ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

اطلاعات سپاه باید پاسخ بدهد

رکن آبادی و 14 مفقود شده دیگر

سپاه در حادثه "حج" کجا هستند؟ 
 
 
 
 

 

هیاهوهای احساساتی و تشییع جنازه های سوزناک حادثه "منا" در مراسم حج امسال فروکش کرده، اما مهم ترین بخش این حادثه که مربوط به نهادهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه و بیت رهبری است همچنان موضوع بحث است و چاره ای نیز برای آن یافت نشده است. در حادثه منا 15 تن از فرماندهان و وابستگاه به نهادهای اطلاعاتی و عملیاتی سپاه مفقود شدند و حالا گفته می شود که آنچه در حج امسال روی داد، علاوه بر نتایج خونین و پرتلفات آن، پیروزی اطلاعاتی بزرگ اسرائیل برای ربودن این 15 تن و انتقال آنها به اسرائیل است. از جمله "رکن آبادی" سفیر سابق جمهوری اسلامی در لبنان که رابط سپاه با حزب الله لبنان نیز بوده و با ربوده شدن وی، اطلاعات زیادی از این رابطه به اسرائیل منتقل شد. شناسائی این 15 تن در میان انبوه حجاج ایرانی و ربودن آنها بدون آگاهی قبلی و داشتن آنتن های جاسوسی و نفوذی در سپاه و بویژه بخش اطلاعاتی و امنیتی سپاه ناممکن بود.

در نخستین خبری که درباره این حادثه در پیک نت منتشر شد، روی همین نکته تاکید شد. یعنی اهمیت مفقود شدگان و دست اسرائیل در این حادثه که لینک های مرتبط از پیک نت را در پایان همین خبر منتشر می کنیم.

روز گذشته، شیخ مرتضی آقا تهران که یک دستش زیر عبای مصباح یزدی است و دست دیگری در دفتر سیاسی سپاه و بنام نماینده تهران به مجلس برده شده و تحصیل کرده امریکاست (!) در جریان یک سخنرانی در شهر قم گفت:

مقامات سعودی "غضنفر رکن‌آبادی" سفیر سابق جمهوری اسلامی را به اسرائیل تحویل داده‌اند. عین جمله او که احتمالا برای تیره تر کردن رابطه ایران و عربستان سعودی و خنثی سازی تلاش های دولت برای ترمیم این خرابی بیان شد، چنین است: «امروز خبردار شدیم که رکن‌آبادی زنده و در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.»

 

پیک نت در شماره 15 مهرماه خود در باره حادثه منا در مکه نوشت:

http://pyknet.net/1394/06mehr/14/index14.htm

 

واقعیات حادثه مکه

کسانی که در روزهای گذشته با ناباوری نسبت به واقعیات فاجعه مکه و منا برخورد می کردند و یا شاید چندان درک نمی کردند چرا فرماندهان سپاه و بیت رهبری تا این حد نگران مفقود شدگان آن حادثه هستند، حالا بتدریج با انتشار برخی اخبار و اطلاعات در رسانه های داخلی ناچار به پذیرش واقعیاتی اند که پیک نت در شماره روز یکشنبه 13 مهرماه خود منتشر کرد. آن گزارش در دو عنوان، یکی بعنوان عنوان اصلی و دیگری بعنوان گزارش منتشر شد که لینک هر دو را در زیر می آوریم تا آنها که نخوانده اند بخوانند و آنها که با کم دقتی و ناباوری آن را خواندند اکنون و با اطلاعاتی که در این شماره نوشته ایم یکبار دیگر بخوانند. بویژه برخی پیام نویسان زیر این دو گزارش در فیسبوک پیک نت که گویا عادت ندارند ابتدا بیاندیشند و بعد پیام بنویسند! آنها که در ایران زندگی می کنند، دو روز پس از انتقال کشته شدگان و حجاج زنده مانده به ایران متوجه شده اند که دیگر صدا و سیما ناگهان فتیله ها را پائین کشیده و بویژه برای گفتگو با حجاج بازگشته از مکه نمی رود. مخصوصا سراغ آنها که سن و سالشان زیاد نیست و خانه های خالی ذهن خود را بسرعت پر کرده و در مصاحبه های خود اشاراتی ضمنی به سازمان یافته بودن حادثه مکه و منا کردند و می کنند. علاوه بر دو لینک زیر، گزارش های تازه درباره حادثه را در همین شماره پیک نت بخوانید.

چرا بیش از قربانیان، نگران مفقودشدگان اند؟:

http://www.pyknet.net/1394/06mehr/13/page/mana.php

ماجراجوئی های سپاه:

http://www.pyknet.net/1394/06mehr/13/page/makeh.php

پیک نت 25 آبان

 
 

اشتراک گذاری: