ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مدودف، جانشین رئیس شورای امنیت روسیه

با تحریم ها علیه روسیه

جهان با گرسنگی روبرو میشود

 
 
 
 
 

 

بر اساس گزارش ریا نووستی، دیمیتری مدودیف، معاون امنیت ملی روسیه در کانال تلگرامی خود نوشته است: عواقب تحریم روسیه، گرسنگی را برای دیگر کشورها به دنبال خواهد داشت.

 به عقیده مدودیف، به دلیل پایان یافتن امکانات ارتباطی تامین جهانی خوار و بار، ممکن است یک بحران لجستیکی بزرگ در کشورهایی که با ممنوعیت واردات حامل های انرژی روسیه به پای خود شلیک می کنند، بوجود آید. با ادامه تحریم ها بحران غذای بین‌المللی تمام عیار با چشم‌انداز گرسنگی در کشورهای مختلف دور از انتطار نیست.

تضعیف ثبات پول‌های ملی، بالا رفتن تورم و از بین رفتن نظام حقوقی حفاظت از مالکیت، بحران پولی و مالی را به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این، درگیری های نظامی منطقه ای جدید به وجود خواهد آمد و تروریست ها در جهان فعال تر خواهند شد. اپیدمی های جدیدی آغاز خواهند شد که ناشی از رد همکاری‌های صادقانه بین المللی در حوزه بهداشت  و اپیدمیولوژیک یا واقعیات مستقیم استفاده از سلاح های بیولوژیکی است. نهادهای بین‌المللی که نتوانستند کارآمدی خود را در جریان درگیری اوکراین  نشان دهند،  کار برد خود را در جهان از دست خواهند داد و اتحادهای بین‌المللی جدید بر اساس معیارهای عمل‌ گرایانه و نه ایدئولوژیک ظهور خواهند کرد و در جهان ساختار امنیتی جدیدی ایجاد خواهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۵ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: