ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش دریافتی از فنلاند

اخبار کوتاه اوکراین

که رسانه ها پخش نکرده اند

 
 
 

 

 

1- عکس و مشخصات برخی نظامیان انگلیسی که در ارتش اوکرائین حضور دارند انتشار یافت.

2- زلنسکی به دولت اسرائیل گزارش داد که ارتش روسیه به یک «کنیسه» در یکی از شهرهای اوکرائین حمله کرده است. روسیه اعلام کرد که فاشیست ها در این کنیسه مهمات جاسازی کرده بودند. عکس و فیلم جاسازی مهمات توسط فاشیست ها در این «کنست » از تلویزیون روسیه پخش شد.

3- شماری خبرنگار از کشورهای مختلف از جمله از ایران از دو جمهوری خود مختار لوهانسک یا لوگانسک در شرق اوکراین بازدید کردند. تلویزیون روسیه برای چند دقیقه گزارش خبرنگار ایرانی را از شهر لوهانسک پخش کرد. این خبرنگاران در گزارش های خود، اخبار تحریک آمیز و دروغ رسانه های غربی را افشاء کردند.

4- از مخفیگاه ها و ستادهای جنگی فاشیست های اوکراین که تحت نام "ارتش آزوف" در کنار ارتش اوکراین فعالیت می کنند کتاب های هیتلر یافت شده است. در همین مخفیگاه ها و ستادهای جنگی  مدالها و لباس های نظامی فاشیستی در  جنگ جهانی دوم در کنار پرچم آمریکا یافت می شود.

5- گروه های تجسس ارتش روسیه، پس از پیروزی واحدهای نظامی روسیه در شهرهای عمدتا شرقی و جنوبی اوکراین اسناد مربوط به تولید انواع ویروس ها در آزمایشگاه های تولید ویروس را جمع آوری و برای بررسی به مسکو منتقل می کنند. قرار است مجموعه این اسناد در کنار کتاب ها و آموزش های هیتلری که بدست آمده طی گزارشی در اختیار سازمان ملل قرار گیرد.

6- تلویزیون روسیه اخبار و گزارش های شبکه های سی ان ان، بی بی سی و سی بی اس درباره بازپس گرفتن شهر "ارپین" در 20 کیلومتری کیف توسط ارتش اوکراین را تکذیب کرد و فیلم های استقرار ارتش روسیه در این شهر را نیز پخش کرد.

7- مفسران روس اعلام کردند که در غرب اوکراین تبلیغاتی همراه با تحرکات نظامی آغاز شده تا مردم آماده اعلام پیوستن به لهستان شوند. این تبلیغات بر محور نقشه گذشته های پیش از جنگ دوم تنظیم و تدوین شده و مرکز این منطقه را شهر "لوف" اعلام کرده اند. گفته می شود که ناتو قرار است پس از اعلام پیوستن این منطقه به لهستان، پایگاه های نظامی و موشکی خود را در آنجا مستقر کند.  این درحالی است که شماری از رهبران فاشیست های اوکراین که در ارتش "آزوف" فعالیت می کرده اند پس از شناسائی شدن توسط ارتش روسیه از اوکراین فرار کرده و در لهستان مستقر شده اند و احتمال استقرار آنها در "لوف" می رود.

8- همسر یکی از نمایندگان مجلس اوکرائین همراه با چمدان پول در مرز مجارستان و اوکراین دستگیر شده است. دولت اوکرائین اجازه خروج از کشور را به وی داده بود اما دولت مجارستان وی را با ۲۸ میلیون دلار و یک میلیون و سیصد هزار یورو دستگیر کرد.

9- برخی اعتراض ها و ناآرامی ها در ارتش اوکراین علنی شده است. همزمان با برکناری و یا دستگیری دو ژنرال ارتش اوکراین باتهام ارتباط با روسیه، وزیر دفاع اوکرائین به غرب اعتراض کرد و گفت سلاح هائی که می فرستید بدست چه کسانی می رسد ؟ بدست ارتش اوکرائین نمی رسد. (اشاره به رسیدن این سلاحها بدست ارتش فاشیستی آزوف)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: