ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بموجب پیش بینی ها

اوکراین به دو قسمت

شرقی و غربی تقسیم می شود!

 
 
 

 

 درحالیکه در کشورهای غربی رجز خوانی ها درباره پیروزی ارتش اوکراین به کمک ناتو درجنگ با ارتش روسیه ادامه دارد، روسیه با سکوت دربرابر جنجال های تبلیغاتی و این رجز خوانی ها در حال جدا کردن بخش شرقی اوکراین از کیف و غرب این کشور است. علاوه بر پاک سازی "دنباس" و شهر "خارکف" از نیروهای فاشیستی ارتش آزوف، در هفته گذشته تمرکز اساسی روی ماریاپل و اودسا دو شهر بندری اوکراین است که در صورت پاکسازی آنها از واحدهای ارتش اوکراین و ارتش فاشیستی آزوف عملا اوکراین به دو نیمه شرقی و غربی تقسیم می شود. این واقعیت را بتدریج رسانه های غربی نیز مطرح کرده و آن را پیش بینی می کنند.
خبرگزاری فرانسه، از قول مقامات شهر اودسا که شدیدترین نبردها در آن جریان دارد اعلام کردند که از عصر شنبه تا صبح دوشنبه در اودسا، منع رفت و آمد اجرا می شود.
سرگئی کاراگانوف، مشاور سابق کاخ کرملین نیز در مصاحبه با "نیو استیتسمن" گفت: نمی‌توانم بگویم این جنگ چگونه پایان خواهد یافت، اما فکر می‌کنم در نهایت به تقسیم اوکراین خواهد انجامید و این تجزیه به معنای پیروزی روسیه است. من امیدوارم پیش از حوادث بزرگ تری مثل رویاروئی مستقیم نظامی میان ناتو و روسیه و روسیه و اوکراین جنگ در اوکراین خاتمه یابد. هدف روسیه از ابتدا نیز کنترل منطقه دونباس در شرق اوکراین بود.
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: