بی خبری رهبر، بی خبری شاه را تداعی می کند

رهبر هنوز مردم را آشوبگر

و اعتراضات را توطئه میداند!


 


4 بعد ازظهر
علیه کودتای 22 خرداد
از میدان انقلاب تا میدان آزادی

       پیک هفته 107  --------   25 خرداد 1388  برابر 15  ژوئن 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز


نکاتی از این مصاحبه که درحال انجام است، به این خبر اضافه می شود

مصاحبه مطبوعاتی

امروز

 احمدی نژاد


در یک بیانیه
موسوی علمای اسلام را به یاری
 مردم مظلوم فراخواند

اعلامیه جدید موسوی:
نیروی انتظامی
مردم را
از خود بداند

مجمع
روحانیون
مبارز
خواهان ابطال

انتخابات شد

علمای اسلام در
 خانه‌هایشان خفته اند!

اولین و آخرین

 اقدام صادقانه

احمدی نژاد


نامه موسوی به خامنه ای
جلوی دولت را بگیرید
تا مانع ا تصمیم مردم نشود

 

 بی اعتمادی ملی نسبت به بازی های سیاسی رهبر به چنان شناختی انجامیده که نخستین واکنش ها نسبت به این یک گام به عقب رهبر نیز آنست که وی در جستجوی خریدن وقت برای کنترل اوضاع و ادامه حمایت از احمدی نژاد است.

خبرگزاری های جهان از نتیجه دیدار موسوی و خامنه ای  خبر دادند:

رهبر جمهوری اسلامی

دستور رسیدگی به تقلب

در انتخابات را صادر کرد

این دستور که بموجب آن، شورای نگهبان مسئول رسیدگی به تقلب انتخاباتی شده، با شتاب و بصورت پیاپی از صدا و سیمای چمهوری اسلامی پخش می شود. این درحالی است که دسته های بزرگی از مردم به سوی خیابان انقلاب درحال حرکت اند تا راهپیمائی میدان انقلاب تا میدان آزادی را آغاز کنند. درحالیکه شبکه اس ام اس را دولت قطع کرده، اینترنت تقریبا فلج است و سایت های طرفدار موسوی را نیز یا فیلتر کرده اند و یا بدلیل کاهش سرعت اینترنت قابل دسترسی نیستند، هیچکس بدرستی نمی داند چه حرف و پیامی درست است و چه حرف و پیامی غلط؟

آنچه شب گذشته در کوی دانشگاه گذشت و ویرانی و خونی که حزب پادگانی به بار آورد، موجب خشم فشرده مردمی شده که امروز می خواهند از میدان انقلاب به طرف میدان آزادی راهپیمائی کنند. این صف آرائی، از انگیزه های انتشار فوری پیام رهبر است، اما او دراین پیام هم دست از خیره سری برنداشته و همچنان اشاره به دوره های گذشته و ادعاهای تقلب می کند.

ظاهرا با توجه به قطع ارتباط مردم با میرحسین موسوی و یا محمد خاتمی و بی اعتمادی مطلق مردم به صدا و سیما و بیانیه های رسمی که پخش می کند، هم موسوی و هم خاتمی راهی میدان انقلاب اند تا مستقیما با مردم صحبت کرده و به آنها گزارش بدهند که در راس حاکمیت پیرامون حوادث روزهای گذشته چه گفتگوئی صورت گرفته و برنامه امروز چیست؟

بموجب اخبار که از شهرستان ها و بویژه مراکز استان ها رسیده، تقریبا در کلیه شهرهای بزرگ امروز نیز تظاهرات مردم ادامه دارد. بویژه از خرم آباد گزارش شده که تقریبا شهر را مردم خود بدست گرفته اند. واحدهای ویژه سپاه راهی محل شده اند، اما اکنون این نگرانی درحاکمیت رو به تشدید است که رویاروئی مستقیم سپاه با مردم به اعتبار این نیروی اصلی نظامی جمهوری اسلامی لطمات جبران ناپذیر می زند. ضمن آنکه از دیروز نظرات مخالف برخی فرماندهان سپاه نسبت به سرکوب مردم به بیت رهبری منتقل شده است.


کشور را به سمت جنگ داخلی نبرید
ملت به زور چماق
زیر بار قبول احمدی نژاد نمی رود

تقریبا هیچ شهر بزرگ و متوسط ایران نیست که غرق اعتراض و تظاهرات و درگیری با نیروهای انتظامی و نظامی و شبه نظامی نباشد. بسیار بعید به نظر می رسد که اخبار این حوادث به نمایندگان مجلس نرسیده باشد. در برخی از مراکز استان ها، ادامه اعتراضات و سرکوب مردم توسط نیروهای سپاه و انتظامی، بسرعت می رود تا کشور به سمت جنگ داخلی بکشاند. نه تنها مردم بتدریج از کوکتل مولوتف دست ساز استفاده می کنند، بلکه با حمله به کلانتری ها و حتی برخی مراکز انتظامی، دسترسی به سلاح پیدا می کنند. در چنین فضائی هنوز رهبر عقب نشینی نکرده و از تائید احمدی نژاد دست نکشیده است و مجلس را نیز مجبور ساختند در یک موضع گیری، ضمن حمایت از شکوه انتخابات برگزار شد، حمایت بسیار کمرنگی از احمدی نژاد بکند. حتی این بحث در میان نمایندگان مجلس جریان دارد که آنها دیگر نتوانند از بیم واکنش های تند مردم به شهرهای خود باز گردند.

طرح های نیم بندی در مجلس مطرح شده تا بلکه برخی فراکسیون ها، علیرغم اعلام حمایت مجلس از احمدی نژاد، خود را با جنبش اعتراضی مردم همسو نشان بدهند. از جمله فراکسیون خط امام مجلس که با صدور بیانیه ای اعلام داشت: نتیجه اعلام شده از سوی دست اندرکاران انتخابات کاملا متفاوت با رای و اراده مردم بوده و این موجب بهت و حیرتی یاس آور شد.

ما، از منابع کاملا موثق که نمی توانیم آن را فاش سازیم، اطلاع داریم که در دو روز گذشته، برخی ابراز نگرانی ها از جانب فرماندهان سپاه نسبت به ادامه این روند و ضرورت جدا کردن حساب سپاه از حساب دولت احمدی نژاد بیان شده است. این ابراز نارضائی انعکاسی است از رشد مخالفت با مقابله با مردم از سوی بدنه سپاه. حتی این جمله رسما به رهبر انتقال داده شده است:"درسپاه نیز رای آقای احمدی نژاد باور نشده!"


فیلم را ببینید!
شهرآراء
شب گذشته پس از الله اکبرها


امیرآباد- خوابگاه دانشجویان. نیمروز دیروز


گزارش دکتر مهدی خزعلی

در میان افراد حزب پادگانی

در دل مردم جان به لب رسیده

صد رحمت نیروهای سرکوب دوران شاه


گزارش یکی از خبرنگاران مطبوعات برای پیک
روزنامه ها و خبرنگاران
این خبرها را داشتند اما منتشر نشد

 
 
شیراز از 4 بعد از ظهر
تا پاسی از شب در دست مردم است

محمد خاتمی:
موسوی محکم ایستاده
و نباید او را تنها گذاشت!


آخرین نسخه روزنامه کلمه که توقیف شد


نگاهی به مطبوعات آلمان و انگلیس
مردم ایران
کودتای بیشرمانه را می پذیرند؟


بانگ "الله اکبر"

آسمان ایران را شکاف!

ایران یکپارچه فریاد شبانه "الله و اکبر" است، اما سیمای جمهوری اسلامی رهبر را در حال مدح انتخابات در جمع مداحان نشان میدهد! گرچه رهبر تا حدودی عقب نشینی کرده و تنها از برگزاری با شکوه انتخابات صحبت کرد و نامی از احمدی نژاد نبرد. موتورسوارهای حزب پادگانی که سیاهی لشگر کوتاست، در خیابان ها و حتی کوچه ها، بانگ الله و اکبر مردم را با شلیک هوائی پاسخ می دهند! هیچ شلیکی در طول تاریخ قادر به شکار فریاد نبوده است! در قم رایزنی بر سر اصل مهم "عادل بودن رهبر" درجریان است و حداقل 4 مرجع مذهبی همکاری با دولت را حرام اعلام کرده اند. رهبر جمهوری اسلامی عملا سرنوشت خود را با سرنوشت احمدی نژاد پیوند زده است. پیوندی که طی 4 سال به این آشکاری و تا حد رهبری یک کودتای مشترک علیه انتخابات نبود. ما از 4 گوشه تهران خبر "الله اکبر" را به همراه "مرگ بردیکتاتور- چه شاه باشه چه دکتر" داریم. پخش فیلم ظاهر شدن رهبر در جمع مداحان از سیمای جمهوری اسلامی و ادامه حمایت از کودتا، عملا می رود تا شعار مرگ بر رهبر را به شعار روز ملی تبدیل کند. در شهر قم، دارودسته شیخ محمد یزدی رئیس شورای حوزه علمیه قم و مصباح یزدی در اتحاد با هم، جمع طلبه و اعضای حزب پادگانی را می خواهند فردا به سمت خانه مراجع به حرکت در آوردند. این اقدام با هدف جلوگیری از نتیجه بخش بودن سفر و مذاکرات هاشمی رفسنجانی است که در از امروز در قم بسر می برد و سرگرم مذاکره با مراجع است.


همزمان با تجمع کودتائی در میدان ولیعصر با حضور احمدی نژاد

اعلام شد: اگر به مردم اجازه راهپیمائی ندهند

موسوی در حرم امام خمینی

 متحصن خواهد شد!

مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم نیز خواهان ابطال انتخابات شد.

همزمان با متینگ حزب پادگانی، افراد بسیج و سپاه و جمعی از سهمیه بگیران کمیته امداد وابسته به موتلفه اسلامی در میدان ولیعصر که احمدی نژاد در آن حضور یافت تا مدعی حمایت مردم از وی شود، از سوی مهندس موسوی که تقاضای موجوز یک راهپیمائی مردمی کرده اعلام شد: اگر این مجوز صادر نشود در حرم امام خمینی متحصن خواهم شد.

همسو با این اعلام موسوی، از قم خبر رسید که مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه ای، ابطال انتخابات را خواستار شد. قرار است بیانیه این موضع گیری بزودی انتشار یابد. و باز اطلاع رسیده است که احتمالا جمعی از روحانیون معترض به نتیجه انتخابات و تقلبی که در آن صورت گرفت، خود آماده حرکت به سمت تهران و تحصن می کنند. محل این تحصن اعلام نشده اما حدس زده می شود، آنها نیز در صورت تحصن میرحسین موسوی در حرم آیت الله خمینی به وی در همین محل بپیوندند.

دراین میان، هنوز رهبر، هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی، ناطق نوری و علی لاریجانی رئیس مجلس از صحنه غایب اند و معلوم نیست در چه وضع و موقعیتی بسر می برند و چرا احمدی نژاد متکی به بیانیه کودتا که بنام رهبر از صدا و سیما قرائت شد، پیش از تائید و تنفیذ خود را رئیس جمهور 4 سال دیگر اعلام کرده و مصاحبه مطبوعاتی ترتیب داده است.


پیام جدید میرحسین موسوی

با رنگ سبز و الله و اکبر

حق خودمان را می گیریم!

متاسفانه تلاش گسترده‌ای برای قطع تمامی امکاناتی ارتباطی ما با هم صورت می‌گیرد و به این نکته توجه نمی‌شود که قطع این مجاری تنها منجر به آن خواهد شد که واکنش‌های موجود از شکلی هدفمند و مهار شده تغییر ماهیت پیدا کند و خدای ناکرده به حرکات کور تبدیل شود.  به عنوان یک علاقمند به نیروی انتظامی توصیه می‌کنم از برخورد خشن با حرکت‌های خودجوش مردم خودداری کند و اجازه ندهد که اعتماد مردم نسبت به این نهاد ارزشمند خدشه دار شود. این مردم برای احقاق حقوق خود و حقوق شما در صحنه حاضر شده‌اند و برادران و خواهران شما هستند. قدرت نیروهای نظامی و انتظامی کشور ما همواره در وحدت آنها با مردم بوده است و درآینده نیز چنین خواهد بود.  


خبرنگاران وابسته به ستاد کودتا، درباره این واقعیات سئوال نکردند

چهره تهران

امروز و هنگام مصاحبه مطبوعاتی

احمدی نژاد کودتاچی

احمدی نژاد بازهم از الگوی خود برای اداره جهان گفت، اما خبرنگاری در صحنه نبود که از او سئوال کند: این الگو همین الگوی کودتائی است؟

 


مصاحبه مخملباف با رادیو فرانسه

افشای رو به گسترش

جزئیات کودتای انتخاباتی

این احتمال که احمدی نژاد و بخشی از سپاه حتی علیه هاشمی و خامنه ای نیز دست به کودتا زده باشد وجود دارد. بیانیه ای که بنام رهبر از صدا و سیما پخش شده، در واقع بیانیه کودتاچی ها بوده است. نخست این که این بیانیه با صدای علی خامنه ای نیست و اساسا مرسوم نبوده که او بمناسبت پایان انتخابات پیام بدهد، دوم این که بیانیه پیش از اعلام رسمی نتیجه شمارش آراء توسط وزارت کشور و حتی تائید انتخابات توسط شورای نگهبان قرائت شده و سوم این نکته که در پیام قرائت شده لغات واصطلاحاتی وجود دارد که تاکنون در هیچیک از پیام های رهبر وجود نداشته است. از جمله "درکمال فروتنی"، "اعماق جان"، "خدای عزیز"، "بنده ناتوان" و...


تقاضای صدور مجوز

راهپیمائی مردم

از میدان انقلاب تا میدان آزادی


دیوار نویسی های شبانه

حزب پادگانی در تهران

از شب گذشته حزب پادگانی مسئولیت یافته روی دیوارهای شهر شعارهائی با این مضامین بنویسد:

موسوی ترسو و دروغگو است.

موسوی در فریب مردم برای رای دادن دست داشته و مردم را گول زده.

کروبی گفته من لباس روحانیتم را در می آورم.

تمام این شعارها با هدف کاهش محبوبیت موسوی در میان مردم و در حقیقت بی سر کردن جنبشی است که علیه کودتای انتخاباتی در کشور جریان دارد.


روز 3 شنبه

اعلام اعتصاب ملی علیه کودتا

گزارش وضع پایتخت در شب گذشته و از آغاز صبح امروز


افشای آمار واقعی
که وزارت کشور دراختیار داشته
مطابق این آمار، موسوی 19 میلیون، کروبی 7 میلیون و احمدی نژاد 8 میلیون رای داشته اند

دستگیری های بعد ازکودتا آغاز شد
دبیرکل و رهبران بلند پایه
جبهه مشارکت دستگیر شدند

سایت خبری نیوزویک انتصاب مجدد احمدی نژاد را یک کودتا نامید.
این سایت که در لحظات پایانی بستن ستاد موسوی با یکی از مشاوران آنجا صحبت کرده فقط توانسته این جمله را بشنود که این یک کودتاست و سپس تلفن بروی خبرنگار قطع شده است. نیوزویک در ادامه به روند علاقه پرشور مردم به موسوی و حضو گسترده آنها در انتخابات اشاره کرده و می نویسد که انتخاب موسوی برای همه بدیهی بود، اما ماجرا زمانی شروع شد که نیم ساعت پس از پایان شمارش آرا خبرگزاری دولتی ایران پیروزی احمدی نژاد را اعلام کرد. نیوزویک در ادامه به بقیه اتفاقات می پردازد که منجر به اعتراضات وسیع مردم در خیابانها انجامید و از جمله به تایید احمدی نژاد توسط خامنه ای اشاره میکند و حتی به اعلام نتایج صندوق ها بدون باز شدن آنها اشاره می کند. نیوزویک همچنین می نویسد که مقامات ایران به همه بیمارستانها اطلاع داده بودند که برای پذیرش زخمی های زد و خوردها آماده باشند. نیوزویک می نویسد با وجود اینکه در تظاهرات امروز در تهران کشته شدن کسی تایید نشده است ولی مردم فریاد می زدند که می کشیم آنکه برادرم کشت!


قطع ارتباط تهران با شهرستان ها!

ارتباط تلفنی تهران با شهرستان ها به گونه ای مختل شده که گمان می رود آن را بکلی قطع کرده اند تا اخبار تظاهرات میان شهرها رد و بدل نشود. پیش از آن شبکه تلفن همراه در تهران نیز قطع شده بود. این اقدامات و همچنین آغاز دستگیری ها حکایت از وجود یک ستاد متمرکز رهبری کودتا دارد، که گمان می رود مجتبی خامنه ای، پسر رهبر جمهوری اسلامی در راس آن باشد.


خاطرات ابوالفضل فاتح
 لحظات بیرون آمدن
غول کودتا از کوزه بیت رهبری


این خبر را ساعتی پیش بخش انگلیسی تلویزیون الجزیر منتشر کرد!

رفسنجانی در اعتراض تهدید به استعفا کرد


بیانیه رهبر
با فروتنی علیه رای شما کودتا کردم


در محافل عالی حکومتی گفته می شود
پیام موسوی
من بنام ملت ایران
دربرابر این تقلب می ایستم!

در عالی ترین محافل حکومتی از یک پیام بسیار مهم صحبت می شود که به رهبر رسانده شده است. بموجب این پیام، میرحسین موسوی از مقاومت تا آخر خط، برای جلوگیری از تقلب بزرگ (کودتا) سخن گفته و تاکید کرده است که اگر هرچه زودتر دستور توقف نتایج دروغ انتخاباتی متوقف نشود، از مردم خواهد خواست برای دفاع از رای خود به خیابان ها بیآیند. او گفته است، متقلبین بیش از این نمی توانستند بکنند که کرده اند و بالاتر از این دیگر نیست مگر اسلحه به روی مردم بکشند.  با به خیابان آوردن نیروهای نظامی بزرگترین لطمه را به اعتبار ملی شریف ترین قوای نظامی ایران در تاریخ این کشور، یعنی سپاه پاسداران زدند. من نه تنها برای دفاع از آراء مردم، بلکه برای دفاع از شرافت و قداست سپاه پاسداران و فرماندهان شهید آن در جبهه های جنگ مردم را به خیابان دعوت خواهم کرد.


ایران در بُهت و حیرت
ضربه بزرگ سپاه و رهبر به اعتماد ملی مردم ایران


با این کودتای دولت و حزب پادگانی، اگر جلوی آن گرفته نشود، باید منتظر موج دستگیری معروف ترین چهره های سیاسی فعال در انتخابات اخیر، اصلاح طلبان و ملی مذهبی ها بود

جمهوری اسلامی بزرگترین دستآورد 30 سال اخیر را برباد میدهد

کودتای گام به گام انتخاباتی

با آمار تقلبی وزارت کشور

تهران بسرعت چهره نظامی به خود می گیرد. وزارت کشور که اعلام کرده بود از صبح فردا نتایج آراء را بتدریج اعلام خواهیم کرد، شتابزده یک آمار من درآوردی را اعلام کرد که بموجب آن احمدی نژاد تاکنون نفر اول است!

شواهد نشان میدهد که آرایش نظامی برای جلوگیری از اعتراض مردم به تقلب انتخاباتی باشد و از سوی دیگر وزارت کشور نیز شتابزده و برای جلوگیری از دخالت رهبر جمهوری اسلامی یک آماری را اعلام داشت تا او را در برابر عمل انجام شده قرار دهد. بویژه که میرحسین موسوی  در مصاحبه کوتاه امشب خود از رهبر خواست دخالت کرده و جلوی دگرگون اعلام شدن نتیجه انتخابات را بگیرد. فاجعه ای که در حال وقوع است، درست همان شیوه عمل کودتائی و دروغگوئی 4 سال گذشته احمدی نژاد است.


ماموریت های جدید ستاد توطئه در کیهان

آتش تهیه را خبرگزاری فارس فراهم کند

روزنامه ایران" ویژه نامه پیروزی احمدی نژاد را منتشر کند"!


20 دقیقه آخر تلویزیونی
در آخرین فرصت هم
احمدی نژاد به مردم دروغ گفت


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها


اعتراض‌ایرانیان

خارج کشور

به کودتای انتخاباتی

در برلین، کلن، دُبی، بروکسل، سیدنی، هلند-لندن، هامبورک


اجتماع اعتراضی ایرانیان مقیم کشورهای اروپائی، همچنان دربرابر سفارت خانه های جمهوری اسلامی ادامه دارد. روز گذشته در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در برلین نزدیک به 200 تن از ایرانیان اجتماع کردند تا نسبت به کودتای انتخاباتی اعتراض کنند. گفته می شود قرار است یک مکان ثابت برای ادامه این اعتراض دراختیار معترضین قرار گیرد. در شهر کلن آلمان نیز چند صد ایرانی با شعار اعتراض به تقلب انتخاباتی در برابر ساختمان مرکز رادیو دولتی "و.د.ار" جمع شدند.

در بروکسل حدود 150 ایرانی مقیم پایتخت بلژیک در مقابل سفارت جمهوری اسلامی دست به تظاهراتی مشابه زدند.

 در "دُبی" مرکز امارات متحده عربی که بزرگترین جمعیت ایرانی مقیم شیخ نشین های خلیج فارس را دارد نیز، پس از تظاهرات روز 23 خرداد در اعتراض به تقلب انتخاباتی، امروز نیز قرار است بار دیگر ایرانیان مقیم این شیخ نشین در مقابل سفارت ایران با شعار اعتراض به کودتای انتخاباتی جمع شوند. با توجه به موقعیت اقتصادی که ایرانیان مقیم دوبی دارند، این تظاهرات از اهمیت فوق العاده ای برخورداراست. گفته شده نزدیک به 2 هزار تن برای شرکت در این تظاهرات اعلام آمادگی کرده اند.

. گفته می شود در بسیاری از پایتخت های اروپائی تظاهراتی مشابقه در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در حال تدارک برپائی است. در هلند نیز صدها تن از معترضان به کودتای انتخاباتی دربرابر سفارت جمهوری اسلامی دست به تظاهرات زدند.

شهریار از سیدنی خبر داده است: ایرانیان مقیم سیدنی - استرالیا – نیز به نشانه اعتراض به کودتای انتخاباتی در مقابل ساختمان شبکه تلویزیونی و خبری "اس بی اس" این شهر اجتماع کردند. آنها از دولت استرالیا و سایر کشور های غربی خواستند که برای همسوئی با اعتراضات مردم ایران سفرای خود از ایران فرابخوانند.در سیدنی نزدیک به 1400 نفر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که طبق گفته کارمندان سفارت، پس از شمارش تقریبا 86 درصدد آراء متعلق به آقای میر حسین موسوی بوده است.

در هامبورک که مهم ترین شهر بندی آلمان است، حدود یکصد تن ازایرانیان این شهر در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی دست به تظاهرات اعتراضی علیه تقلب انتخاباتی زدند. قرار است تظاهرات در روزهای آینده نیز ادامه یابد.

کلن- از تظاهرات ایرانیان در شهر کلن، در برابر سازمان رادیو تلویزیون و.د.ار. این گزارش رسیده است:

تظاهرات ساعت 4 بعد از ظهر آغاز شد. شماری زن و مردان جوان و سالمند ایرانی، بسیاری با فرزندان و نوجوانان خود از  ایالت نورد راین – وستفالن با شعار هائی چون : رای من کجاست؟ مرگ بر این دولت مردم فریب. در محل گرد آمد. در همین اجتماع متنی به زبان آلمانی در توضیح وضعیت ایران، تقلب در انتخابات، کودتای احمدی نژاد  و سرکوب مردم خوانده شد . سخنرانان از آزادیخواهان و مردم آلمان، اروپا و جهان دعوت کرد که از مبارزات حق طلبانه مردم ایران پشتیبانی کنند .

اخبار مربوط به این اعتراض را جهت انعکاس دراختیار پیک نت قرار دهید.

---------------------------------

دولت احمدی نژاد مشروعیت داخلی و خارجی ندارد

اتحادیه اروپا و امریکا

نتایج انتخابات را قبول ندارند


دراعتراض به کودتای انتخاباتی

اجتماع ایرانیان

درمقابل سفارت ایران در دوبی

امروز ایرانیان ساکن دوبی هم در مقابل کنسولگری دست به اعتراض زدند. این اعتراض که در فیس بوک هماهنگ شده بود در ساعت 9 صبح امروز تشکیل شد و بسیاری از خانواده های ایرانی که دو روز قبل رای داده بودند در این جمع شرکت کردند. این تجمع اعتراض آمیز با حضور پلیس امارات انجام گرفت. مردم با شعار های خود خواستار لغو نتیجه انتخابات شدند. در پلاکاردی که یکی از حاضرین در دست داشت نوشته شده بود: آقای آصفی ( سفیر ایران در امارات) آیا شما از کودتای احمدی نژاد حمایت می کنید یا استعفا می دهید؟

این تجمع توسط مطبوعات محلی از جمله تلویزیون دوبی و روزنامه گلف نیوز پوشش داده شد. کارمندان اطلاعاتی کنسولگری نیز از بالای سفارت مشغول فیلمبرداری و ضبط چهره های مردم بودند.


برای انتشار در پیک نت
گزارش
یک بسیجی
از تقلب ها


اطلاعیه میر حسین موسوی
مردم میخواهند بدانند کدام مقام پشت‌کودتا بود؟


اصفهان، تبریز، تهران، اهواز
مردم در جستجوی راه های
بیان و نمایش اعتراض خود


بشنوید!

من پیروز قطعی

انتخابات هستم


آرشیو

  شماره‌های گذشته

"صدای پیک" را

از اینجا يا از اينجا

می توانید بشنوید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)