طلا نیز همین اندک نوسان قیمت را دارد
بازی دلار و یورو
در آنسوی مرز 3 هزارتومان

 

گرما درتهران از 40 درجه می گذرد
منتظر کاهش گرما
تا نیمه مرداد ماه نباشید!

 (پیک هفته  109) 31 تیــــــر 1392  برابر با 22 جولای 2013

  infos@pyknet.net



فیسبوک
پیک نت
همزمان با روزنت پیک نت
به روز میشود!


 اخبار روز


هاشمی:

امیدورام دولت یازدهم به معیشت مردم توجه کند


مطهری:

 منتظر اعلام نظر وزارت اطلاعات هستم


حبیبی٬ دبیر کل موتلفه:

تشکیل حزب واحد اصولگرا ممکن نیست


افزایش چهار برابری قیمت انسولین در ایران


دادستان انقلاب زاهدان علیه اپراتور ایرانسل اعلام جرم کرد


 

فرمانده سپاه ناحیه «نکا»:

سپاه در سواحل خزر برنامه دعا٬ قرآن و نماز اجرا می‌کند


عضو انجمن قطعه‌سازان خودرو:

۱۲۲ هزار کارگر قطعه‌‌سازی بیکار شدند


سیلوها پر از گندم‌ آلوده است و مرغ کیلویی ۱۰ هزار تومان می‌شود

 


یک نمونه از دروازه های تمدن بزرگ محمد رضا پهلوی+ گزارش تصویری


 انگلیس:

مجوز فروش اسلحه و قطعات نظامی به ایران صادر شده است


بهار روابط ایران و آمریکا نزدیک است


محصولات کشاورزی پلدختر به دلیل نبود دستگاه برداشت در حال نابودی است


خاتمی:

 بوش و بن لادن دارای منطق واحد بودند/مانع اندیشیدن انسان‌ها شدن نوعی ترور است


دانشگاه گلاسگو فیلم مراسم فارغ التحصیلی حسن روحانی را منتشر کرد+ویدیو


چرا ناطق نوری در جلسه اصولگرایان شرکت نکرد؟


مسعود سلطانی‌فر:

چرا باید بترسیم از اینکه مردم و رسانه ها حرف بزنند و انتقاد کنند؟ چه اشکالی دارد که مردم به خیابان بیایند و انتقاد کنند؟


امام جمعه اهل سنت زاهدان:

 حسن روحانی دغدغه خدمت دارد


بیماران خاص به خاطر کمبود دارو به مواد مخدر روی آورده‌اند


مشکلات دارویی بیماران تالاسمی: 4 ماه است داروی ایرانی تولید نمی شود


روایت علم‌الهدی از دیدار با مهدی هاشمی


گفتگو با ابراهیم اصغرزاده


 مراجع عراق احمدی نژاد را به حضور نپذیرفتند


مصباحی مقدم:

جزئیات ۶ مصوبه تعهدآور دولت احمدی‌نژاد/ بخشی از درآمد سال ۹۲ پیشخور شد


سعید حجاریان:

 کار روحانی دشوار است


پورمحمدی:

 کاش ناطق نوری سکوت خود را می شکست


افطارهای میلیونی دولتی‌ها از جیب مردم


سرقت هزار کیلومتر کابل مخابرات در فارس


وسیع ترین مراسم
تحلیف برای حسن روحانی

وسیع ترین مراسم تحلیف و آغاز به کار حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور در دست تدارک است. از آنجا که جمهوری اسلامی نیازمند نمایش مشروعیت متکی به شرکت 73 در صد واجدین رای در انتخابات اخیر است، و باز، از آنجاکه نیازمند اعلام گشایش دفتر دیگری در ایران پس از 8 سال ریاست جمهوری مسئله ساز و بحران آفرین احمدی نزاد به جهانیان است، تدارک مراسم مذکور همراه شده است با دعوت از میهمانانی از کشورهای دیگر جهان.

سخنگوي وزارت خارجه اعلام داشت که این وزارتخانه به صورت عام از مقامات کشورهای مختلف برای شرکت در مراسم تحلیف دکتر روحانی دعوت کرده است و البته بیشترین تمرکز روی دعوت از مقامات دولتی کشورهای منطقه است.

با توجه به این که حدس زده می شود دولت انگلیس، "جک استرا" وزیر خارجه اسبق این کشور را بعنوان مهمان ویژه برای شرکت در مراسم یاد شده به تهران اعزام کند، علاء الدین بروجردی، معاون سابق وزارت خارجه که اکنون در راس کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار دارد نیز در همین زمینه اعلام کرد: تصمیم در باره دعوت و سفر "جک استراو" به تهران، از اختیارات دولت و وزارت خارجه است. حضور احتمالی "جک استراو" در تهران و در مراسم تحلیف از این نگاه نیز پر اهمیت تلقی شده که وی در گذشته و درجریان مذاکرات اتمی در دورانی که روحانی سرپرست هیات مذاکره کننده بوده، روابط توام با تفاهم و همکاری با وی داشته و چند بار نیز به تهران سفر کرده بود. وی اخیرا درکتابی که منتشر کرده، از کارشکنی امریکا و اسرائیل در روند مذاکرات اتمی در دوران دولت خاتمی یاد کرده و آن را در چارچوب سیاست تهاجمی و نظامی جورج بوش رئیس جمهور وقت امریکا ارزیابی کرد. اوج این کارشکنی، اعلام ایران بعنوان "محور شرارت" از سوی بوش و کاخ سفید بود که مقدمه شکست مذاکرات اتمی با ایران و روی کار آمدن دولت احمدی نژاد شد. دولتی که هر آنچه کرد در جهت سیاست استراتژیک جورج بوش و اسرائیل بود و ایران را به اسارت قطعنامه های تحریم از سوی شورای امنیت سازمان ملل در آورد. از جمله ماجرای جنجالی برپائی همایش "هولوکاست" در تهران.

صادق زيباكلام در يادداشتي در روزنامه اعتماد در همین ارتباط نوشت:

شاید سخنی به اغراق نرفته باشد اگر بگوییم که ظرف 34 سال گذشته کمتر مقام بلند پایه دستگاه دیپلماسی بریتانیا به اندازه "جک استراو" به ایران سفر کرده و به روابط صمیمانه با ایران اسلامی علاقمند بوده است. اگر قرار شود که بهبودی در رابطه میان ایران و بریتانیا به دنبال انتخاب آقای روحانی صورت گیرد و در ادامه بهبودی هم با 1+5 اتفاق بیفتد، یقینا حضور جک ‌استراو با آن پیشینه مثبت در ایران بسیار مغتنم خواهد بود.

عراقچی، سخنگوی وزارت خارجه نیز در همین ارتباط گفت: ما خوشحال خواهیم‌ شد، اگر آقای استراو به ایران سفر کند. ملت ایران میهمان‌نواز است. روابط ما با اتحادیه اروپا که شامل کشور انگلیس نیز می‌شود بر مبنای رفع تنش‌های موجود و اعتمادسازی است.

خبرگزاري فارس نیز به نقل از يك منبع آگاه نوشت:

تمام مراحل پذیرایی، دعوت از مهمانان و هماهنگی حضور آنها در مراسم تحلیف در اختیار وزارت امورخارجه است که با هماهنگی با دفتر رئیس جمهور منتخب انجام می‌شود.


این دست خط اهدائی را ملت فراموش نخواهد کرد!

این دست خط ملوکانه نیز، دست خط مقام معظم فرزانه رهبری است. البته با دست چپ و به همین دلیل هم کج و کوله، زیرا وی با دست راست قادر به نوشتن نیست. اشاره وی در نماز جمعه پس از کودتای انتخاباتی 88 و فرمان سرکوب خونین مردم به "بدن ناقص" و "نیمه جان" همین دست بود!

احمدی نژاد با همین دست خط، پشت قرآن اهدائی رهبر به وی بدرقه شد، اما تردید نیست که ملت به نوع دیگری او را بدرقه کردند و تاریخ نیز در آینده بدرقه ای متفاوت از او خواهد کرد. دلقکی که در حد ملیجک دربار ناصرالدین شاه هم نبود و بزرگترین ضربات را به اقتصاد و هویت ایرانی زد و با پنهان شدن پشت شعارهای پوچ و جنجالی، ژست هائی گرفت که رهبر جمهوری اسلامی آن را "احیای شعارهای انقلاب" نامید. این دست خط، پشت قرآن، به این آسانی فراموش نخواهد شد. با آغاز کار دولت روحانی و فاش شدن آنچه که در دوران احمدی نژاد بر سر ایران و ایرانی آمد، انگیزه نوشتن این دست خط بیشتر آشکار خواهد شد. در حقیقت آقای خامنه ای از خود و دسته گلی که با کودتا به سود احمدی نژاد، علیه موسوی کرد، دفاع کرده است. و در بی تدبیری او همین بس که احمدی نژاد می رود و از این پس هرچه از دوران 8 ساله او فاش شود، پاسخگو همان است که این قرآن را با این دست خط به احمدی نژاد هدیه کرده است!


از سخنرانی های فراموش نشدنی خامنه ای
ستایش رهبر ج. اسلامی
از جنایات "لاجوردی" در اوین!


تحصن کارگری مقابل مجلس
زیر آفتاب تند و گرمای تهران


گزارش خبرگزاری فرانسه
تشکیل دولت خودگردان
در مناطق کرد نشین سوریه


منتخب اخبار روزهای گذشته:


در نیمه دوم سال

ایران و امریکا، پشت میز مذاکره مستقیم می نشینند


در انتظار نتیجه مذاکرات مستقیم با ایران

طرح تشدید تحریم ها

از کنگره به کاخ سفید نرفت


ترکیب احتمالی دولت حسن روحانی


مرتضی مبلغ، معاون سیاسی وزارت کشور خاتمی

تجربه جناح راست می گوید

نباید با دولت آینده ستیز کرد


نامه 40 زندانی سیاسی به رئیس قوه قضائیه

یورش صبحگاهی

به زندانیان بند 350 زندان اوین


فرشاد مومنی:

ادامه تعدیل اقتصادی یعنی ارتش بینوایان و بیکاران


گفتگو با استاد دانشگاه و کارشناس اقتصادی

 فقرا را فقیرتر و پولدارها را پولدار تر شدند


گزارش دریافتی

"ایران خودرو"

در چنگال یک مافیای هفت خط!


مخالفت با افزایش تحریم ها
تشدید فشارها به کاخ سفید برای مذاکرات با ایران


اقساط وام از 6 ماه پیش پرداخت نشده
بدهی دولت احمدی نژاد به بانک جهانی فاش شد!


ظرفیت های چانه زنی
بر سر ترکیب کابینه روحانی



حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی پیک
Vernis
Postfach 200208
13512 Berlin
Germany

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com


پیام ها و نظرات


صفحات اول

روزنامه های

امروز ایران


مسئولیت مطالب
ستون پیام ها
با نویسندگان است


چه خوب شد
آقای مهدی
حاکم نشد
!

من تعجب می کنم شما اصلا یا اقتصاد نمی فهمید یا خودتان را به آن راه زده اید؟ واقعا به نظر شما سوبسید دادن به کالا ها باعث رونق تولید می شود؟ یعنی شما درک نمی کنید که سوبسید چگونه به رانت خواری و غیررقابتی شدن صنعت می انجامد. شما واقعا از درک اینکه صنایع دولتی ناکارامد هستند عاجز هستید؟ شاید هم از گروه هایی در داخل کشور خط می گیرید که می خواهند صنایع دولتی باشند تا آنها با رابطه های خود از طریق دولت بر مسند کارخانجات صنعتی بنشینند. شماها از خصوصی سازی می ترسید چون قابلیت رقابت را ندارید. این کارشناسان اقتصادی مانند مومنی و تقوی که حرف های آنها را قرقره می کنید واقعا ارزش توجه و انتشار دارند؟ همین ها بودند که اقتصاد ما را در زمان میرحسین دولتی کردند و همین ایران خودرو نمونه بارز نکبتیست که حاصل آن سیاستهاست.

این کارخانه های پوسیده دولتی به بزرگترین معضل کشور تبدیل شده اند که مسئولان دلسوز کشور نمی دانند با آنها چه کنند؟ اینکه احمدی نژاد کارخانه

های پوسیده و ضرر ده را برشکست کرد و بودجه انها را قطع کرد دست مریزاد دارد. انها فقط جای شایسته ها را گرفته اند و با نابودی آنها به زودی فضای رقابتی ایجاد شده و کارخانه های با بهره وری بالا جایگزین خواهند شد.

اگر تفکرات شما ارزشی واقعی داشت وضعیت شوروی و کشورهای سوسیالیستی به آن افتضاح کشیده نمی شد. هر وقت کسی خواست در این کشور کار درست انجام دهد شماها با این حرفها و اتهام زدن ها نگذاشتید کارشان را بکنند. شماها را باید به سینه دیوار چسباند و تیربارانتان کرد. اگر من در این کشور قدرتی داشتم تا تصمیم بگیرم تمام چپ های خائن و کوته فکر را شخصا اعدام می کردم و اجساد ننگینتان را اتش می زدم. آنها عامل تمام بدبختی ها و عقب ماندگیهای کشور هستند.

در ضمن اقای روحانی مثل شما فکر نمی کند. خواهید دید که او هم راه درست احمدی نژاد را ادامه خواهد داد و مجیزگویی های شما مثل همیشه پشیزی برایشان ارزش ندارد.

ننگ بر شما- مهدی

 

پیک نت: آقا مهدی! ما کاری به نظرات اقتصادی شما نداریم. همچنان که کاری به نظرات اقتصادی آقایان فرشاد مومنی و تقوی نداریم. ما یک نشریه خبری هستیم و خبر منتشر می کنیم. اما خودمانیم، چه خوب شد شما حاکم نشدید. و یا حاکم بودید و سرنگون شدید و یا دولتی بودید و 8 سال فرصت ویرانی تان تمام شد. والا مدال بنای "خاوران"ها را به گردن شما می انداختند.

آدرس ای میل شما نزد ما محفوظ است.


بیشتر بنویسید!

 سلام دوستان عزیز پیک نت-  خواستم خواهش کنم یک مقدار در مورد عملکرد آقایان مصباح و شریعتمداری و یزدی و بقیه آنهائی که فاجعه 8 سال اخیر را آفریدند مطلب مفصل تری بنویسید. با دلیل و مدرک و آمار تا همگان بیشتر این  افراد را بشناسند.  نباید دست از سر اينها برداشت.




اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)