ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
  خبرهائی که در غرب پخش نمی شود!  
 

 

 

- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: رهگیری های رادیویی نشان می دهد که مزدوران خارجی زیادی در ماریاپل وجود دارند که به شش زبان، عمدتا اروپایی صحبت می کنند.

- سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: کیف در حال تدارک یک اقدام تحریک آمیز علیه روسیه در "ایرپین" است که هدف از آن متهم کردن روسیه به قتل عام غیرنظامیان در ایرپین در منطقه کیف است.

- نازی‌ها وارد بردیانسک شده‌اند و یکی یکی کسانی را که فکر می‌کنند با روس‌ها در مدت اشغال این شهر همکاری داشته‌اند به این شکل تنبیه می‌کنند. چه تعداد از شهروندان به همین بهانه به صورت مخفیانه کشته شده و بعدها روس‌ها را به این کشتار متهم کرده اند؟ این تازه اول داستان آگاهی از آنچه در اوکراین می گذرد است.

-  الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان اعلام کرد که صربستان به دلیل فشار و باج خواهی غرب به تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر سازمان ملل رای داد.

-  در منطقه خرسون در یکی از کودکستانها فاشیستها مهمات جاسازی کرده بودند که کشف و ضبط شد.

- درآن چند ساعتی که بایدن در لهستان بود تا با زلنسکی دیدار کند، روسیه سه انبار مهمات ناتو در لهستان را با موشک هدف گرفت که دو انبار منهدم شد. از جمله دلائل بازگشت فوری و ترس زده بایدن از لهستان و صرفنظر کردن از دیدارهای تبلیغاتی و تشریفاتی همین حمله به انبارها بود.

- درباره دیدار صدراعظم اتریش با پوتین درمسکو تلویزیون 24 ساعت روسیه اعلام کرد که این دیدار دو به دو و بدون مترجم (پوتین به زبان آلمانی مسلط است) صورت گرفت و مسائل با صراحت کامل طرح شد، از جمله رد قاطع پیشنهاد آتش بس از طرف صدراعظم اتریش از جانب پوتین. حتی تشریفات معمول دیپلماتیک نیز برای این سفر در نظر گرفته نشد و در پایان آن مصاحبه خبری نیز انجام نشد. استقبال و بدرقه ای چنان سرد و غیر دوستانه که حتی فیلم و عکسی نیز از آن گرفته نشد و یا اگر عکسی و یا فیلمی هم گرفته شده منتشر نشده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۲ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: