فحش به موسوی و کروبی در برنامه ساعت 5ر8 سیما
اعتصاب، اعتصاب
بانگ شبانه مردم از فراز بام ها


 


بازداشت های جدید
در به در بدنبال شبکه
لُو دهندگان نتیجه واقعی انتخابات

       پیک هفته 107  --------  22 شهریور 1388  برابر 13 سپتامبر 2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 

توی دهن قوه قضائیه و مجلس بی غیرت و تابع کودتا باید زد

نخستین فیلم را ببینید!

اسناد تجاوز و جنایت به خارج کشور رسید


پس از81 روز
هنوز کودتاچیان، هم می ترسند
 و هم چنگ و دندان نشان میدهند

کدام جمهوری اسلامی واقعی
و کدام جمهوری اسلامی تقلبی است
حسن یونسی

خطبه کودتائی- اتمی
علی خامنه ای در نماز تهران

سخنان او بر محور 4 نکته متمرکز بود: 1- ادامه مقابله با مردم و معترضان به کودتا 2- تهدید غیر مستقیم کسانی مانند موسوی و کروبی و خاتمی و احتمالا رفسنجانی و مراجع مذهبی 3- برگزاری راهپیمائی روز قدس بدون شعار علیه آنچه که نه در قدس، بلکه در ایران می گذرد 4- فعالیت های اتمی و ادامه آن سیاستی که وی در این زمینه دارد. او که از نتیجه واقعی انتخابات ریاست جمهوری ضربه خورده، در پی نمایشی خیابانی است تا از آن همان نتیجه ای را تبلیغ کند که می خواست از نتیجه انتخابات و رای آوردن احمدی نژاد تبلیغ کند.  برای این نمایش خیابانی، روز قدس نشانه گرفته شده است، اما وحشت از آنست که مردم با شعارهای خود در این راهپیمائی شرکت کنند و نه با شعارهای حکومتی. هشدار او برای جلوگیری از باصطلاح شعارهای انحرافی در همین رابطه بود

طرح ارسالی از اردشیر


یگانه شانس او حمایت قاطع مردم است

نگاه سال 83 پیک نت
به بحث 
کاندیدا شدن میرحسین موسوی


مهدی کروبی، پس از یورش به دفترش:
حق با آنها بود که می گفتند
اسناد جنایت را از دسترس دور کنید


دادگاه 11 سپتامبر
با متهمین وابسته به سپاه پاسداران

در آستانه گشایش اجلاس عمومی و سالانه سازمان ملل متحد وهمچنین سالگرد 11 سپتامبر، اطلاعات مربوط به متهم بودن سپاه پاسداران در حادثه 11 سپتامبر یکبار دیگر و رسمی تر انتشار یافته است. ظاهرا قرار است محاکمه متهمین 11 سپتامبر بزودی آغاز شود و در پرونده ای که گشوده خواهد شد نام 8 تن از آموزش دیدگان سپاه پاسداران که در عملیات 11 سپتامبر نقش داشته اند طرح خواهد شد. دراین پرونده ارتباط سپاه پاسداران با طالبان و آموزش آنها مطرح است.

این اخبار در سال 1383، در دورانی که هنوز بوش رئیس جمهور امریکا بود فاش شده و پیک نت نیز آن را منتشر کرده بود که آن را می توانید از اینجا بخوانید.


حافظان نظام!

سردار احمدرضا رادان (جانشین فرمانده نیروی انتظامی)، حسین فدائی (رئیس جمعیت ایثارگران و نماینده مجلس) ومسعود صدر الاسلام (معاون اسبق اطلاعات نیروی انتظامی و معاونت بازداشتگاه کهریزک.)

آنها سه سردار کهریزک اند که در قتل و جنایت داخل این بازداشتگاه، سازماندهی لباس شخصی ها، قمه کش ها و چماقداران و شکارچیان و تک تیراندازان روزهای اعتراض خیابانی مردم دست داشته اند. آنها بزودی ترفیع درجه هم خواهند گرفت و افشاء کنندگان تجاوز و قتل و جنایت زندانی خواهند شد. گروه اول حافظ "نظام" اند و گروه دوم برهم زننده نظم و نظامی که بر مبنای قتل و تجاوز و سرکوب و کودتا سرپا ایستاده است.


اطلاع رسانی کنید

با سلام- من سرهنگ باز نشسته نیروی هوایی، رضا پژوه هستم .مدت 68 ماه هم  با صداقت در جبهه  جنگ دوران دفاع مقدس انجام وظیفه کرده ام. امروز پنج شنبه  19 شهریور بیستمین روزی است که دخترم  فریبا پژوه، در انفرادی 209 اوین به سر می برد، بدون اینکه مورد اتهامی وی مشخص شده باشد. انفرادی یعنی مصداق کامل شکنجه روانی، یعنی نقض حقوق بشر. روز سه شنبه، با اینکه در شرایط جسمانی مناسبی نیستم، بدون اینکه به کسی چیزی بگویم  به  داد سرای انقلاب، نزد باز پرس پرونده اش رفتم  تا خواهش کنم هر طور که می تواند فرزندم را حداقل از انفرادی نجات دهد. برای همه جا اطلاع رسانی کردم، شما را هم با خبر کردم تا اطلاع رسانی کنید.


پس از 30 سال

این یکی از عکس های آرشیو مرکز نشر آثار آیت الله بهشتی است که بعد از دستگیری پسرش، دکتر علیرضا بهشتی روی شبکه اینترنت قرارگرفته است. در انفجار حزب جمهوری اسلامی آیت الله بهشتی کشته شد و در انفجار دفتر نخست وزیری، دکتر باهنر که در کنار خامنه ای نشسته کشته شد. از آن جوانانی که درعکس دیده می شود معلوم نیست چند نفرشان درانفجار حزب جمهوری اسلامی کشته شدند و یا اکنون در زندان کودتا اسیرند! چه کسی در آن سالها می توانست جمهوری اسلامی امروز را حدس بزند؟


هشدار موسوی را جدی بگیریم!
حاکمیت نظامی- کودتائی
ایران را به سمت فاجعه می برد

بیانیه شماره 12 میرحسین موسوی که درهمین شماره پیک نت نیز آن را می توانید بخوانید، با آنکه در اعتراض به بازداشت های چند روز اخیر نوشته شده، حاوی نکته سربسته و بسیار مهمی است که فراتر از بازداشت های اخیر است. او به مردم هشدار می دهد که حاکمیت در مسیری حرکت می کند که علاوه بر نابودی خود ممکن است ایران را نیز به نابودی بکشاند. این هشدار، در کنار برخی اخباری که بدست ما رسیده و عمدتا مربوط به فعالیت ها و برنامه های اتمی حاکمیت است، معنائی بسیار جدی تر و فراتر از اعتراض به دستگیری های اخیر دارد.

تا آنجا که ما اطلاع یافته ایم، در بسته پیشنهادی حاکمیت نظامی- کودتائی به حکام اتمی (1+5) نه تنها حاوی نکاتی برای مذاکره نیست، بلکه این بسته پیشنهادی به گونه ای تنظیم شده که اساسا نیازی به مذاکره نباشد! قرار است، دو هفته بعد که اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل برپا می شود، احمدی نژاد از موضع دفاع از همین بسته و بی نیازی از مذاکره اتمی سخنرانی کند.

تمام استراتژی اتمی حاکمیت و محتوای بسته ای که روز گذشته تحویل نمایندگان 1+5 شد، رفتن به سوی مدل کره شمالی و اعلام توان تولید بمب اتمی است. بموجب همین استراتژی و با یقین به گام اول مقابله امریکا و در واقع گروه 1+5 برای تحریم ارسال سوخت به ایران، با عراق وارد مذاکره شده و از طریق کردستان این کشور و با وساطت طالبانی و بارزانی بصورت شتابزده بنزین وارد ایران می شود. در روزهای اخیر کانتینرهای بنزین از مرز بانه و از طریق سقز در کردستان وارد ایران می شود. نمره کانتینرها "اربیل" و "نینوا" است.

این کانتینرها در گروه های سه تائی و پشت سر هم، با فاصله چند کیلومتر از هم، در تمام طول شبانه روز به طرف تهران درحال حرکت اند.

بدین ترتیب و بموجب همین نشانه ها، حاکمیت خود را آماده تحریم قطعی سوخت می کند تا برنامه اتمی اش را ادامه بدهد و به سطح کره شمالی برسد. تردید نیست که ماجرا در سطح تحریم سوخت باقی نخواهد ماند و خطرات دیگری به مرزهای آبی و خاکی و هوائی ایران نزدیک می شود که بیانیه شماره 12 میرحسین موسوی اشاره به آن دارد. از جمله دلائل کودتا علیه موسوی و سرکوب خونین مردم معترض به این کودتا پیاده کردن این سیاست اتمی است. سیاستی که می تواند منجر به غرق شدن ایران در یک جنگ منطقه ای شود.

کشتار زندانیان سیاسی به بهانه همین خطرات و نیاز تحمیل خفقان اجتماعی احتمال دیگری است که موسوی در بیانیه اخیر خود به آن اشاره کرده است.


تاریخ کودتا در کشورهای منطقه را بخوانید
آقای سرتیپ جوانی
فکر کرده نوبت او نمی رسد!

گفتگو با رضا علیجانی
فروپاشی نظام، از حاکمیت تا جامعه


نامه سرگشاده عبدالکریم سروش
شریعت و مشروعیت از علی خامنه ای گریخته

بیانیه جدید میرحسین موسوی

پیام نهفته در دستگیری دکتر بهشتی، مهندس الویزی و سردار مقدم

ما ینفع الناس فی مکث فی الارض

مردم ایران!

حوادث جدید آغاز شده اما باطل رفتنی است


گزارش دریافتی از قم
بیت رهبری کار توزیع
سی دی اعترافات را برعهده دارد


گزارش مضحک سیمای ج. اسلامی از کهریزک
متهم اصلی "حضرت آقا" ست
و فاجعه کهریزک بخشی از کودتا


در وزارت کشور
ادامه بازداشت افشاء کنندگان
نتیجه واقعی انتخابات ریاست جمهوری

مصاحبه فرمانده نیروی انتظامی حکومت کودتائی
روز قدس
 مردم علیه اسرائیل شعار بدهند
و به کودتا کاری نداشته باشند!

کودتا، کار "مقام بالاتر" بود!
کارمند وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات

80 روز پس از
سبز شدن یکباره و یکپارچه ایران

گلرخ از تهران

علیرغم تهدیدهای بیت رهبری و احمدی نژاد
از 136 تا 21 نماینده مجلس
به کابینه کودتا رای ندادند


محمد رضا شجریان
می توانند جامعه را کنترل کنند
اما دیگر نمی توانند آن را اداره کنند

فیلم را ببینید!
آن که زیر فشار "لُو" میدهد، مقصر است؟

حدود 30 سال پیش، "کیارستمی" فیلم کوتاهی ساخت با نام "شکل اول- شکل دوم". در این فیلم با چهره هائی مصاحبه می شود که از جمع آنها انگشت شماری زنده اند. برخی ها اعدام شدند، برخی سالها زندانی و شماری معزول و خانه نشین، برخی ناچار به مهاجرت سیاسی شدند و برخی نیز به مرگ طبیعی از دنیا رفتند. یک سئوال، سوژه این فیلم است: "آیا کسی که زیر فشار کسی و یا موضوعی را لُو می دهد، مقصر است؟"

فیلم در نخستین سال بنای جمهوری اسلامی ساخته شده است و ما در آن با چهره جوان دکتر ابراهیم یزدی، دکتر عبدالگریم لاهیچی، صادق قطب زاده، نادر ابراهیمی و... در کنار آیت الله گلزاده غفوری که دو فرزندش به جرم مجاهد بودن اعدام شدند و خود از نمایندگی مجلس قهر کرد و رفت به کنج خانه و گفته می شود لباس روحانیت را هم در آورد، نورالدین کیانوری دبیراول وقت حزب توده ایران، آیت الله خلخالی و... روبرو می‌شویم که هرکدام به این سوال پاسخ هائی گاه بکلی متفاوت و گاه نزدیک به هم پاسخ می دهند. شاید پرت ترین پاسخ ها را نماینده کلیمیان ایران و صادق قطب زاده به سئوال داده باشند و دقیق ترین پاسخ را کیانوری و گلزاده غفوری. فیلمی است به غایت دیدنی و حتی تاریخی.


سریع ترین رسانه ملی

اسکناس هائی که در دست مردم میگردد، به کبوتران پیام آور و خبر رسان تبدیل شده اند. از اینترنت سریع تر و قابل دسترس تر و از صدا و سیما معتبر تر. در چنین جامعه ای سانسور گرهی از کار فروبسته کودتاچیان باز می کند؟

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


نامه به شهردار نیویورک

سلام . در سایت پیک مطلبی دیدم با عنوان"احمدی نژاد را به نیویورک راه ندهیم". دراین رابطه میخواستم بگویم که این اقدام جمع آوری امضاء برای شهرداری نیویورک،زمانی قابلیت اجرایی دارد که شهروندان خود این شهر خواهان جلوگیری از آمدن احمدی نژاد گردند.بنابراین فقط ایرانیان و عیر ایرانیان مقیم این شهر میتوانند در این مورد اقدام کنند.
من و دوستانم از یکماه پیش در این جهت کوشیده ایم . با استفاده از لینک زیر دوستان دیگر هم میتوانند نامه به شهردار را امضاء و به دیگران معرفی کنند.
http://nyc-against-ahmadi.blogspot.com/

احمدی نژاد را
به نیویورک راه ندهید

با سلام خدمت دوستان در پیک نت
و باسپاس از اطلاع رسانی بموقع و درست شما. همانطور که میدانید، احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان ملل قرار است راهی شهر نیویورک شود. تنها کسی که مطابق قانون می تواند از سفر یک رئیس جمهور به نیویورک جلوگیری کند شهردار این شهر است. این کار سابقه تاریخی دارد. زمانی که "جولیانی" شهردار وقت نیویورک بود یاسر عرفات را باتهام تروریست بودن به این شهر راه نداد. بنابراین فکر می کنم اگر ایرانیان همت کرده و در یک کارزار وسیع، با ارسال ای میل از "بلومبرگ" شهردار کنونی نیویورک بخواهند احمدی نژاد را بعنوان یک کودتاچی که مردم ایران او را رئیس جمهور خود نمی دانند به این شهر راه ندهد واقعه زمان "جولیانی" می تواند تکرار شود.
برای این کار باید یک متن انگلیسی مناسب تهیه کرده و بصورت تومار امضا و تائید شود و سپس برای شهردار نیویورک ارسال گردد. دراین تومار باید به وضوح دلایل و ضرورت جلوگیری از ورود رئیس جمهور برآمده از یک کودتای خونین را توضیح داد و آن را به دفتر شهردار نیوریورک فرستاد.


دوران های سیاه
ملت ایران


اطلاعاتی درباره
دشت مرغاب

درود بر شما-  هم میهنمی در پاسخ نامه بنده پیرامون کارخانه شاداب نامه ای داده بود که بخشی از نوشته اش درست می باشد .یعنی شرکت شاداب و تمامی متعلقاتش از جمله باغ چند هکتاری اش که مقابل کارخانه قرار دارد، در زمستان سال 86 به شرکت دشت مرغاب شیراز به مبلغی حدود 12 میلیارد تومان واگذار گردید. این در حالیست که ارزش واقعی شرکت شاداب و متعلقاتش؛ باغها و زمین ها و انبار و محل کارخانه و ماشین آلات و موجودی انبار و مطالبات و نام تجاری اش بیش از 20 میلیارد تومان در همان زمان برآورد شده بود، که همین صاحب خدا جوی دشت مرغاب با رابطه هایی که با سپاه داشت، آنها را  به مبلغی که نوشتم خرید .
البته بعد ها بر سر این رقم و نحوه معامله اختلافاتی پیش آمد و بنا بر شنیده هایی به سازمان بازرسی نیز کشیده شد که در نهایت در پشت پرده توافقات تازه ای حاصل گردید.


مومن

و خدا جوی

با سلام- بنده يكي از كارمندان شركت يك و يك و از خوانندگان سايت شما هستم. در رابطه با مطلبی که از قول یکی از خوانندگان پیک نت با عنوان "اقوام می خورند و سهم امامش را به رهبر میدهند" منتشر کرده بودید خواستم اطلاع بدهم که كارخانه كمپوت و رب شاداب اكنون يكي از شعبات شركت يك و يك و متعلق به شخصی مومن و خداجوی می باشد که درعین حال صاحب چند شركت ديگر، از جمله دشت مرغاب نیز هست.

(تا آنجا ما به خاطر داریم، ارسال کننده خبری که ایشان توضیح بالا را به آن افزوده، بحثی درباره مومنی و خداجوئی صاحب این واحدها نکرده بود. بحث بر سر سهم امامی بود که به بیت رهبری داده می شود و همچنین ارتباطی که صاحب این واحدها با این بیت دارد. بهرحال توضیح ایشان را هم منتشر کردیم. ضمنا، همزمان با این توضیح، خواننده دیگری برای ما نوشته است که شرکت دشت مرغاب نیز در اختیار سپاه است و حالا که دولت و سپاه و دیگر وزارتخانه ها به مردم نمی گویند سپاه صاحب کدام کارخانه ها و شرکت های تجاری است، مردم خود همت کنند و هر کس دراین باره اطلاعی دارد اعلام کند.)


همه

جاسوسیم!


شرکت های سپاه

با سلام و احترام- شرکت دشت مرغاب ( یک و یک) به مدیریت سردار سپاه "فحاندج" یکی دیگر از شرکت هائی است که سپاه روی آن دست گذاشته است. از مردم بخواهید شرکت های مشابه را شنائی و معرفی کنند.


صادق باکفر

سرکوبگران را بشناسیم

من از ایران تماس می گیرم. خواستم شخصی بنام "صادق باکفر" را به شما معرفی کنم که در دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه امیر کبیر بوده است. او از نزدیکان "حاج داوود" برادر احمدی نژاد است. صادق باکفر از سران اصلی چماقداران است. ایشان در تهران سر ساکن است .


بازی سپاه
با برگ کودتا


جای خالی عکس
کهریزک در کیهان

سلام - این زندان کهریزک که بدستور رهبر تعطیل کردند، کجاست؟ چه شکلی دارد؟ عکس و فیلمش را چرا نشان نمی دهند؟
روزنامه کیهان که چپ و راست عکس زندان ابوغریب را منتشر می کرد و در باب گوانتانامو سر "مقاله" می نوشت، چرا عکس کهریزک را منتشر نمی کند؟ کهریزک که در آلاسکا نیست، همین بغل دست حسین شریعتمداری و فرمانده صدا و سیما "ضرغامی" در تهران است. عکاس و فیلمبردار ندارند، از سردار "رادان" و سردار "احمدی مقدم" خواهش کنند چند قطعه از آن عکس های ناب و تاریخی را که از کهریزک دراختیار دارند برایشان بفرستند و اگر رحمتی نیست فیلمی هم بفرستند تا در نوبت نمایش قرار بگیرد!
ملیجک ناصرالدین شاه و دلقک دربار او "کریم شیره ای" کم رو تر از آقایان نامبرده بودند.


فارسی شکسته
کمر ما را می شکند!


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)