pyknet پيك نت

كوتاه و به زبان مردم بايد سخن گفت!
«جبهه دمكراسی و حقوق بشر»
منشور اصلاحات در گام دوم



مصاحبه خواندنی محمدرضا باهنر
نظرسنجی خصوصی 8 نهاد
برای جبهه ضد اصلاحات
نتيجه‌اين نظرسنجی‌اگرعليه معين‌ بود اعلام می‌شد

كی از كی
حمايت می‌كند؟


مدافعان
جبهه
دمكراسی
و حقوق بشر

عباس اميرانتظام
عباس اميرانتظام عضو شورای رهبری جبهه ملی ايران ضمن ستايش از اقدام نيروهای سياسی اصلاح طلب پيشرو برای تشكيل جبهه فراگير دموكراسی خواهی گفت: تشكيل اين جبهه را در راستای گام‌های مثبتی كه بايد برداشته شود ارزيابی می‌كنم.

محمد توسلی
عضو رهبری نهضت آزادی ايران: معين می‌تواند مانند مصدق هم رئيس دولت باشد و هم رهبری جبهه را برعهده داشته باشد. جبهه دموكراسی و حقوق بشر بايد هرچه زودتر تشكيل بشود و حتی قبل از انتخابات گام‌های نخستين تشكيل اين جبهه برداشته شود.

مجيد حاج بابايی
عضو شورای مركزی دفتر تحكيم وحدت: تضعيف جبهه فراگير دموكراسی خواهی نوعی تبانی با جريانات اقتدارگراست!

بسته نگار
از رهبران ائتلاف ملی مذهبی: تمام گروه‌های علاقه مند بايد بتوانند در جبهه فراگير دموكراسی حضور يابند. نيروهای ملی مذهبی از ديدار با معين و حاميانش قصد سهم خواهی ندارند.

اعظم طالقاني
دبيركل جمعيت زنان انقلاب اسلامی در مورد ديدار اخير حاميان معين و نيروهای ملی مذهبی گفت: گرايش‌های فكری و اعتقادی و رفتاری موجب نزديكی اين گروه‌ها شده است چون جريان اصلاح طلب خواهان ايجاد تحولاتی در جريان اداره امور كشور می‌باشد و اين مساله به مطالبات نيروهای ملی مذهبی خيلی نزديك است.

ورجاوند
از رهبران جبهه ملی ايران: اصل مساله دموكراسی و حقوق بشر و تكيه بر اين ديدگاه مورد قبول و قابل ستايش است. در كارنامه فعاليت‌های معين هيچ نقطه تاريكی وجود ندارد و شخص معين مورد احترام همه است و در صورت سامان يافتن جبهه فراگير دموكراسی خواهی و حقوق بشر می‌توان در كنار معين و همراه با وی و همه كسانی كه به منافع ملی ايران می‌انديشند نسبت به تقويت روند دموكراسی خواهی بدون هيچ پسوند تامل كرد.

عبدالله مومني
دبير تشكيلات دفتر تحكيم وحدت: نيروهای دموكراسی خواه چه معين موفق شود و چه موفق نشودبايد درتشكيل جبهه دموكراسی خواهی ائتلاف كنند.
تشكيل جبهه واحد دموكراسی خواهی به عنوان سازمانی برای پيشبرد مطالبات عمومی ملت ايران، از مدت‌ها پيش موردنظر جنبش دانشجويی بوده است و ما معتقديم با تشكيل چنين سازمانی بايد به بسترسازی حضور حاملان دموكراسی پرداخت.


حمايت
فرخ نگهدار
ازپيشنهاد
دكتر معين

 فضاسنجی
انتخاباتی


هاشمی
با
چهره سوم!


علی كريمی

امیدوارم معین بر رقیبان خود پیروز شود. من نمیدانم در ابتدا به چه دلیل دکتر معین ردصلاحیت شد ولی افرادی که مسبب این کار بودند ناکام مانده و نتوانستند به اهداف خود برسند، با پیروزی مردم در انتخابات دوران قانون شکنی به سر خواهد آمد.


رضا كيانيان

در بين تمام كانديداها دكتر معين با گفتمان‌هايي كه داشته توانسته براي درك باور مردم در دل‌هايشان جاي گيرد و با شناختي كه از وي دارم مطمئن هستم كه به خوبي اراده و توان اجراي قول‌هايش را دارد.


بهزاد فراهانی

معين كانديدايي‌است كه نسبت به حاكميت ملي با شفافيت صحبت كرده و نوعي صداقت و صميميت در گفته‌هايش مشخص است. در صورت پيروزي در انتخابات بايد از نيروهاي دگرانديش در دولت خود استفاده كند.


مهدی مهدوی كيا

معين از مردم است و تا امروز كارنامه درخشاني داشته است. او به خوبي مي تواند به مشكلات مردم رسيدگي كند و به نوعي كاستي هاي خاتمي را جبران نمايد و به عقيده من او راه حفظ تماميت ارضي و ملي مملكت را به خوبي مي داند.


 
 
برخی نمايندگان مجلس فرمايشی
 تهديد
 دولت آينده معين و احتمالا رفسنجانی را آغاز كرده اند
آغاز زمزمه‌های شكست
جناح راست درانتخابات

اگرادعای رئيس كميسيون امنيت مجلس درست باشد
ناطق نوری از رهبر جدا شده
و به‌هاشمی رفسنجانی پيوسته


نيويورك تايمز
روحانيون - فرماندهان سپاه
اتحادی كه به تضاد می‌انجامد


با اعلام عقب نشينی اتمی ايران
امريكا زمزمه نامشروع بودن
انتخابات ايران را آغاز كرد


يورش "هكر" امنيت موازی
به اخبار "جبهه دمكراسی وحقوق بشر"


گفتگوی شهلا شركت با الهه كولائی
آنكه زن و مرد را از هم جدا می‌كند
بايد به اين سئوال پاسخ بدهد:
اول زن بود، بعدا مرد آمد؟
يا اول مرد بود، بعدا زن آمد؟


ارزيابی مردم ازمصاحبه‌ها و
مناظره‌های تلويزيونی كانديداها

عكس‌ها از پيمان پاك مهر - تبريز نيوز


دانشجويان كرمان به قاليباف:
چرا اين روزها اينقدرخوش پوش شده ايد؟


عيسی سحرخيز:
درهای جبهه دمكراسی و حقوق بشر
به روی خارج از كشورنيزگشوده است

ديدار و مذاكرات معين، سحابی، يزدی، پيمان
 تاج زاده، كولائی، سحرخيز...
منشور جبهه
دمكراسی وحقوق بشر
بزودی اعلام می‌شود


مصاحبه در پاريس
پرويز ثابتی- مقام امنيتی
سايه به سايه رضا پهلوی


سردار قاليباف
نامه ابلاغ ترور سلمان رشدی با امضای رهبر پخش شده


ديدار وزرای خارجه ايران و امريكا
پايان انتخابات رياست جمهوری
آغاز مذاكرات مستقيم با امريكا


ديدار و مناظره سه نفره
معين- گنجی - كولائی
گنجی: امريكا سنگ خودش را به سينه می‌زند. بايد خودمان حركت كنيم.
معين: اصلاحات بدون هزينه نمی شود. می‌خواهم پای اين هزينه بايستم.
كولائی: اصلاحات با اشتباهات ما به انفعال مردم رسيد.
گنجی: ما يك مصدق می‌خواهيم، راديكال شويد!


آنچه از مصاحبه عمادالدين باقی استنباط می‌شود 
با رفتن خاتمی
هاشمی شاهرودی و‌هاشمی رفسنجانی
درتيررس بيت رهبری قرار گرفته اند


رهبر فراكسيون حزب كمونيست
فرانسه در پارلمان اين كشور:
رهبران اتحاديه اروپا
زير فشار "نه" فرانسه


سخنان منتسب به دبيركل موتلفه اسلامی در يك جلسه مافيائی
رهبر به ما گفت:
15 ميليون كافی است
 رای بالا نمی خواهيم

 1- قاليباف با كفش كتانی و شلوار لی و موهای رنگ كرده جلوی انظار قرار می‌گيرد و توانسته حمايت بچه قرتی‌ها را جلب كند!  2- احمدی نژاد كانديدای خط مقدم جبهه تبديل جمهوری به حكومت است و نبرد با‌هاشمی را تا پايان ادامه می‌دهد.3- لاريجانی فردی معتدل است كه در زمينه فرهنگی و سياسی سابقه درخشانی دارد. يك دستش در حزب اللهی‌هاست و يك دستش در دست مطرب‌ها. بالاخره هم از صندوق درخواهد آمد.4- رئيس جمهور با رای بالا نمی خواهيم. رهبر هم به ما گفت سعی كنيد سقف 9 ميليون رای را به 15 ميليون برسانيد.


نامه سرگشاده احمد قابل
آقای خامنه ای!
فقر- فساد- تبعيض
حاصل 16 سال رهبری شماست


با نقض اصل 44 قانون اساسی
حكم حكومتی رهبر
سرمايه گذاری بخش خصوصی
درصنايع مادر ايران آزاد شد



سهم خود را در بهره گیري از این روزنت بپردازید

این یگانه منبع درآمد پیک نت براي ادامه انتشار است.


 حساب بانكي پيك
S.G
.
Bardeh
 
Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)

نشاني پستي پيك نت
 
KHMI
 
Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


    

 

16 خرداد 1384 -6 ژوئن 2005


همزمان با خريد
هليكوپترهای روسی
100 هزار
كلاشينكف
به ونزوئلا
منتقل می‌شود

سفارت فدراسيون روسيه در ونزوئلا اعلام كرد كه مقامات ونزوئلا قرارداد خريد هليكوپترهای ساخت روسيه را با مقامات جمهوری فدراتيو روسيه امضاء كردند. قرار است در مرحله اول 10 هليكوپتر به ارزش 120 ميليون دلار از روسيه به ونزوئلا متقل شود.جمع اين خريد 20 هليكوپتر است. اهميت اين قرارداد نظامی آنست كه تاكنون طرف اين نوع قراردادهای دولت‌های ونزوئلا ايالات متحده بوده است و به همين دليل امريكا با ورود تسليحات زمينی و هوائی ساخت روسيه به درون ارتش ونزوئلا مخالف است. بويژه آنكه قرار است بزودی يكصد هزار اسلحه انفرادی كلاشينكف روسی نيز تحويل دولت چاوز در ونزوئلا شده و سلاح سازمانی ارتش اين كشور شود. وزارت امور خارجه آمريكا در اين رابطه گفت كه ايالات متحده آمريكا نسبت به اين معاملات ابراز نگران است.


جنگ "كتانی"
ميان چين
اتحاديه اروپا
و امريكا

وزير بازرگانی چين در تلويزيون اين كشور اعلام كرد: اگر ايالات متحده آمريكا و اتحاديه اروپا برای واردات منسوجات كتانی چينی محدوديت ايجاد كنند, پكن نيز در سياست گشودن بازارهای داخلی خود به روی كالا‌های خارجی تجديد نظر خواهد كرد. وی گفت:
صادرات كتان و نساجي, حق قانونی چين و درحكم موارنه در برابر گشودن بازار چين به روی كالا‌های كشاورزی خارجی است. چنانچه ما ازحقوق خود نتوانيم استفاده كنيم, درآن صورت دليل وجود ندارد كه اين حق را برای ديگران قائل شويم.
حجم تحويل منسوجات چين دربازار جهانی پس از لغو سيستم سهميه بندی در منسوجات در آغاز سال 2005 بشدت افزايش يافته و در چهارماهه نخست سال 2005 سهم چين دربازار اروپايی در پيراهن‌های ورزشی 187 درصد بيشتراز طی دوران مشابه در سال 2004 شده است و رشد نخ كتانی شامل 56 درصد شد. اين امر پس از پايان بسته بودن سی ساله بازارهای جهان به روی چين ممكن شد. اتحاديه اروپا اكنون در پی ايجاد محدود كردن صادرات نخ كتانی و پيراهن‌های ورزشی چين به اروپا است.
آمريكا نيز در يی ايجاد محدوديت‌هايی برای واردات لباس از چين است.


طرح امريكائی
راهبندان دريائی
عليه ايران

كاندوليزا رايس، وزير امور خارجه‌ آمريكا روز گذشته با ديپلمات‌های 60 كشور در كاخ وزارت خارجه اين كشور ديدار و پيرامون طرح جلوگيری از انتقال فن آوری موشكی و سلاح به ايران، سوريه و كره شمالی مذاكره كرد. اين مذاكرات در چارچوب طرح "جلوگيری از گسترش سلاح‌های هسته ای" جورج بوش صورت گرفت كه زير پوشش تلاش برای حفظ امنيت جهانی ارائه شده است. دراين طرح نقل و انتقال سلاح در بنادر و درياها زير كنترل قرار خواهد گرفت.