ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با طرح این ادعا در سازمان ملل

اگر ادعای روسیه واقعیت باشد

جهان شاهد یک افشاگری تاریخی خواهد شد

 
 
 
 
 

 

گفته می شود روسیه در تدارک درخواست از سازمان ملل برای یک نشست اضطراری درخصوص فعاليت آزمایشگاههای شیمیایی- بيولوژیکی امریکا در اوکراین است.

برخی منابع مدعی شده اند که روسیه طی پیامی‌ به امریکا اعلام کرده ، سرویس اطلاعاتی این کشور مدارک و مستنداتی در مورد چند واقعه، از جمله حادثه ۱۱ سپتامبر، ترور رفيق حريری در لبنان، كرونا، داعش، انفجار بندر بیروت و چندین پروندهٔ مهم دیگر را همراه با مدارکی از جنایت دولت اوکراین با مشارکت آمریکا علیه بشریت و حق حیات مردم جهان (اشاره به آزمایشگاه های بیولوژیک) منتشر خواهد کرد!

وزارت دفاع روسیه مدعی شده که جزئیات پروژه UP-4 پنتاگون که ​​با مشارکت آزمایشگاههای کییف، خارکف و اودسا اجرا شده، بدست آمده است. هدف این پروژه بررسی امکان انتشار ویروس های خطرناک ازطریق پرندگان مهاجر، منجمله آنفولانزای  H5N1، که میزان کشندگی آن برای انسان به 50 درصد میرسد و همچنین بیماری نیوکاسل.

حداقل دو گونه از پرندگان مهاجر شناسایی شده اند که مسیرهای آنها عمدتاً از روسیه میگذرد و اطلاعات مسیرهای مهاجرت از طریق کشورهای اروپای شرقی جمع آوری شده است.

 پروژه R-781 نیز درحال توسعه بود که در آن خفاشها بعنوان حامل عوامل بالقوهٔ سلاحهای بیولوژیکی در نظر گرفته میشوند.

مواد مربوط به پروژهٔ UP-8 برای مطالعهٔ ویروس تب توام با خونریزی کنگو این ادعای عمومی ایالات متحده را رد میکند که فقط دانشمندان اوکراینی در آزمایشگاههای زیستی پنتاگون در اوکراین بدون دخالت زیست‌ شناسان آمریکایی کار میکنند.

 وزارت دفاع روسیه گفته است:

این اسناد حاوی پیشنهادهایی برای گسترش برنامهٔ بیولوژیکی نظامی ایالات متحده درخاک اوکراین است.

آمریکایی ها موفق شده‌اند بیشتر اسناد را از آزمایشگاههای کی یف، خارکف و اودسا شامل پایگاههای اطلاعاتی، بیومواد و تجهیزات به مؤسسهٔ تحقیقات اپیدمیولوژی و بهداشت لویو و کنسولگری آمریکا در لویو نزدیک مرز لهستان منتقل کنند. این امکان وجود دارد که بخشی از این مجموعه به لهستان منتقل شود.

گویا ویروس کووید یا همان کرونا در آزمایشگاههای زیستی اوکراین تحت نظارت دانشمندان آمریکایی ساخته شده و در چین بعنوان اولین کشور پخش شده است.

قرار بوده با ساختن یک ویروس کاملا جدید و هوشمند در آزمایشگاه زیستی اوکراین بسیاری از جمعیت یا نژادهای خاص از بین برده شوند.

ویکتوریا نولاند، معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا درجلسهٔ کنگره گفت: اوکراین دارای آزمایشگاههای تحقیقات بیولوژیکی تحت نظارت ماست و ما نگران آن هستیم که نیروهای روسیه کنترل کامل این آزمایشگاهها را بدست گیرند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۷ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: