بیانیه روحانی علیه کرونا

حراست از جان مردم را

تبدیل به کشاکش سیاسی نکنید

 

پوتین:

دهها کشور برای واکسن کرونا

با روسیه تماس گرفته اند

(پیک هفته ۱۰۹) 26 آبان ماه 1399  -  16 نوامبر 2020

 pyknet100@gmail.com


26-25 آبان

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


26-25 آبان

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


26-25 آبان

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


26-25 آبان

منتخب اخبار
شهرستان ها


26-25 آبان

منتخب اخبار ورزشی


26-25 آبان

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 26 آبان

رهبر، مخالف اصلی

تعطیل دو هفته ای است!

بدنبال شلیک های پیاپی مخالفان دولت به سوی روحانی بعنوان مخالف تعطیل دو هفته ای تهران و شماری از شهرهای بشدت آلوده به کرونا در ایران و تحریک مردم علیه روحانی، رئیس دفتر وی "واعظی" روزشنبه و پس از پایان جلسه ظاهرا پرتنش ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که روحانی با تعطیل دو هفته ای مخالف نیست و در جلسه ستاد کرونا نیز با آن مخالفت نکرده است.

این سخنان واعظی معنائی جز این نداشت که کانون مخالفت با تعطیل دو هفته ای تهران و بسیاری از شهرهای ایران جای دیگری است و این جای دیگر نیز جز بیت رهبری و شخص رهبر جمهوری اسلامی نیست. شاید دلائل و استدلال هائی پشت این مخالفت باشد که بی منطق هم نباشد اما بحث اینست که چرا آن که مخالف است خود ورود به صحنه نمی کند و مستقیما دلائلش را بیان نمی کند و روحانی را  سپر بلا کرده است؟ پاسخ تقریبا روشن است، ایشان در صورت اعلام مخالفت با تعطیل دو هفته ای عملا باید مسئولیت بحران جاری در کشور را بپذیرد. چنین پذیرشی با شعارهائی که درباره ناچیز بودن تحریم ها، مخالفت با هر نوع مذاکره، کارشکنی های گذشته علیه برجام و دهها نقش دیگری که در بوجود آمدن بحران داشته مغایر است. حتی سخنرانی های اولیه ایشان درباره ناچیز بودن کرونا، جنجال یک ویروس برای جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات و راهپیمائی 22 بهمن، تائید آن سخنان توهم آمیزی که یک آدم مشکوک در سیمای جمهوری اسلامی درباره کرونا مطرح کرد و آن ویروسی برای کشتن شیعیان دانست! ایشان در صورت قبول مسئولیت جلوگیری از تعطیل دو هفته ای نمی تواند حرف ها و دلائل حاشیه ای و تبلیغاتی بزند، بلکه باید آن حرفی را بزند که مردم قبول کنند. و آن حرف جز این نیست که در صورت اعلام تعطیل دو هفته ای نظام نمی تواند شکم مردم را سیر کند و شورش گرسنگان راه می افتد و شمار کسانی که در سرکوب شورش کشته خواهند شد به مراتب بیشتر از شمار قربانیان کرونا خواهد بود!

شایداین سخنان روحانی درجلسه روز گذشته هیات دولت، اشاره به همین مخالفت نداشتن او با تعطیل دو هفته ای باشد. او گفت: "ناچاریم با تعطیلی فراگیر، مانع پیشروی این ویروس مخرب شویم."

به این تعطیلی فراگیر می توان اجرای تصمیم جلوگیری از سفر مردم میان شهرها را نیز افزود که از شنبه قرار است اجرا شود!


چه کسانی عامل ابتلای او به کرونا شدند؟

میرحسین مرگ در حصر را

به آزادی برای زندگی ترجیح داده


او روی تظاهرات طرفدارانش حساب کرده

آیا ترامپ هفته آینده

خروج از کاخ سفید را می پذیرد؟


توضیحات پوتین درباره قرار داد "قره باغ"

روسیه از ادامه ویرانی

و کشتار جلوگیری کرد!


کمربند مقابله با کرونا سفت تر می شود

مسافرت داخلی و خارجی

بدون برگ تست کرونا ممنوع


عنوان اول پیک نت 25 آبان

دو هفته تعطیل تهران
از بیم شورش مردم تصویب نشد


گورستانی با یک میلیون و 600 هزار مرده

40 هزار قربانی کرونا

در بهشت زهرا دفن شده اند


گزارشی متفاوت

از انتخابات ریاست جمهوری امریکا

افزایش استعفای اعضای کلیدی دولت امریکا که جنبه اعتراض به چانه زنی ترامپ برای قبول شکست در انتخابات ریاست جمهوری را دارد نشان میدهد که دریچه هائی که ترامپ سعی می کرد برای خود باز کند یکی پس از دیگری بسته می شود. حتی خود او کم کم از دولت آینده و مسئولیت های آن سخن می گوید و نه "دولت من". باز شماری آراء نیز به او کمک نکرد و ادعاهائی که درباره تقلب انتخاباتی کرده نیز نه مستند است و نه مقامات قضائی امریکا آن را پذیرفته اند. در میان تفسیرهائی که از انتخابات اخیر امریکا در 10 روز اخیر روی اینترنت منتشر شده یک گزارش تصویری (متاسفانه بدون ذکر منبع و نام گزارش دهنده- ادامه بی دقتی های اکثر ایرانی ها روی شبکه مجازی برای اطلاع رسانی) برای ما ارسال شده که آن را منتشر می کنیم و در صورتی که خوانندگان پیک نت نام گزارش دهنده و منبع انتشار آن را به ما اطلاع بدهند این  اطلاعات را به گزارش خود اضافه خواهیم کرد.


از شنبه اول آذر

طرح ضربتی مقابله با کرونا

در ایران اجرا خواهد شد!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (یکشنبه) در باره ترس از شورش مردم در صورت تعطیل دو هفته ای تهران روی تلگرام پیک نت با نزدیک به 6 هزار و 500 خواننده بیشترین مخاطب را داشت اما روی فیسبوک پیک نت بیشترین خواننده را نظرات پوتین درباره قرارداد آتش بس جنگ قره باغ داشت که روی 12 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران