بدستور نتانیاهو

۸۰۰ اسرائیلی

در عملیات ۷ اکتبر کشته شدند

 

افسر سابق "سیا":

ارتش روسیه در اوکراین

پنجه در پنجه ناتو انداخته

(پیک هفته ۱۰۹) ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶ می  ۲۰۲۴

 pyknet100@gmail.com


۱۶-۱۷ اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۱۶-۱۷ اردیبهشت

رویدادهای
منطقه و جهان


۱۶-۱۷ اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۱۶-۱۷ اردیبهشت

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۱۶-۱۷ اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


۱۶-۱۷ اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی


رادیو پیک

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


عنوان اول پیک نت ۱۷ اردیبهشت

خاکریز بعدی حجتیه

فتح سنگرهای سپاه است

مرحله دوم انتخابات مجلس روز پنجشنبه انجام خواهد شد. انتخاباتی که از سه سال پیش معلوم بود مهندسی خواهد شد اما شاید به ذهن آنها که طرحی مهندسی شده برای انتخابات مجلس تهیه کرده بودند نمی رسید که کار به اینجا بکشد که کشیده است. فکر نمی کردند با این وسعت مردم پای صندوق های رای نیآیند و نتیجه مهندسی انتخابات بیفتد دست طیف هایی از حکومت که هنوز روی صندلی های مجلس ننشسته برای هم  و از جمله برای سر رئیس کنونی مجلس شمشیر تیز کنند.

آیا آنها که نقشه مهندسی برگزار کردن انتخابات را به اجرا گذاشتند، با دیدن سینه سپر کردن برندگان مرحله اول انتخابات در جستجوی چاره ای برای مرحله دوم افتاده اند تا اکثریت ۹۰ کرسی باقی مانده مجلس دست آنهائی نیفتد که برای فتح هیات رئیسه مجلس آینده نقشه دارند؟ و یا، مرحله دوم انتخابات را به امان خدا رها کرده و به یکدیگر گفته اند "انشا الله گربه است"!

مردم و حکومت آنگونه که مشهود است، هر دو قید انتخابات پنجشنبه و نتیجه آن را زده اند و به همین دلیل مجلس آینده بدست حجتیه که تحت نام جبهه پایداری خود را سازماندهی کرده خواهد افتاد و نتیجه همان خواهد شد که آیت الله خمینی در نامه به شورای نگهبان نسبت به آن هشدار داده بود. او در نامه خود نوشت: اگر حکومت بیفتد به دست اینها (حجتبه) همه چیزتان (انقلاب) به باد خواهد رفت.

آیا مجلس آینده خواهد توانست همه چیز را به باد بدهد؟ این کار آسان نیست زیرا قدرت سپاه در برابرشان قرار دارد و به همین دلیل در همان ماههای اول تشکیل مجلس دوازدهم، شاهد تلاش هائی خواهیم بود که هدف از آن خنثی کردن دخالت های سیاسی سپاه در امور کشور است و وقت و انرژی را دیگر صرف اصلاح طلبانی که مثل مرغ پرکنده شده اند نخواهند کرد. رقیب اصلی اصلاح طلبان نیستند بلکه فرماندهان قدیمی سپاه هستند. شاید امید به نسل بعد از جنگ در سپاه بسته باشند، گرچه بعید است که این نسل هم زیر بار حجتیه بروند. ای بسا عدالتخواهی و به روز بودن و آگاهی آنها به سمت و سوی جهان بیش از نسل اول هم باشد و به همین نسبت هم جسورتر از فرماندهان نسل اول برای دخالت در سیاست و حکومت!


"هرات" مرکز لجستیکی  انتقال

نفت روسیه به جنوب آسیا میشود


جنبش دانشجوئی امریکا

دامن کانادا را هم گرفت!

 

جنبش دانشجوئی، دانشگاهی و روشنفکری امریکا علیه ادامه بمباران غزه توسط اسرائیل، نه تنها به فرانسه رسیده و جنبشی مشابه را  شکل بخشیده، بلکه به همسایه امریکا یعنی کانادا هم رسید و  هزاران دانشجوی دو دانشگاه تورنتو و مک گیل به همراه اساتید این دانشگاه ها به دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا پیوستند.


بند بازی مکرون

روی طناب جنگ اوکراین!

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

مترجم نعمت بوستانی


نمایشگاهی در مسکو

کلکسیون سلاح های ناتو

کهروسیه دراوکراین به‌غنیمت گرفته!


گزارش هوش مصنوعی

از نقش بریکس در جهان چند قطبی


فرمانده کم عقل نیروی انتظامی

سردار رادان فهمیده که دشمن

گیر داده به عفاف زنان ایران


علیه ناتو و دولت زلنسکی

انفجار قطار حامل مهمات ناتو

توسط پارتیزان های اوکراین


عنوان اول پیک نت ۱۶ اردیبهشت

هیچ حکومتی با دروغ

عمرطولانی پیدا نمی‌کند!


قوه قضائیه نه به مردم بلکه به بی بی سی پاسخ داد

"نیکا شاکرمی" خودکشی کرد

و یا خودکشی شد؟


عکس با دو پیام مهم

اسرائیل بیهوده بدنبال

رهبر میدانی حماس می گردد



 جستجو در پیک نت

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


آرشیو

در یوتیوب

-----------------

کدام مطلب پیک نت روزگذشته بیشترین

 خواننده را داشت؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته که تفسیری بود بر دلیل بی اعتمادی مردم به هر طرح و حرف و سخن حاکمیت، روی تلگرام این روزنت بالای ۵ هزار و ۵۰۰ خواننده داشت. روی صفحه فیسبوک پیک نت بیشترین خواننده را نقد گزارش قوه قضائیه در باره مرگ یا قتل نیکا شاکرمی داشت که روی ۱۵ فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.

---------------

 فیسبوک پیک نت


---------------

تلگرام پیک نت