روی تخت تزریق
یک بحث یادگاری
درباره هدفمند شدن یارانه ها

 

سیستم های امنیتی و نظارتی
دوربین های امنیتی گلستان
به متولی تازه ای واگذار شد

       پیک هفته 107  --------   4 دی 1389  برابر 25 دسامبر 2010

تماس با ما

infos@pyknet.net

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 

مردم آماده شورش
حکومت آماده سرکوب

با افزايش كسرى بودجه و همزمان با افزايش مصرف سوخت در كنار فزونى مشكلات توليد، راهكارهاى تهران براى رهايى از بحران بسيار محدود شده بود.

دو راه بيشتر وجود نداشت:

در 48 ساعت گذشته، خبرگزاری های مهم جهان، مهم ترین خبری که از ایران مخابره و یا منتشر کرده اند، پیش بینی شورش گرسنگان در آینده نزدیک است. این پیش بینی خبرگزاری ها را، آخرین گزارش اکونومیست در آستانه پایان سال 2010 کامل می کند. دراین گزارش آمده است که ذخایر ارزی ایران که سال گذشته 81 میلیارد و 59 میلیون دلار بود، تا امسال 6 میلیارد و 250 میلیون دلار کاهش کاهش یافته و به 74 میلیارد و 809 میلیون دلار می رسد. این رقم در سال 1390 به 72 میلیارد و ۸۰۹ میلیون دلار کاهش خواهد یافت.

بخش مهمی از انگیزه اجرای شتابزه طرح هدفمند کردن یارانه ها و قطع سوبسیدها، تامین بودجه دولت است. دولتی که با کسری ذخیره ارزی روبروست و درعین حال که بخشی اعظم بودجه و درآمد نفت کشور صرف امور نظامی و اتمی می شود. با توجه به خطرات ناشی از احتمال حمله نظامی به ایران و آغاز جنگ، دولت موظف به تامین بودجه اتمی و نظامی و پیش بینی افزایش آن است و حذف سوبسیدها (یارنه ها) که اسم آن را هدفمند کردن یارانه ها گذاشته اند و اجرای شتابزده آن با انگیزه تامین این بودجه از جیب مردم صورت گرفته است.

این انگیزه با توجه به پیش بینی آغاز جنگ و شتاب برای تامین بودجه سنگر بندی در لبنان، چنان پرقدرت بوده که با پیش بینی شورش مردم آن را به اجرا گذاشتند و در عین حال، بر بودجه سرکوب مردم افزودند.

افزايش قیمت بنزين و آب، برق، گاز و چند قلم مواد نفتى دیگر در روزهای گذشته وحشت مردم از گرانی و وحشت حکومت شورش را تشدید کرده است.

تا پیش از اجرای طرح حذف یارانه ها، دولت 100 ميلياد دلار هزینه سوبسید می کرد، که اکنون با پرداخت 30 میلیارد دلار بعنوان کمک نقدی به مردم در سال، 70 میلیارد دلار برای دولت می ماند.  دولتی که در خدمت سیاست نظامی است و فرماندهان سپاه برای آن تعیین تکلیف می کنند، حاضر به توضیح درباره این 70 میلیارد دلار نیست، زیرا اختیار آن در دست کابینه و یا مجلس نیست. بدین ترتیب است که حذف یارانه ها در خدمت سیاست جنگی – اتمی صورت گرفته و با پیش بینی شورش مردم گرسنه، حاکمیت خود را آماده سرکوب می کند.


حذف یارانه ها، ایران را
پیوند زد به بحران اقتصاد جهانی
یونگه ولت ـ ترجمه رضا نافعی

آنچه که عیان است حاجت به بیان هاشمی نیست!

دیدار موسوی و کروبی
در انتظار روزی هستیم
که فتنه گران واقعی محاکمه شوند

نگاهی به مصاحبه محسنی اژه ای
تفاوت اتهام و جرم را به دادستان یاد بدهید!

دیدار و مذاکره امیرقطر و علی خامنه ای
در کمال صفا و صمیمیت

جان اهل سنت را به لبشان رسانده ایم!


در فرودگاه مسکو
بازداشت 3 آذربایجانی
و یک ایرانی با 20 میلیون دلار

دبیرکل جبهه مشارکت
مرا از زندان به سیما بیآورید
تا به هر سئوالی پاسخ بدهم

دکتر محسن میردامادی دبیرکل زندانی جبهه مشارکت، که خود از رهبران دانشجویان خط امام و سپس از بنیانگذاران "دفتر تحکیم وحدت" است، در نامه ای خطاب به یکی از  رهبران سابق این دفتر که اکنون مورد عنایت صدا و سیما و دولت کودتاست، اعلام کرد، حاضر است از زندان برای چند ساعت به صدا و سیما انتقال یافته و در یک مناظره شرکت کنند.

