pyknet پيك نت

كميسيون امنيتی مجلس هفتم
كريستين امانپور به 3 جرم
بايد برود نزد زهرا كاظمی



بيانيه جديد
موتلفه از دولت جديد
سهم بيشتری می‌خواهد
حق زنان (سازمان زنان موتلفه) هنوز داده نشده

هنر و اندیشه


وبلاگ  هنوز
ادبيات
جنگ
درايران


مهدی نیا
مصباح بيا

ديروز و پريشب، مداحان، مروجان خرافات و پياده نظام مصباح يزدی و در واقع سازمان نيمه نظامی حجتيه هر هنری داشت در محلات مختلف تهران و شهرهای كشور به نمايش گذاشت. فرمان چراغانی صادر شده بود اما صدای عربده كشی از بلندگوهای مساجد گوش برای مردم باقی نگذاشت. در بسياری از محلات تهران، مردم دعا دعا می‌كردند روز تمام شود و غائله "مهدی بيا- مهدی بيا" كه همان "مصباح بيا- مصباح بيا" بود خاتمه يابد. آنچه ديروز و پريشب در ايران و به كمك همان شبكه 300 هزار نفره برگزاری كننده و تحميل كننده انتخابات رياست جمهوری به نمايش درآمد، هم نمايش قدرت بود و هم تمرینی برای تبدیل امام زمان غایب به فرمانده جنگ و مقاومت در برابر تهاجم نظامی به ایران که مقدماتش فراهم می شود. البته، همه شواهد نشان می دهد تجربه عراق قرار نیست درایران پیاده شود و پیاده نظامی وارد ایران نخواهد شد که مقاومت شهری لازم باش، مگر ترس از شورش مردم ریشه اصلی این تدارک مقاومت باشد. همه آنها که در جنگ عراق به نوعی حضور داشته اند می دانند که از همین نوع اوهام مذهبی برای فرستادن جوانان و نوجوانان روی مین استفاده شد و حالا با این تصور که زمان را می توان به عقب برگرداند، غارتگران که یک قلمش شیخ شکرخوار "مصباح یزدی" است خیال تکرار همان صحنه سازی ها را دارند و ریشه ترویج خرافات در دوران اخیر در همین مسئله نهفته است. پرونده اتمی را کرده اند، پرچم امام زمان! و عقل مردم را سپرده اند به دست خرافات و به ملی گرائی نیز رنگ سبز پاشیده و می خواهند به مردم تلقین کنند که سردار این جنگ از ته چاه جمکران بیرون خواهد آمد. در پس از توطئه، سرکوب تمام نیروهای مترقی، تسویه حساب قدرت های درون نظام و حکومتی می خواهند بیرون بیآید سراپا نظامی و در خدمت حجتیه در داخل و نوکر امریکا در منطقه. بخش از حاكميت در تدارک اجرای این سناریوست. این جشن نیمه شعبان، که برگزار شد، پیش درآمد آن عزاست. چالش‌های جدی و حتی نظامی آينده در درون حاكميت از همين مهدی بيا مهدی بيا شروع شده و سراسری خواهد شد.


مصاحبه
اتمی
لاريجانی

سيمای بيرونی و اروپائی جمهوری اسلامی "جام جم" كه معروف است به "جام غم" ديروز مصاحبه مطبوعاتی دبير جديد شورای امنيت ملی جمهوری اسلامی را پخش كرد. اين مصاحبه كه اختصاص به مواضع جديد اتمی اين شورا و علی لاريجانی دبير آن داشت، در روز و ساعاتی پخش شد كه ايران در راس تمام شبكه‌های تلويزيونی و مطبوعاتی جهان بود. نفت، اتم، سخنرانی بغايت تحريك آميز و درعين حال فاقد انديشه و ديپلماسی احمدی نژاد در سازمان ملل و مصاحبه با شبكه تلويزيونی سی ان ان، در راس اين اخبار قرار داشت. لاريجانی در مصاحبه مطبوعاتی خود، با كلام و زبانی كه شايد برای حزب الله و بسيج و انصار دلنشين بود حرف‌های گنده گنده اما تو خالی را تحويل داد. گهگاه از آقای احمدی نژاد هم ( اغلب‌بی‌آنكه سمت او را بعنوان رئيس جمهور ذكركند) نام برد! اتم خواهی نظامی را با ملی کردن نفت در زمان مصدق پیوند داد به امید تبدیل این خواست به یک خواست ملی. اطلاعات تازه‌ای در باره مسائل اتمی ايران نداد كه همگان ندانند، حتی تهدید به خروج ازNPT که مبتکر اولیه طرح آن حسین شریعتمداری در کیهان بود و تاکنون بارها در مجلس فرمایشی تکرار شده است. اما دو اطلاع غير مستقيم كه از مصاحبه او بدست آمد،؛ جالب تر و مهم تر از ديدگاه‌های اتمی او بود:
1- نوع صحبت كردن داش مشتی گونه او، كه تاسف بر سرپرستی 8 ساله چنين فردی با چنين فرهنگ و ادبيات و اطلاعی بر تلويزيون و اشغال كرسی وزارت ارشاد برای یک دوران  را دو چندان كرد. يقين بايد داشت كه جانشين او در سيمای جمهوری اسلامی اگر كمتر از لاريجانی نباشد بيش از او نيست.
2- دومين نكته تحقيری بود كه او نسبت به احمدی نژاد بروز می‌داد و اين خود نشانه ادامه رقابت‌ها و نبرد قدرتی است كه ادامه دارد و در آينده بيش از اكنون.


 
 

ديدار و گفتگوی دكتر يزدی با گزارشگر "آسيا تايمز"
تهاجم و سركوب
آغاز عقب نشينی‌های بزرگ خواهد شد

- آنها كه خود را طرفدار مدل چينی معرفی می‌كنند، يك نوك پا بروند چين و از آنها بپرسند سرانجام راهی كه انتخاب كرده اند به كجا ختم می‌شود. 2- آيت الله سيستانی در عراق او به ولايت فقيه اعتقاد ندارد. اين باعث شده است كه وی بتواند قدرتی كسب كند تا شيعيان، سنی‌ها و كردها را دورهم جمع كند. اين اقتدار كاملا متفاوت از اقتدار ايرانی است. 3- تاريخ ايران مملو از نمونه‌هايی است كه خليفه‌ای توسط گروه‌هايی دوره می‌شود. در حال حاضر خامنه‌ای فكر می‌كند كه تمام قدرت در دستانش است. اما درس‌هايی از تاريخ كشورمان به ما نشان می‌دهند كه اين وضعيت تا به چه اندازه ممكن است خطرناك باشد.

ما جوان ترين ملت جهان هستيم؛ 70 درصد از جمعيت ما زير 30 سال سن دارند. 70 درصد دانشجويان دانشگاه‌های ايران را دختران تشكيل می‌دهند. زنان در همه زمينه‌های زندگی فعالند. آن‌ها به اين رژيم معتقد نيستند و دولت نيز ناتوان از انجام كاری برای ايشان است. حكومت ممكن است در اين شرايط دست به تهاجم و سركوب بزند، اما به سرعت مجبور به عقب نشينی خواهد شد.»


گزارش تلويزيون معتبر "فونيكس"
ايران اتمی
امريكا در مرحله آماده ساختن
افكار عمومی و آغاز حمله است



يكنفر دراين مملكت بگويد
اكبر گنجی كجاست
و چه بلائی سرش آمده؟


بجای گفتگوی تمدن‌ها
مركزجهانی ولی عصر- مركز تخصص مهدويت
برای جنگ
امام زمان را انداخته اند جلو!


