جیب بری بانکها
همدستی قوای سه گانه
علیه مردم غارت شده ایران

 

قاچاق بنزین و گازوئیل
سود باد آورده تحریم ها
در حساب های بانکی سپاه

 (پیک هفته  108)   14 فروردین 1392  برابر با 3 آوریل 2013

  infos@pyknet.net

 



فیسبوک
پیک نت
همزمان با روزنت پیک نت
به روز میشود!


 اخبار روز


سر آغازی

برای

 سال 92

باز آمدیم. با بهار 92 و به استقبال اخبار و حوادث و رویدادهائی که گمان نمی بریم کمتر از سال گذشته باشند، و ای بسا، پرشمارتر و مهم تر. دراین دو هفته، صف خوانندگان سایت های فارسی زبان، بدلیل سفرهای نوروزی و تعطیلات 18 روزه ای که دولت بیکار ساز احمدی نژاد هدیه نورزی داده بود، چنان پراکنده بود که ترجیح دادیم انتشار پیک نت را به پایان تعطیلات و بازگشت همه به سرمنزل خود و آغاز  زندگی عادی موکول کنیم. چنان که تقریبا کردیم. این که می نویسم "تقریبا" به این دلیل است که هنوز تا شنبه ای که در پیش است تعطیلات "افتان و خیزان" ادامه دارد. میدانیم که نوروز امسال بساط نوروز در خانه میلیون ها ایرانی چنان فقیرانه بود که با سفره خالی طول سال رقابت کرد. "پسته خندان"، نبود، اما "چشم گریان" میلیون در میلیون بود!

نمی خواهیم شماره نخست سال 92 را با ذکر مصیبتی آغاز کنیم که شاید خود بهتر از ما بدانید. همچنان که نمی خواهیم از گلایه خود از خوانندگان پیگیر پیک نت شروع کنیم که در همین دو هفته ما را پیام باران و ای میل باران کردند که چرا منتشر نمی شویم، اما فراموش کردند از خود سئوال کنند: چرا آبونمان خود را پرداخت نمی کنیم؟ حتی در آن دو نوبت و هر نوبت 24 ساعتی که در طول دو هفته گذشته چراغ ما خاموش شد، ما را سئوال پیچ کردند تا دلیل آن را بدانند و نگرانی خود را بیان کنند، اما باز یادشان رفت که این چراغ به یک دلیل ساده خاموش شده بود: پول ماهانه "سرور" را نتوانستیم به موقع پرداخت کنیم و شرکتی که ریش ما در گرو آنست و شاید حتی نداند ایران در کجای جهان واقع است، چه رسد به این که نگران خوانندگان اخبار آن باشد، کلید را زد و پیک را قفل کرد. سپاسگزار آنهائی هستیم که دراین تنگنا به دادمان رسیدند و با همت آنها توانستیم پول را داده و پیک را نجات بدهیم. این گله کوچک را هم باید طرح می کردیم، تا بدانید چرا در این دو هفته، 2 روز پیک نت غیب شده بود. ما نه از پارلمانی اروپائی کمک مالی دریافت می کنیم و نه از دولت و انجمن و حزب و سازمان و تشکیلاتی – چه از نوع ایرانی آن و چه از نوع خارجی آن- مائیم و آبونمان خوانندگان.

به هر روی، آمدیم و هستیم و یاری کنید که در سال پرحادثه 92 بمانیم و چراغمان خاموش نشود!



نگاهی به سخنان احمد خاتمی در نماز جمعه تهران- کاملیا انتخابی فرد
تفسیر من عمل می شود
حرف های رهبر باد هواست!

مذاکرات اتمی، انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه و بالا رفتن قیمت ها ذهن همه را مشغول کرده است.

آقای خامنه ای، در سخنرانی روز اول فرودین خود در مشهد، گفت که انتخابات سلیقه ای نیست و تمامی گروههایی که به نظام وفادار و دلسوز کشور هستند باید در این انتخابات شرکت کنند.

اما دو روز بعد احمد خاتمی امام جمعه تهران از تریبیون نماز جمعه با صورتی بر افروخته و صدایی تهدید آمیز گفت که ز سخنان رهبر برداشت اشتباه

اشده است و گروههای فتنه افکن اجازه شرکت در انتخابات را ندارند. خلاصه آنکه عرایض رهبر احتیاج به قرائت و فهم ویژه ای داشته که احمد خاتمی تفسیر درست را اینگونه ارائه کرد: انتخابات برای همه آزاد و قابل مشارکت نیست! و این یعنی اختلاف خامنه ای با افرادی نظیر احمد خاتمی که عضو شورای نگهبان و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان نیز می باشد. آیت الله یزدی رئیس جامعه روحانیت قم و عضو شورای نگهبان و عضو هیات رئیسه مجلسه خبرگان نیز اعتقاد دارد اصلاح طلبان دیگر جایی در نظام ندارند و نبایستی وارد فعالیت های سیاسی شوند. آیا خامنه ای، دچار دغدغه رویارویی با افرادی مانند احمد خاتمی شده است؟ تا بحال سابقه نداشته که کسی بگوید سخنان مستقیم و بدون ایما و اشاره رهبر، احتیاج به تفسیر و فهم بهتری دارد که برای عوام قابل درک نبوده است. حالا به نظر می آید که چند لایگی و رو در رویی های افراد در نظام دیگر مختص اصلاح طلب و محافظه کار و جناح سوم که منصوب به احمدی نژاد است نبوده و از میان محافظه کاران سنتی نیز جبهه ای مقابل رهبر شکل گرفته است. افرادی که تا بحال در پشت رهبر پنهان بودند و می خواستند که در خفا سکاندار میدان باشند، امروز چنان احساس خطر می کنند که حضور علنی آنها اجتناب ناپذیر شده است.

به نظر می رسد که افرادی نظیر احمد خاتمی دارند به رهبر اولتیماتوم می دهند و به وی گوشزد می کنند تا فکر انتخابات باز و حضور حداکثری مردم را از ذهن خود بیرون کند. ادامه....


رحیم مشائی
حمله انتخاباتی را
روی هاشمی متمرکز کنید!

این صفحه اصلی منتسب به اسفندیار رحیم مشایی در فیس بوک است. در یک سئوال و پاسخ که بصورت پیام روی این صفحه قرار گرفت، رحیم مشائی هاشمی رفسنجانی را بزرگترین خطر برای خود و انتخابات ریاست جمهوری دانسته است. البته پس از مدتی این پیام به این بهانه که اشتباهی نوشته شده حذف شده است! اما واقعیت اینست که رحیم مشائی از این طریق پیام خود را به شبکه حجتیه که پشت سر او صف کشیده فرستاده است. شبکه ای که هم در بسیج ریشه دوانده و هم در سپاه و هم در میان روحانیونی که وابسته به مصباح یزدی اند. به گرد و خاک های ظاهری مصباح در باصطلاح انتقاد از احمدی نژاد و جریان انحرافی نباید توجه کرد، بلکه به ریشه این وابستگی ها باید توجه کرد. فیسبوک مشائی همانگونه که در عکس می بینید به سئوال کننده چنین پاسخ میدهد: " تمامی حملات باید بر هاشمی متمرکز گردد. موضوع بسیار جدی است. فقط بر هاشمی تمرکز کنید."


نگاهی به سخنرانی رئیس قوه قضائیه در سال 92
سران نظام، طرح به جان هم
انداختن مردم را اجرا می کنند


بدرقه

"حاج سید جوادی"
روی شانه

مغضوبان حکومت


سوغاتی های نوروزی
بر سر تربت حافظ هم کاسبی!


منتخب اخبار روزهای گذشته:


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی پیک نغییر کرده

که بزودی اعلام خواهد شد

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com


پیام ها و نظرات


صفحات اول

روزنامه های

امروز ایران


مسئولیت مطالب
ستون پیام ها
با نویسندگان است


آشنائی با

مدیر مالی

شهرداری شیراز

 

سلام خدمت گردانندگان سایت پیک نت

ما، با همه فیلترینگ و تحمیل زحمت پیدا کردن ضد فیلتر برای ارتباط با سایت های دلسوز و خواندن اخبار و اطلاع رسانی، باز هم ما مردم ایران ساکت نخواهیم نشست . این نامه فقط جهت اطلاع رسانی است و خواهش میکنم امضا محفوظ باشد.

محمد حسن اسدی مدیر مالی شهرداری شیراز، پاسدار قرارگاه عاشورای استان فارس که فرمانده سرکوب مردم شیراز در اعتراض به نتیجه انتخابات 88 می باشد را، اگر دنبال کنید به بسیاری از اختلاس ها و دزدی های دولتی در شیراز و استان فارس خواهید رسید. وی  دانشجوی حسابداری دانشگاه آزاد مرودشت بود که بوسیله رئیس حراست زمین شهری فارس بعنوان حسابدار به این سازمان آمد و با سفارش های سپاه پاسداران به  معاونت پشتیانی و مالی مسکن و شهرسازی – فرمانداری شیراز – مدیریت مالی شهرداری شیراز رسید. اگر روزی به پرونده محمد حسن اسدی وعلی اصغر کریمی که مدیر املاک سازمان مسکن و شهرسازی بود رسیدگی شود مردم  خواهند دید  اختلاس های نجومی کشف خواهد شد. تمام املاک خود را که با قیمت نازل از سازمان زمین شهری اخذ کردند و بنام فرزندان و همسر و آشنایان کرده اند تا کسی نتواند ردی بیابد. در زمان انتخابات  88 اسدی در پناه نیروهایی که روزانه پول می گرفتند و چماق بدست داشتند فرمانده حمله به مردم شد. حود من که به صورت مستفیم با اسدی در ارتباط هستم می بینم چه دزدی ها  اختلاس هایی با هماهنگی فرمانده های سپاه می کند. بودجه های مختلف را تغییر میدهد و در راه اهداف خود و کسانی که همراه او می باشند خرج می کند.


اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)