ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با حمله اسرائیل به ایران

فتوای تولید سلاح اتمی

در ایران لغو خواهد شد!

 
 
 

 

 

در جریان اخبار مربوط به حمله موشکی ایران به اسرائیل و تهدید اسرائیل به اقدامی مشابه خبر مهمی در خلال یک پیام نظامی در ایران منتشر شد که تائید رسیدن ایران به توان اتمی است. نخست این که معلوم شد حفاظت از تاسیسات اتمی ایران برعهده یک سپاه و یا واحد سپاهی ویژه است. این واحد یک فرمانده دارد که سرتیپ سپاه است بنام "احمد حق طلب". این فرمانده در کوران اخبار و شایعات مربوط به احتمال حمله موشکی اسرائیل به تاسیسات اتمی ایران پیامی با این مضمون فرستاد:

احتمال تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی (بخوانید فتوای رهبر جمهوری  اسلامی) گذشته وجود دارد.

ایشان به نکات دیگری هم اشاره کرد که عمدتا جنبه تبلیغاتی داشت که از زبان خودش می شنوید، اما آنچه که درباره تجدید نظر در تولید سلاح هسته ای گفت فاقد جنبه تبلیغاتی است و یک خبر مهم است. بویژه که او تلویحا تاکید کرد که برای زدن تاسیسات اتمی اسرائیل ایران از سلاح اتمی استفاده خواهد کرد و گفت:

« اگر دشمن بخواهد اقدامی علیه مراکز و تأسیسات هسته‌ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش مقابله به مثل با سلاح‌های پیشرفته علیه مراکز اتمی آن روبرو خواهد شد.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۰ آوریل  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: