برای ناتو گوشت دم توپ هستند. آن‌ها تنها اپراتورهایی هستند که توسط مربیان ناتو آموزش دیده‌اند و اهرم‌ها و دکمه‌های سلاح‌های ناتو را فشار می‌دهند.

روسیه اکنون در اوکراین در برابر ناتو قرار دارد و باید از تمام قدرت نظامی خود استفاده کند. بسیج اقتصاد دولتی روسیه و تبدیل مجموعه‌های نظامی- صنعتی و دیگر صنایع مربوطه این کشور باید فورا در وضعیت نظامی.قرار گیرند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: