علی خامنه ای می گوید اطلاعات دارد
اعترافات را بعنوان اسناد
تقدیم حضور رهبر معظم کرده اند


 


موسوی تبریزی:
دایره نیروها در ج. اسلامی
به یک حلقه ضعیف رسیده

       پیک هفته 107  --------  21 مرداد 1388  برابر  12 اوت 2009

  infos@peiknet.com  

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما

شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی

گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟

پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟

 

در تهران

چهارشنبه بازار سبز

با شعار مرگ بر دیکتاتور

امروز چهارشنبه بازار ضد کودتا در ایران است. جمع زیادی از مردم تهران، از اولین ساعات صبح امروز راهی بازار تهران شدند و در مقابل بازار سرپوشیده خیابان 15 خرداد اعتراض خود را با شعار "مرگ بر دیکتاتور" آغاز کردند.

از بامداد امروز نیروهای انتظامی و لباس شخصی در اطراف بازار تهران مستقر شده بودند. با آغاز تظاهرات مردم، موتورسوارهای چماق بدست به طرف مردم حمله ور شدند. علیرغم هشدار موتلفه اسلامی، بسیاری از مغازه داران بازار تهران بعنوان همدردی با مردم و یا بیم از درگیری ها و خسارت صبح امروز تعطیل بود.

جنبش سبز امروز را"چهارشنبه بازار سبز" اعلام کرده بود. مانند دیگر مردمی که به حرکت امروز لبیک گفته و راهی بازار تهران شده بودند، خانم زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی نیز وارد بازار تهران شد و به مردم پیوست، اما نیروهای امنیتی وی را مجبور به خروج از بازار کردند.

در شماری از "سرا"های بازار تهران بازاریان از مردم حمایت کردند و همراه با مردم شعار "الله اکبر" دادند.

نیروهای امنیتی و بویژه لباس شخصی ها از صبح زود در حیاط بزرگ دفتر امور اصناف تهران در میدان اعدام است مستقر شده بودند. رئیس بنکدارهای مواد غذایی "قاسم فراهانی" با اعتراض اعضای صنف روبرو شده است. بنکداراها به او اعتراض کرده و گفته اند: ما با مردم سروکار داریم و نمیخواهیم از جانب مردم به همکاری با لباس شخصی ها متهم شویم. فراهانی گفته ما موظف به همکاری با دولت هستیم!


خلخال که چیزی نیست
به بچه های مردم تجاوز کردند
و جایزه هم می خواهند

هیات موسوی- کروبی و هیات ویژه مجلس
جلسه مشترک دو هیات حقیقت یاب
از آنچه بر سر مردم معترض آورده اند

هاله سحابی را برای تحمیل سکوت به سحابی گرفته اند
جیره حزب الله لبنان بوده
هیچکس حق ندارد در باره
5ر18 میلیارد دلار حرف بزند

گفتگوی فرزند کروبی با رادیو آلمان
آنچه در کهریزک با مردم کردند
 از زمان مغول تاکنون سابقه نداشت

پورنجاتی قائم مقام ریشهری
بزرگان اگر عجله نکرده بودند
کار به وضع فاجعه بار کنونی نمی رسید

افشاگری رویا طلوعی
تجاوز به من و دیگر زنان
زندانی در زندان های سنندج

شورش نه حاصل تحریک خارجی بلکه حاصل این فجایع است

نمونه دیگری از تجاوز در زندان را

در این فیلم ببینید!


پس از دو ماه نمایش وحشت و خشونت
نماز جمعه هاشمی
از ترس حرکت میلیونی مردم لغو شد

ستاد برگزاری نماز جمعه اعلام کرد که نوبت هاشمی رفسنجانی برای خواندن نماز جمعه آینده لغو شده است. بهانه ای که برای لغو این نماز اعلام شده، حفظ فضای ملکوتی نماز جمعه و جلوگیری از سیاسی شدن آن است.

این درحالی است که اساسا نماز جمعه نه برای فضای ملکوتی که برای سیاسی بودن آن برگزار می شود و به همین دلیل هم خطبه دوم آن همیشه تحلیل سیاسی ایران و جهان است.

برای لغو نوبت هاشمی رفسنجانی برای نماز جمعه ای که در پیش است، هر بهانه ای که بیآورند و اعلام کنند، نه خود اعلام کنندگان آن را قبول دارند و نه مردم. همه میدانند که این نماز از ترس شکل گیری یک راهپیمائی چند میلیونی دیگر در تهران لغو شد. مهم تر از لغو نماز جمعه، اتفاقا همین نکته است. یعنی ترس از تظاهرات مردم.

پس از نزدیک به 60 روز مقابله خونین با مردم معترض به کودتای انتخاباتی،

پس از آن همه کشتار، شکنجه، قتل در بازداشتگاه کهریزک و شکنجه و اعتراف گیری از سیاسیون دستگیر شده و وادار کردن آنها به تکرار نظر رهبر مبنی بر ناممکن بودن تقلب در انتخابات اخیر و وجود دست های خارجی در جنبش عظیم مردم علیه تقلب و کودتای انتخاباتی

 و سرانجام، برپائی مضحک ترین و رسواترین محاکمه جمعی،

اکنون ستاد نماز جمعه، بدستور ستاد کودتا و از بیم فرصت یابی مردم برای نمایش دوباره اعتراض میلیونی، نماز جمعه هاشمی رفسنجانی را لغو کرد.


خبر مهمی که رجانیوز، ناشیانه فاش کرد
لاریجانی پیروزی موسوی را
شب شمارش آراء تبریک گفته بود!

نگاهی به شعار جمهوری ایرانی
دو جمهوری اسلامی
در جدال برای دفع یکدیگر!


همه باید خفه شوند، تا آقایان مردم را خفه کنند
بی بی سی 57 موهبت بود
حالا ایجاد "مزاحمت" می کند!


حمله اسرائیل
حکومت ایران را نجات میدهد
هفته نامه شپیگل  10.8.2009
ترجمه رضا نافعی(وبلاگ آینده ما)

تحت حمایت نیروی انتظامی
تلاش اوباش برای حفظ نظام
با تجاوز به دختران و پسران بازداشتی

مردم، بزرگترین پناهگاه اند

جنبش ملی نفت و کشاکش در مجلسی که تابع دربار شاهنشاهی بود و نه دولتی که سخنگوی مردم بود. سرانجام این کشاکش به آنجا انجامید که مصدق از مجلس بیرون آمده و به میان مردم رفت و فریاد زد، هر جا مردم هستند، همانجا مجلس است!

25 خرداد 1388، میرحسین موسوی در میان مردمی که شمار آن را تا 3 میلیون برآورد کرده اند، خود را به میدان آزادی رساند تا با یک بلندگوی دستی و از فراز یک اتومبیل به مردم بگوید: این مردم از آراء خودشان می خواهند صیانت کنند و من درکنار آنها می مانم.

دوماه از برگزاری انتخابات و کودتای 22 خرداد می گذرد. در این مدت موسوی در میان مردم ماند و الحق مردم با وفای ایران نیز در کنار او ماندند. در همین دوران بسیار کوتاه، پرده ها از برابر چشم مردم کنار رفت و آنها علی خامنه ای را شناختند. سقوط او در چنین وسعت ملی، در عرض 60 روز ممکن نبود. مجسمه ای که از "مقام معظم رهبری" در سیمای جمهوری اسلامی و در ذهن مردم ساخته بودند، زودتر از مجسمه های صدام حسین در میادین بغداد و شاه در شهرهای ایران سقوط کرد. مصدق اگر به آن حضور در میان مردم ادامه داده بود، کودتای 28 مرداد را هم می توانست خنثی کند. این درس بزرگ را نه مردم و نه رهبران مردم نباید فراموش کنند.


صدام حسین اگر ایران را تصرف کرده بود
 با مردم چنین نمی کرد که بدستور علی خامنه ای کردند
کودتاچی های 22 خرداد
با این جنایات
روی کودتاچیان 28 مرداد را سفید کردند
آن سرداران بی غیرت سپاه پاسداران، غاصبین صندلی های مجلس
و روحانیون رو سیاهی که پشت این جنایات پنهان اند، مجرم اند

مهدی کروبی در نامه ای به هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری، از وی خواست تا با توجه به مسئولیتی که در آن مجلس دارد، یک هیات ویژه را جهت رسیدگی به جنایات و بویژه جنایات جنسی که در جریان سرکوب مردم معترض به کودتا، اوباش پیاده نظام کودتاچی ها در بازداشتگاه ها مرتکب شده اند تشکیل دهد. او در نامه خود نوشت: عده‌ای از افراد بازداشت‌ شده مطرح نموده‌اند که برخی افراد با دختران بازداشتی با شدتی تجاوز نموده‌اند که منجر به ایجاد جراحات و پارگی در سیستم تناسلی آنان گردیده است. از سوی دیگر افرادی به پسرهای جوان زندانی با حالتی وحشیانه تجاوز کرده‌اند، به طوری‌که برخی دچار افسردگی و مشکلات جدی روحی و جسمی گردیده‌اند و در کنج خانه‌های خود خزیده‌اند. احمدی نژاد، مسئولین دفتر سیاسی سپاه، حسین شریعتمداری، احمد جنتی، سرلشگر فیروزآبادی، عزیز جعفری، مجتبی خامنه ای، طائب، ذوالنوری، رادان، احمدی مقدم، نقدی، مرتضوی و همه جنایتکاران دیگری که دست به دست هم دادند و با کودتای انتخاباتی و چنین فجایعی احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند و علی خامنه ای که این جنایات را سرکوب اغتشاشگران نامید، باید بر صندلی محاکمه یک ملت بنشینند. فریاد الله اکبر مردم، یعنی طلب چنین محاکمه ای.


یکی از مراجع بزرگ نجف (آیت الله سیستانی)
اعتراف گیری و محاکمه
ننگ قضای اسلامی است!


سرمقاله راه توده- نگاهی به نظرات سیاسی پیش از انتخابات
فراموش نکنیم
پیش از انتخابات چه می گفتند!


فراخوانی وسیع تر از جبهه حزبی
موج بزرگ سبز
ملت ایران را به هم پیوند زده

این موج جبهه حزبی نیست، که با دستگیری رهبران و افراد موثر آن متلاشی شود. اساسا با توجه به همین خطر و احتمال و با توجه به شرایط کنونی کشور است که "موج سبز" جانشین جبهه حزبی شده است. در این حالت هر ایرانی و هر نهاد مدنی و اجتماعی خود یک ستاد و جزیی از شبکه موج سبز است و هر یک از اینان، خود "رهبر" جنبشی است که در سراسر ایران شکل گرفته است.


روزنامه اعتماد تقلبی
ویژه شکنجه گاه ها

سلول انفرادی، بی خبری از جامعه، قطع ارتباط با خانواده، محاصره زندانی از سوی دو گروه بازجوهای "سفید" (متخصص شکنجه روانی) و "سفت" (بازجوهائی که چند شلاق بدست و شکنجه گر جسمی نیز پیوسته در خدمت آنها هستند)، قطع ارتباط زندانیان با هم، نقل قول های دروغ از این زندانی به آن زندانی زیر بازجوئی، مطالعه اجباری روزنامه کیهان ویژه زندان (که بصورت اختصاصی در موسسه کیهان چاپ می شود) و حتی چاپ روزنامه های تقلبی مانند روزنامه اعتماد که در بالا می بینید و توزیع آن در میان زندانیان زیر شکنجه سفید، همه و همه آن روش شناخته شده ایست که حداقل در دو دهه گذشته (غیر از شکنجه های هولناک جسمی دوران دهه 60 که از تابوت تا دستبند قپانی، شلاق زدن زندانیان توسط یکدیگر رایج بود) در زندان اوین و بازداشتگاه های ویژه وزارت اطلاعات و سپاه جریان دارد و از افتخارات دوران رهبری علی خامنه ایست. این روزنامه اعتماد، از جمله روزنامه های تقلبی است که برای درهم شکستن روحیه زندانیان کودتا بصورت ویژه در موسسه کیهان چاپ و دراختیار زندانیان کودتا قرار گرفته است.


از کودتای 28 مرداد بیاموزیم
اگر موج سبز خانه نشین شود
خاتمی و موسوی و بقیه زندانی خواهند شد

گفتگوی "یونگه ولت" با علی خاوری رهبر حزب توده ایران
جنبش اعتراضی مردم
آغازی است بر پایان حکومت مطلقه

تقلب سبب خشم عمومی مردم شد و در پی آن واقعیات خونین و دردانگیزی در زندگی سیاسی کشور ما رخ داد که سبب گشت اعتماد مردم به دولت بکلی و بگونه‌ای بازگشت ناپذیر از بین برود. جنبش کنونی در میهن ما، تمام اقشار جامعه را در بر گرفته است. مردم خود و کشور را با مخاطراتی روبرو می‌بینند که در درجه اول ناشی از ندانم کاری،اراده گرائی، ماجراجوئی و مردم فریبی حکومت است. مردم نگران عواقب این سیاست برای وضع  خود  و آینده کشور  هستند. جنگی سخت  میان دوجبهه درگیر است. در یک سو  مرتجع ترین رهبران مذهبی در جناح حاکم  و هوادارانشان قرار دارند و در سوی دیگر جبهه‌ای  وسیع  از مردمی که از حق خود مبنی بر حق انتخاب دفاع می‌کند  و معتقد است کشور باید به گونه‌ای دیگر اداره شود. این ماهیت و هسته مرکزی جنبش کنونی است.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات

جای خالی عکس
کهریزک در کیهان

سلام - این زندان کهریزک که بدستور رهبر تعطیل کردند، کجاست؟ چه شکلی دارد؟ عکس و فیلمش را چرا نشان نمی دهند؟
روزنامه کیهان که چپ و راست عکس زندان ابوغریب را منتشر می کرد و در باب گوانتانامو سر "مقاله" می نوشت، چرا عکس کهریزک را منتشر نمی کند؟ کهریزک که در آلاسکا نیست، همین بغل دست حسین شریعتمداری و فرمانده صدا و سیما "ضرغامی" در تهران است. عکاس و فیلمبردار ندارند، از سردار "رادان" و سردار "احمدی مقدم" خواهش کنند چند قطعه از آن عکس های ناب و تاریخی را که از کهریزک دراختیار دارند برایشان بفرستند و اگر رحمتی نیست فیلمی هم بفرستند تا در نوبت نمایش قرار بگیرد!
ملیجک ناصرالدین شاه و دلقک دربار او "کریم شیره ای" کم رو تر از آقایان نامبرده بودند.


برای راه دراز
باید آماده شد
افسانه نگاهی

شعارها و خواسته های مردم واقع بینانه است و واقع بینانه هم باید باقی بماند. در ادامه این واقع بینی است که اتحاد بین وسیع ترین طیف جامعه باقی می ماند و حتی گسترش پیدا می کند.
بنظر من، حتی غیرقابل انعطاف پذیرترین مذهبیون جامعه هم بتدریج درک می کنند که آنان اوباش نیستند و نمی خواهند مردم آنان را همسان اوباش خیابانی بدانند. حکومت کنونی با همه تلاشی که صدا و سیما می کند تا حکومت اوباش را عین جمهوری اسلامی معرفی کند، نه جمهوری است و نه اسلامی. این حکومت اوباش است با چفیه عربی و پیشانی بند "یاابوافضل". آنان که شجاعانه در خیابان های ظاهر می شوند و خواستار برکناری" حکومت اوباش" به سرکردگی احمدی نژاد می شوند باید خود را آماده یک مبارزه طولانی و با حوصله کنند. مهم اینست که در صحنه باشند. نه تنها بر آگاهی خودشان و مردم از حکومت بیافزایند، بلکه فن حفظ جان و سلامت خویش را هم یاد بگیرند. برخی آموزش هائی که دراین زمینه روی شبکه اینترنت منتشر می شود جالب است، اما کافی نیست. هنوز مقداری تخیلی است اما همین که چنین تلاشی جریان دارد به معنای آنست که در آینده ازتخیلات فاصله گرفته و به واقعیات نزدیک خواهد شد. از جمله آموزش دفاع شخصی درمقابل هجوم نیروی سرکوبگر و یا نحوه حفاظت از خود در بازداشتگاه ها و یا نوع حضور و تظاهرات ناگهانی در خیابان ها و یا طرق مقابله با گاز اشک آور؛ گاز فلفل، تیرخوردگی، شناسائی دوربین های امنیتی و شکار آنها، جاسازی تلفن های همراه دوربین دار برای گرفتن عکس و فیلم، همراه داشتن داروهای کمک فوری به مصدومین و مجروحین، نوع ارتباط با نیروهای انتظامی و باز کردن باب گفتگو با آنها، انتخاب شعارهائی که این نیروها را حداقل منفعل کند. کشاندن تظاهرات به نواحی مرکزی و جنوبی شهرها و یک سلسله مطالب دیگری که این روزها دراینترنت خوانده ام. درباره زنان حامله و صدمه ای که به آنها در خیابان و یا بازداشتگاه ها وارد شده و تاثیراتی که ضربات باتوم و یا درگیری با نیروی انتظامی روی آنها و کودکشان می گذارد، در آینده مطلبی خواهم نوشت.


4 شنبه
در شهر کُلن

با درود فراوان وخسته نباشید به شما.

من فربدهستم از آلمان. مى خواستم این خبر را درپیک نت داشته باشید که در گردهمایى روز چهارشنبه پنجم آگوست در شهر کلن اعلام شد که هفته آینده روز چهارشنبه دوازدهم آگوست ساعت ١٨ راهپیمایى در این شهر علیه شرکت هاى زیمنس، دایمرکرایسلر، نوکیا وبقیه آنهایى که به حکومت ایران تجهیزاتى براى سرکوب مخالفان فروخته اند، به دعوت دانشجویان آلمانى وهمچنین دانشجویان ایرانى مقیم آلمان برگزارخواهد شد.


فارسی شکسته
کمر ما را می شکند!


درباره شعارها


در پالایشگاه تهران
چه می گذرد!


امکان و احتمال سوم


با کدام شعار
برای چه هدفی؟


نقش آفرینی
سلطنت طلب ها
و کمونیست کارگری ها


به چشم خودم دیدم


چهارشنبه سوری
در سوله کهریزک


من "دشمن" بودم
و خود نمی دانستم


"ذبیح ترکه"
در خدمت کودتا!


جنبش سبز
زیر چادر


باور نکنید که در
تبریز خبری نیست


اخبار را
با دقت بخوانیم!

میترا- شما در اوج خبر ها علیه دولت کودتا در بالای صفحه سایت خود نوشته اید که هواپیمای سقوط کرده را در زمان شاه گرفته اند. یعنی  دولت کودتا کاملا بیگناه است .در ضمن کارخانه تبرک را هم همه میدانند وابسته به رژیم است.

در مجموع از زحماتی که برای انتشار اخبار می کشید تشکر می کنم . اما فکر میکنم هر نامه ای را نباید در سایت گذاشت .

با تشکر و سپاس

با سلام!

خواننده گرامی، متاسفانه شما خبر یا نامه مورد اشاره خودتان را با دقت نخوانده اید. نه ما نوشته ایم هواپیما را زمان شاه تحویل گرفته اند و نه نویسنده آن نامه. کجا نوشته ایم هواپیما را در زمان شاه گرفته اند؟ این هواپیما- توپولوف- در زمان ریاست جمهوری رفسنجانی گرفته شده و ضمنا بحث به هیچ وجه بر سر زمان تحویل هواپیما نیست. بر سر نوع هواپیما هم نیست. بحث بر سر بی لیاقی و باند بازی، کارهای امنیتی و حتی بازی با جان مردم برای ایجاد انحراف در افکار عمومی ضد کودتاست. ضمنا ما اشکالی در انتشار نامه خوانندگان نمی بینیم. همانگونه که در انتشار پیام شما نمی بینیم. این پیام ها و نامه ها به ما و خوانندگان امکان میدهد که با دقت و کنجکاوی بیشتری مطالب را بخوانیم.

موفق باشید- پیک نت


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


فارسی را
کتابی بنویسید!

دوستان محترم که پیام ارسال میدارید.
بابت ارسال لینک ها و پیام ها سپاسگزاریم. اما قبل از همه اینها، از شما خواهش می کنیم فارسی را و بویژه افعال جملات را کامل بنویسید. پدر فارسی در این سالهای اخیر با این دیالگ نویسی در وبلاگ ها در آمد. "میگه" یعنی چه؟ "یه کم" یعنی چه؟ "بیام" یعنی چه؟
اینها همه غلط است. درست آنها می شود: می گوید، کمی، بیایم و... می بخشید که این توضیحات را دادیم اما باور کنید برای انتشار مطالب دریافتی و خارج کردن آنها از این فارسی هر روز خون دل می خوریم.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)