ايران 5- سوريه صفر
دختران فوتباليست ايرانی
داخل كيسه‌ای بنام لباس ورزش


فيلترينگ
يورش لجام گسيخته دولت جديد
به سايت‌های سياسی فارسی
نهضت آزادی ايران: انرژی و سرمايه ملی را به باد می‌دهند،
انواع راه‌های عبور از فيلتر روز به روز كشف می‌شود.


درپی واگذاری 50 هكتار زمين به جانبازان جنگ عراق
3 ساعت درگيری تركمن‌ها و نيروی انتظامی


سلطه امريكا بر دريای خزر
پرسه‌های رامسفلد
در جمهوری آذربايجان
مصاحبه نظامی، رئيس جمهوری آذربايجان


احمدی نژاد درامريكا
شكست را به ملت
پيروزی معرفی نكنيد


الشرق الاوسط:
شيخ نشين‌ها با پول نفت
برای امريكا پايگاه نظامی برپا می‌كنند!


نيويويورك پست - امير طاهری(ترجمه پیک نت)
تغيير فرماندهان سپاه و ارتش
آرايش جنگی در ايران
250 هزار نيروی نظامی در 5 استان هم مرز با عراق مستقر شده

بزرگترين مجموعه زيرزمينی برای پناه گرفتن رهبران ج. ا در كنار مرقد امام رضا ساخته شده و علی خامنه‌ای در سفر اخيرش به مشهد ازاين مجموعه بازديد كرد. مشهد 1000 كيلومتر به آتش نيروهای امريكائی از عراق دور است و بنای مجموعه زير زمينی دركنار مرقد امام هشتم بنا شده با اين اطمينان كه امريكا از بيم واكنش شيعيان اين شهر را بمباران نخواهد كرد. نام آيت الله واعظ طبسی بعنوان نايب ولی فقيه بر سر زبان‌هاست. حمله به ايران از سه نقطه شلمچه ،‌هامرون و اروندرود پيش بينی شده تا كنترل خوزستان كه 70% نفت ايران در زير زمين‌های آنست فورا برقرار شود و صدور نفت به جهان لطمه نبيند.ايران روی حكمتيار و بخشی از طالبان درافغانستان، حماس و حزب الله در لبنان حساب باز كرده و قصد دارد به محض حمله امريكا، از طريق مرز زينلكوش درجنوب كردستان كه در 80 كيلومتری بعقوبه قرار دارد ضد حمله را بصورت تعرضی در خاك عراق شروع كند.


جزئیات آرايش جنگی ايران از زبان سرلشكر فيروزآبادی اعلام كرد


مصاحبه اختصاصی كوندليزا رايس با مجله تايم- ترجمه پيك نت
اعتماد جهانی ازايران سلب شده است
مضحك است رئيس جمهور ايران در سازمان ملل از آپارتايد اتمی می‌گويد!


مجلس هفتم خدمت می‌كند يا خيانت؟
بازی بزرگ باذخيره نفتی عربستان و حذف نفت ايران


اروپا تسليم شورای حكام كرد
پيش نويس قطعنامه ارجاع پرونده ايران به شورای امنيت


سعيد حجاريان در مصاحبه با نشريه جديد موتلفه اسلامی
احزاب هنگ و لشگر نيستند كه بازوی ولی فقيه باشند؟


نتيجه واقعی انتخابات آلمان
فروپاشی اعتماد مردم به احزاب حاكم نوبتی


جلال طالبانی:
امريكا اگر ازعراق برود ايران به عراق حمله می‌كند


پشت پرده شركت پارسيلون نابودی صنعت الياف مصنوعی ايران


كارنامه 27 ساله جمهوری اسلامی در نتايج يك نظرسنجی از جوانان


شورش مردم در محلات اهواز


 وبلاگ ها

وبلاگ نقطه ديد
مانيفست دولت اسلامی
قبل از انتخابات منتشر شده بود


وبلاگ آسمان همه جا آبی نيست
بابا نان ندارد
بابا اورانيوم غنی شده دارد
سيامك فريد


وبلاگ nikahang
نيمه شعبان بر خودم مبارك باد



سهم خود را در بهره گیري از این روزنت بپردازید

این یگانه منبع درآمد پیک نت براي ادامه انتشار است.


 حساب بانكي پيك
S.G
.
Bardeh
 
Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)

نشاني پستي پيك نت
 
KHMI
 
Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


    

 

2مهر 1384 -24سپتامبر 2005


پيك هفته 43


دبيرسابق شورای امنيت روسيه
به بهانه مقابله با تروريسم
امريكا آماده
حمله اتمی
به كشورها شده

دكترين هسته‌ای جديد ايالات متحده قرار است طی هفته‌های آينده تصويب شود.
اين دكترين را از هم اكنون «دكترين عمليات هسته‌ای مشترك» ناميده اند و هدف اصلی آن تقويت تصميمات سياسی دولت بوش برای احتمال استفاده از سلاحهای هسته‌ای برای حل مسائل منطقه ای، چه بر ضد تروريست‌ها و چه بر ضد كشورهای حامی آنها اعلام شده است.
آندری كوكوشين، دبير سابق شورای امنيت فدراسيون روسيه و نماينده فعلی دومای دولتی روسيه، در يك گفتگوی مطبوعاتی، دراين باره گفت:
انتشار اين سند، خود گويای رشد آشكار عامل هسته‌ای در سياست‌های آمريكا است.
از جمله اهداف نيروهای هسته‌ای آمريكا، اقدام به حملات پيشگيرانه با استفاده از سلاحهای هسته‌ای و متعارف به دشمن اعلام شده است. اين اولين بار است كه چنين مسئله‌ای بعنوان يك طرح استراتژی دولتی از سوی آمريكا آشكارا مطرح شده است.


مانور مشترك
اسرائيل وتركيه

اولين مانور مشترك نيروهای هوائی تركيه و اسرائيل بزودی و با شركت هواپيماهای اف = 15 اسرائيل و ال- 16 امريكائی كه دراختيار ارتش تركيه است برگزار می‌شود. هواپيماهاى ترابرى "هركولس" نيز دراين مانور شركت خواهند داشت.
تركيه و اسرائيل از سال ۱۹۹۷ و بدنبال يك توافقنامه نظامی، متحد و هم پيمان يكديگر شده اند.


تايمز اينديا:
هند
زير فشار
امريكا

 واشنگتن هندوستان را درمورد پشتيبانی از سياست امريكا درمورد ايران تحت فشاربيشتری قرارداده است و دولت بوش گفته است هرگونه تعلل درپيروی از سياست امريكا توسط دولت هند، معلق شدن قرارهای امريكا وهند درمورد روابط اتمی را به همراه خواهد داشت.
تايمز اينديا در باره عزم امريكا در باره برخورد با ايران نوشت: رايس به دولت هند تاكيد كرد كه ارجاع پرونده ايران به شورای امنيت اجتناب ناپذير است.
مقامات رسمی دولت بوش گفته اند كه ازديد امريكا، ارجاع ايران به شورای امنيت فقط نيازمند طی مراحل قانونی است، بويژه بعد ازسخنرانی احمدی نژاد درسازمان ملل. امريكا برای داشتن اكثريت قاطع آژانس بين المللی نياز به حمايت هند نيز دارد. نماينده امريكا درآژانس بين المللی تاكيد كه حمايت هند وزنه سنگينی در هماهنگی بين المللی درارجاع ايران به شورای امنيت دارد.
امريگا فكر می‌كند كه موضع هند وچين درقبال مسئله هسته‌ای ايران به دليل نيازآنها به انرژی اين كشورها به نفت و گاز ايران است. هندوستان درحاليكه به طور علنی ابراز كرده است كه مخالف وجود كشور ديگر هسته‌ای درمنطقه است از برخورد امريكا باهند درمورد اين مسئله بطور خصوصی ابراز نارضايتی كرده است.