او تاکید کرد که حاضر است در این مناظره درباره سابقه دفتر تحکیم وحدت دانشجوئی و تمامی مسائل روز کشور و تاریخ 30 ساله جمهوری اسلامی نظراتش را بگوید. محسن میردامادی در سالهای جنگ استاندار خوزستان و در مجلس ششم رئیس کمیسیون امنیت ملی بود.


3 نمونه برجسته از میان خبرها
مردم را ترور کنید وحدت آنها بیشتر شود!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


چگونه پخته
می شود خامی؟

حضور محترم گردانندگان سایت وزین پیک  نت -با سلام و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان. اینجانب از خوانندگان پرو پا قرص سایت پیک نت و از پرستاران سابقه دار با 23 سال سابقه کار در اکثر بخش های بیمارستان، از جمله اتاق عمل بوده و جهت روشن شدن خوانندگان عزیز پیک نت درخصوص مطلبی که در باره بیمارستان امام خمینی و سوختن باسن بیماران منتشر نموده بودید مطالب ذیل را به استحضار میرسانم:

1- تصویر ارسالی توسط دانشجوی محترم ترم7 مربوط به زخم بستر پیشرفته  بوده و به هیچ عنوان زخم سوختگی ناشی از خرابی دستگاه کوتر نیست.

2- قسمت فلزی دستگاه کوتر به نام پلیت کوتر درجراحی قلب در نزدیکترین ناحیه به محل عمل و معمولا زیر کتف یا بازوی بیمار قرار داده میشود نه در زیر باسن یا زیر سر بیمار.

3- قیمت دستگاه کوتر در حدود 2 تا3 میلیون تومان بوده ومعمولا در هر اتاق عمل چندین دستگاه کوتر وجود دارد و تهیه آن برای بیمارستانها کاری بسیار ساده است .

4- زخم های دیده شده توسط دانشجوی محترم زخم بستر بوده که معمولا در بیماران قطع نخاعی یا بیمارانی که در کمُا بسر می برند و نیز در بیماران کم تحرک  بدلیل عدم حرکت و فشار ناشی از وزن بیمار در باسن و پشت سر و پاشنه پا و کتف بیمار بوجود می آید.

5- خوانندگان محترم سایت می توانند با یک جستجوی ساده در اینترنت تصاویر  انواع زخم بستر و سوختگی کوتر را با هم مقایسه نموده و خود در این مورد قضاوت نمایند .

6- به این دانشجوی ترم 7 عزیز باید عرض کنم: بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.


ستون عنوان
اخبار مهم
را باز کنید

سلام وخسته نباشید- ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مستمر و بی دریغ شمان، من یکی از علاقمندان سایت شما میباشم که در شیراز زندگی میکنم. سایت شما از محبوبیت خاصی دربین دانشجویان(بخصوص دانشگاه آزاد) بر خوردار است. پیشنهاد می کنم جهت کامل شدن مطالب خبری-تحلیلی درسمت چپ صفحه اول "منتخب اخبار" اخبار مهم روز را تیتروار(یا مشروح) منعکس کنید. در پایان موفقیتتان را درجلب مخاطبان جویای حقیقت که هر روز بیشتر میشوند تبریک میگویم.

پیک نت- در تدارک مقدمات این کار هستیم.


پارازیت
در مراغه

با سلام- تقریبا از یک هفته پیش ارسال پارازیت از ساعت 7 شب در مراغه در استان آذربایجان شرقی شروع شده است. اخیرا بی دلیل 24 ساعته پارازیت می فرستند و قطع نمی شود. معلوم نیست هدف چیست و چرا با نیمه سلامتی و جانی که برای مردم هنوز باقی است بازی می کنند. لطفا اطلاع رسانی کنید.


اس. ام. اس
تهدید آمیز
پلیس امنیتی 113

با سلام و خسته نباشید- بنده چندی پیش برای  بی. بی. سی یک اس. ام. اس دادم و در برنامه ای شرکت کردم که هیچ رنگ سیاسی نداشت. بعد از گذشت 2 ماه از طرف 113 یک اس. ام. اسی دریافت کرده ام با این محتوا که شهروند محترم طبق اطلاع واصله جنابعالی تحت تاثیر تبلیغات ضد امنیتی رسانه های وابسته به بیگانگان قرار گرفته اید. در صورت ارتباط با رسانه های خارج از کشور، برابر ماده 500.499 و 498.609.514.508689.610 قانون مجازات اسلامی مجرم شناخته می شوید و با شما بر خورد می شود.

نمی دانم چرا یکی از نر و ماده هائی که 113 برای من نوشته، شامل حال مثلا آقای محمد جواد لاریجانی که در تلویزیون های امریکا پا روی پا انداخته و مصاحبه تصویری می کند نمی شود؟

با تشکر حجت امیدواری


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)