ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دو سرهنگ انگلیسی وامریکائی در جزیره "مار" کشته شدند

مزدوران اسرائیلی و افسران ناتو

در کنار ارتش اوکراین می جنگند

 
 
 

 

 

در روزهای اخیر شماری از افسران ارشد ناتو که در ارتش اوکراین فرماندهی و یا نقش مشاور نظامی را داشتند در ماریوپل دستگیر شده اند. آنها عمدتا داخل پناهگاه "آزوفستال" پنهان شده بودند و حالا در تنگنای غذا و دارو ناچار شده اند خود را تسلیم کنند. آنها گفته اند که حدود هزار نظامی اوکراینی و مزدور خارجی و افسران ناتو همچنان در تونل آزوفستال هستند و منتظرند سازمان ملل آنها را تحویل بگیرد. ترس آنها اینست که بدست ارتش روسیه افتاده و برای بازجوئی و افشای ماموریتشان به مسکو منتقل شوند. برخی از آنها از گردانندگان آزمایشگاه بیولوژیکی اوکراین بوده اند که در ماریوپل فعالیت داشتند. از جمله افسران ناتو که دستگیر شده اند ژنرال کانادایی «تِروِر کادیو» است که در حال فرار از آزوفستال به همراه عده‌ای دیگر از مستشاران غربی به اسارات نیروهای روسیه در آمده و به مسکو منتقل شده است. این ژنرال سال‌ها ریاست یکی از آزمایشگاه‌های بیولوژیک n1 را در اوکراین بر عهده داشته است.

وزارت خارجه روسیه نیز اعلام کرد: مزدوران اسرائیلی در جنگ اوکراین و در کنار یگان‌های “آزوف” می جنگند. شاید با بدست آمدن همین اطلاعات وزیر خارجه روسیه "لاوروف" اعلام کرد هیتلر هم نژاد یهودی داشته و زلنسکی نیز اجدادش یهودی بوده اند که موجب اعتراض وزیر خارجه اسرائیل شد.

ضمنا فاش شده که در جریان حمله به جزیره "مار" دو سرهنگ یکی انگلیسی و دیگری امریکایی نیز که همراه ارتش اوکراین بوده اند کشته شده اند و هلیکوپترهای اوکراینی تلاش بسیار کردند این دو جسد را یافته و به کیف منتقل کنند که این تلاش آنها بی نتیجه بود زیرا روس ها اجساد آنها را به پشت جبهه منتقل کرده بودند.

گفته می شود "حیم شمیم" از مزدوران اسرائیلی است که دستگیر شده. آن دیگری ژنرال کانادائی است و نفر دیگر از رهبران نازی های اوکراین است که هنوز از پناهگاه آزوفستال بیرون نیآمده و پیام فرستاده که می خواهد خود را تسلیم سازمان ملل کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: