ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گلوبال تایمز:

تحریم های غرب نتوانست

موجب بحران اقتصادی در روسیه شود

 
 
 

 

 

گلوبال تایمز درباره موقعیت  اقتصادی روسیه و اعتبار پول ملی این کشور "روبل" نوشت: تحریم های غرب جواب  نداده و روبل پس از شروع عملیات ویژه تقریباً به طور کامل ارزش خود را بازیابی کرده است. بهبود سریع موقعیت روبل روسیه نشان می دهد که غرب توانایی های خود را بیش از حد ارزیابی کرده بود.

تحریم ها برای آسیب رساندن به اقتصاد روسیه و خشم روس ها از طریق تحریک آنها به انتقاد از دولت و در نتیجه مجبور کردن مسکو به تغییر مسیر طراحی شده بودند. با این حال، "ابر تورم" که ایالات متحده و متحدانش آنقدر امیدوار بودند در روسیه اتفاق نیفتاد. به نظر نمی رسد کالاهای لوکسی که از فروش برخی برندها به روسیه منع شده اند و همچنین فست فودهای زنجیره ای غربی برای روس ها چندان ضروری باشد.

میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه، در جلسه ارائه گزارش سالانه دولت روسیه به مجلس این کشور اعلام کرد که مردم روسیه جمعاً بیش از ۱۰ تریلیون روبل (معادل ۱۳۰ میلیارد دلار) ارز دیجیتال دارند. به گفته وی، این میزان براساس برآوردهای مختلف به دست آمده است. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، میزان ارز دیجیتال مردم روسیه تقریباً به‌اندازه ذخایر طلای این کشور است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: