سرمقاله راه توده
گردن آقای خامنه ای زیر بار
تکرار جنایاتی که از آن آگاه بود

 

مهدی کروبی:  سپاه مملکت را غنیمت کودتا میداند

احمدی نژاد محصول مستقیم

کودتای فرماندهان سپاه است

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

4 مرداد

1389

26 ژوئیه

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

پاسخ غیر مستقیم میرحسین موسوی به رفیقدوست

و کسانی که او را تشویق به مصاحبه  کردند

تاریخ جنگ را تحریف نکنید

والا، دهان باز خواهم کرد!

در صورتی که لازم شود و برای دفاع از رزمندگان سلحشور و مدیران برجسته ای که در دوران جنگ سهم عمده داشتند، در آینده مسائلی راخطاب به مردم ایران بیان خواهم کرد. حتی ممکن است دلائل استعفای سال 67 خود را نیز بیان کنم. این گفته ها برای آنست که بگویم اگر شما (رفیقدوست وزیر سپاه در دولت موسوی) واقعا به خون شهدا و تلاش جهاد گران و مقاومت همه جانبه همه ملت و دولت در این جنگ سر نوشت ساز احترام می گذارید و نمی خواهید از حماسه دفاع مقدس برای خود قبایی بدوزید تن به خواسته های تحریف گران تاریخ و سیاست بازهای تاریخ ندهید .

بنده در دو دهه گذشته به معلومات مستقیم خود از جنگ بسنده نکرده ام و تلاش کردم نه فقط به متون رسمی که با نظارت فرماندهان تهیه شده است بسنده بلکه در کنار آن، از کتاب ها، از نوشته ها و تحلیل های همه صاحب نظران ازجمله ارتش نیز بهره ببرم که یکی از بهترین تحلیل ها نوشته های افسر دانشمند و میهن دوست سرهنگ معینی وزیری است که بسیار از آن استفاده کرده ام.

جنگ ناگفته های فراوان دارد و من ندیده ام که آقای هاشمی به عنوان فرمانده جانشین کل قوا از مشکلاتی که در مورد هماهنگ کردن ارتش و سپاه داشت سخنی گفته باشد. مشکلاتی که به اعتقاد من ربطی به بدنه سپاه و ارتش نداشت و من شاهد بودم که این مشکلات تا چه حد فرساینده بوده است.(احتمالا اشاره موسوی به نقش خامنه ای در دوران نمایندگی آیت الله خمینی در وزارت دفاع و یارگیری ها و دسته بندی های وی از میان فرماندهان ارتش و سپاه است!) یکی از برجسته ترین و تاثیر گذار ترین مدیران دوران جنگ آقای بهزاد نبوی بود که می دانیم این روزها چه گرفتاری هایی دارد. اداره ستاد فرماندهی قوا وقتی به دولت سپرده شد و این توپ موقعی به زمین دولت پرتاب شد که به قول مرحوم ظهیر نژاد در کمیته پشتیبانی جنگ “زیپ مرزها در حال باز شدن” بود و فاو و جزایر موجود در هور از دست رفته بودند و ما در موقعیتی قرار داشتیم که در نخستین جلسه ستاد فرماندهی کل قوا که به ریاست اینجانب تشکیل شد هم جناب رحیم صفوی جانشین فرمانده سپاه وهم جناب سرهنگ حسنی سعدی فرمانده نیروی زمینی در گزارشهای خود به اعضای جلسه گفتند که شما خوزستان را از دست رفته فرض کنید.

عده ای بزرگداشت تولد امام زمان و فلسفه انتظار را با اغراض سیاسی و خرافی خود در آمیخته و حتی تعدادی سایت های اینترنتی وجود دارد که بر اساس پیش بینی زمان ظهور سیاست های خارجی و داخلی کشور را در چارچوب های خرافی من در آوردی تحلیل می کنند. در این تحلیل ها حضور آمریکا به عنوان مقابله با امام زمان تلقی می شود و بدتر از آن سیاست های خطرناک و ماجرا جویانه برای کمک به ظهور توصیه می شود و این باور را تقویت می کند که بخشی از سیاست های خارجی که منجر به وضع بحرانی کنونی شده، ریشه در این نوع تفکرات دارد و مساله فقط به سیاست خارجی کشور هم ختم نمی شوند. یکی از دلایل حذف نظام برنامه ریزی و تعطیلی شوراهای مهم قانونی ریشه در همین نگاه دارد . نادیده گرفتن حق حاکمیت ملت بر سرنوشت خود و روی گردانی از میثاق ملی و ضایع کردن حقوق ملت و بستن دهان ها و روزنامه ها و تبدیل رسانه ملی به رسانه انحصاری ، ریخت و پاش بیت المال، فسادهای بزرگ اقتصادی و خم شدن شانه های کارگران و کشاورزان و حقوق بگیران زیر بار گرانی همه از مظاهر جور و ظلم و نشانه دور شدن جامعه از ارزش های مهدوی است.


نظرسنجی مراجع امنیتی ج. اسلامی

افزایش اعتقاد مردم

به بحرانی بودن وضع کشور


هاشمی رفسنجانی:
عده ای مشکوک
بازار سیاست را آلوده کرده اند

هاشمی رفسنجانی طی یادداشتی که خبرگزاری ایلنا آن را منتشر کرد، بمناسبت سالگرد عملیات "مرصاد" (حمله واحدهای نظامی مجاهدین از عراق به شهرهای غرب ایران در سال 67)، ضمن برشمردن نقش خود در آن عملیات با حضور در کرمانشاه، و سرنوشت تلخ مجاهدین خلق در آن ماجراجوئی نوشت:

به جوانان عزیز توصیه می‌كنم در بازار پر رنگ و لعاب سیاست كه این روزها با ورود و خروج‌های مشكوك عده ای آلوده شده است، مواظب باشند كه مبادا بازیچه نیات پلیدی شوند كه پشت سخنان گمراه كننده پنهان شده‌است. گروهی روحانیت اصیل، مبارزین استخوان خرد كرده، یادگاران جبهه و جنگ، مدیران ارزشمند سابق، مردم هوشمند و مهمتر از همه اندیشه‌های تابناك و یادگاران امام را مانع زیاده‌خواهی سیاسی خویش می‌دانند و برای انزوا و طرد آنان از هیچ كوششی دریغ نمی‌كنند

البته مردم ایران در طول تاریخ ثابت كرده‌اند كه نمی‌گذارند گروهی با ایجاد جزر و مدهای سیاسی در اقیانوس اندیشه‌های آنان موج‌سواری كنند و انقلاب اسلامی را كه حاصل خون صدها هزار شهید در سالهای مبارزه و دفاع مقدس است، از مسیر درست خویش منحرف نمایند.


سخنرانی روزگذشته رئیس سابق "سیا"
در جلسه مشترک سنا و کنگره امریکا
حمله نظامی به ایران
بدترین گزینه نیست!

در آستانه دور تازه مذاکرات اتمی میان جمهوری اسلامی و 1+5 بر شمار اخبار مربوط به پیش بینی شکست این مذاکرات و تقویت گزینه نظامی علیه برنامه اتمی ایران افزایش یافته است. این درحالی است که منوچهر متکی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی گفته است "ما در مذاکرات با 1+5 پاسخ های قطعی خود را میدهیم". تاکنون صریح ترین اظهار نظر را درباره مذاکرات جدید، صدراعظم آلمان "مرکل" کرده و گفته است باتوجه به تجربه گذشته، هیچ امیدی به این دوره از مذاکرات نیز ندارد و از هم اکنون آن را شکست خورده می داند!

وال استریت ژورنال، در شماره دیروز خود، به نقل از یک سخنرانی که بصورت زنده از تلویزیون سی ان ان پخش شده است، تفسیری روی گزینه نظامی علیه ایران منتشر کرده است. این سخنرانی را "مایکل هایدن" رئیس سابق سیا، در جلسه مشترک سنا و کنگره  امریکا ایراد کرده و در آن گفته است: بمباران مراکز اتمی و نظامی ایران بدترین گزینه نیست. حمله نظامی به ایران در گذشته آخرین مرحله از برنامه ما بود، اما امروز براساس عقیده شخص من که می خواهم صریحا آن را بیان کنم، حمله نظامی بدترین امکان برای ما نیست. ایران اعلام می کند که برنامه اتمی اش صلح آمیز است اما امکان کنترل جهانی را مسدود کرده است. اینگونه به نظر می رسد که حتی تحریم های جدید نیز نخواهد توانست ایران را از برنامه اتمی خود منصرف کند. من اعلام می کنم ما وارد مرحله ای شده ایم که نباید متوقف شویم و باید همچنان به جلو حرکت کنیم. باید به آنها ثابت کنیم که هیچ راه حلی جز توقف برنامه اتمی خود ندارند. من پیش بینی می کنم که ایران همچنان به سمت ساختن سلاح اتمی جلو می رود.

این سخنرانی، ساعاتی پس از سی ان ان، از تلویزیون ترکیه نیز پخش شد.

همچنین، روزگذشته "اورشلیم پست" به نقل از مقامات نظامی اسرائیل اعلام کرد که روز گذشته بین این کشور و امریکا یک قرارداد یکصد میلیون دلاری برای ساختن موشک "پیکان 3" منعقد شد. همین نشریه اضافه کرده است که اسرائیل در حال مذاکره برای تحویل گرفتن فانتون 35 از امریکاست.


روس ها، با دست های پر
به افغانستان باز می گردند
یونگه ولت 21.07.2010- ترجمه رضا نافعی


خبرگزاری "ریانووستی"- مسکو- اول مرداد
منطقه خلیج فارس درانتظار آتش جنگی خانمانسوز است؟

با اظهارات اخیر صدر اعظم آلمان
هیات پارلمانی آلمان سرانجام، به ایران خواهد رفت؟

فرماندهان آلوده به تجارت
سرانجام درایران به روی هم اسلحه خواهند کشید

آنچه در وین روی داد، سرانجام در تهران روی میدهد

فرمانده سپاه همانگونه دروغ می گوید
که علی خامنه ای گفت اسرائیل آنگونه دروغ می گوید!
تا ابد، حق با آنها نیست
که امروز تفنگ در دست دارند!


در مقابل چشم معاون دادستان و بازپرس دادسرا
به عبدالرضا تاجیک
در زندان"هتک حرمت" کردند!


نامه مهدی کروبی به آیت الله مومن
"به در گفته، تا دیوار بشنود"
فقه اسلام گفته علیه رای مردم کودتا کنید؟

کنفرانس خبری صدراعظم آلمان
مذاکراتی که شروع نشده شکست آن در آلمان اعلام شد

چند سند تاریخی به نقل از وزیر سپاه "رفیقدوست"
8 سال جنگ
برای فتح بغداد
هرسال 15 هزار کشته روی دست ملت گذاشته شد


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


سحرخیز: علیه خامنه ای، احمدی نژاد و اژه ای
به مجامع

بین المللی

شکایت می کنم


 موسوی
یک گام بالاتر

 از "خوان هفتم"
ابراهیم نبوی


افشای پشت صحنه "ورشکستگی آریان فولاد"
قرارگاه

 خاتم الانبیاء
میعادگاه

چپاول و غارت


شاید چرنوبیل ایران شود!
گزارشی

از بوشهر
شهر نفرین شده

با شهرتی جهانی


 گزارشی از شهرک های صنعتی اطراف تهران
 قطعه سازان دراسارت سایپا و ایران خودرو


قطع برق
شهرک های صنعتی
در اطراف تهران

شهرك صنعتی پرند بعد از شهر رباط كریم در اتوبان  تهران - ساوه (بعد از شهر جدید پرند) قرار دارد.

شهرك صنعتی شمس آباد (حسن آباد) در جاده قدیم قم بعد از كهریزك در كنار روستای حسن آباد واقع است.

شهرك صنعتی نصیر آباد در جاده قدیم قم بعد از اسلام شهر و قبل از رباط كریم (بین اسلام شهر و رباط كریم) قرار دارد.

از روز  یكشنبه گذشته(20-4-89 ) برق شهرك های فوق از ساعت 12 ظهر تا حدود ساعت 6 بعد از ظهر قطع بود. كارشناسان بر آورد كرده اند که به ازاء هر كارگر در هر ساعت كار قطع برق حدود 6 هزار تومان به تولید كنند گان ضرر می رساند. در دیگر شهرك های صنعتی تهران نیز وضع قطع برق به همین روال است.

مطابق اطلاعات بدست آمده این قطع برق شامل حال مناطق صنعتی كه مربوط به بخش خصوصی و نیز خارج از شهرك های صنعتی هستند نمی شود، که دلیل آن معلوم نیست.

با قطع برق- عده زیادی از كارخانه داران مجبور شده اند دستگاه ژنراتور حداقل برای موارد ضروری تهیه كنند، این امر باعث افزایش قیمت های ژنراتور ها شده است. 

از 360 واحد صنعتی موجود در شهرك نصیر آباد، حدود 100 واحد (حدود یك سوم) در حال كار هستند  و آن هم با ظرفیت نصفه نیمه. تقریبا وضع تعطیل كارخانه ها در شهرك های صنعتی پرند و شمس آباد نیز شبیه شهرك صنعتی نصیر آباد است.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)