ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۷ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بیانیه رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه

اوکراین به مرکز جهانی

نئونازیسم تبدیل شده است

 
 
 

 

 

بیانیه رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه "گنادی زیوگانف"، درباره سیاست های امریکا و اتحادیه اروپا.

جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی گفته است: «رویارویی اوکراین و روسیه باید در میدان نبرد به نتیجه برسد».

بورل دشمن دیرینه روسیه است. او در ماه می 2019 کشور ما را "دشمن قدیمی" خطاب کرد. اما بیانیه فعلی او ماهیت کیفی جدیدی دارد. بورل علناً اهداف استراتژیست های غربی را که تا کنون به دقت پنهان کرده بودند، اعلام کرد. این جنگ بین روسیه و اوکراین نیست. این جنگ ناتو علیه روسیه است که در آن از مردم اوکراین به عنوان گوشت دم توپ٫ استفاده می شود.

کلمات “مذاکره” یا “حل و فصل سیاسی” و غیره از واژگان سیاستمداران غربی و دست نشاندگان کیف آنها ناپدید شده است. در غرب و در کیف، اکنون سخنان منحصراً ستیزه جویانه شنیده می شود. این جریان، ادامه همان خط عرضه سلاح و گسیل مزدور و تروریست  به اوکراین است. در این میان جنگ اطلاعاتی بشدت تهاجمی  نیز به راه افتاده است.

در عین حال، “دموکراسی‌های” غربی از شرورانه ترین تحریکات خونین دوری نمی‌کنند. قبلاً ثابت شده است که "قتل عام در بوچا" صحنه سازی شده بود و حمله موشک توچکا- یو به ایستگاه راه آهن در کراماتورسک که منجر به کشته شدن بیش از 50 غیرنظامی شد، توسط باندرا انجام شد. اما همانطور که رهبر تبلیغات هیتلر، گوبلز، ادعا می کرد، «دروغ هر چقدر بزرگتر وحشتناکتر باشد، همان‌ قدر راحت تر پذیرفته میشود ». از آنجایی که غرب نیاز به توجیه جنایات خود دارد، می توان انتظار تحریکات خونین جدیدتر و همچنین بیشتری را داشت.

ایالات متحده و متحدانش این واقعیت را نادیده می گیرند که دولت فعلی در اوکراین تحت کنترل نازی ها آشکار است. آنها از این منحط ها - وارثان جنایتکاران فاشیست و عاملان بزرگ ترین جنایات علیه مردم اوکراین - محافظت می کنند.

در رای گیری در 7 دسامبر 2021 به قطعنامه سازمان ملل تحت عنوان "مبارزه با ستایش نازیسم، نئونازیسم و   سایر اشکال نژادپرستی، تبعیض نژادی و بیگانه هراسی" تنها دو کشور با رای مخالف از فاشیسم حمایت کردند: ایالات متحده و اوکراین. 49 کشور رای ممتنع دادند. در میان کسانی که از محکوم کردن نازیسم امتناع کردند، همه از باصطلاح “دموکراسی ها” هستند، که بسیاری از آنها در کنار هیتلر جنگیدند و اکنون اسلحه و پوشش تبلیغاتی سیاسی برای باندرا فراهم می کنند. اینها بویژه عبارتند از بریتانیای کبیر، آلمان، فرانسه، هلند، لهستان، استرالیا، بلژیک، کانادا، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، ژاپن، لتونی، لیتوانی، نروژ، رومانی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس.

این واقعیت که اوکراین به مرکز جهانی نئونازیسم تبدیل شده حتی برای نمایندگان کنگره آمریکا نیز نگران کننده است. اما قدرت واقعی در آمریکا در دست کسانی است که از باندرای نئونازی حمایت می کنند. ایالات متحده همه متحدان ناتو را مجبور می کند تا سلاح به اوکراین بفرستند و آنها را مجبور به خرید تسلیحات جدید آمریکایی می کند و در نتیجه سود "فروشندگان مرگ" در ایالات متحده را افزایش می دهد.

پرده سیاه “مبارزه برای ارزش های متمدنانه” کنار گذاشته شده است. جوزپ بورل علناً اتحادیه اروپا، ناتو و باندرا را برابر دانست. در غرب، آنها دیگر نمی توانند نفرت تاریخی خود از روسیه، میل به سرکوب آن را پنهان کنند.

در این شرایط، همبستگی همه نیروهای مترقی جهان ضروری است. بسیج تمام منابع معنوی، فکری و اقتصادی روسیه برای دفع فاشیسم ضروری است. کشور به یک مسیر جدید بر اساس پیشنهادات حزب کمونیست نیاز دارد. سیاست اجتماعی - اقتصادی دولت روسیه باید دستخوش تغییرات اساسی شود تا نه تنها تحریم ها را بشکند، بلکه در مسیر استقلال و صنعتی شدن را با تکیه بر  نبوغ و خلاقیت مردم، طبیعت عظیم، منابع و پتانسیل تولید روسیه و جوانان آن گام بردارد. «بی شک سوسیالیسم  در انتظار ما است!»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۶ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: