گزارشی از کردستان و کرمانشاه

دراویش الحق به فرمان پیرشان

به‌حمایت از روحانی‌انتخاباتی‌شدند

 

یادداشت روزنامه اعتماد

تفکر انجمن حجتیه

این روزها درایران چه‌میگوید!

(پیک هفته ۱۰۹) 25  اردیبهشت  1396 برابر با 15 مه 2017 

 pyknet100@gmail.com


--------


پر خواننده ترین خبر پیک نت روز گذشته (یکشنبه 24 اردیبهشت) عنوان اول این شماره "نظر سنجی های ساختگی پیش کودتای انتخاباتی است" بود که جمعا در کانال تلگرام و فیسبوک پیک نت 38 هزار و 200 خواننده داشت. این شمار جدا از شمار خوانندگان سایت پیک نت است.


24-23 اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


24-23 اردیبهشت

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


24-23 اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


24-23 اردیبهشت

منتخب اخبار
شهرستان ها


24-23 اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


24-23 اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی



روحانی در اصفهان گفت:

دراتاق های خصوصی

می گویند نمی گذاریم

روحانی انتخاب شود!

اینجا سرزمین پل‌ها است. اینجا سرزمین دیوار نیست. ما با برجام بین ایران و جهان پل برقرار کردیم. ما دیوار تحریم را فرو ریختیم. البته اگر ملت ایران اجازه بدهد و اگر رهبری  ما را هدایت کند، با همین دکتر ظریف (کنار روحانی ایستاده) مابقی تحریم‌ها را هم برخواهیم داشت.

پیشرفت به ۱۴۰۰ یا عقبگرد به ۹۱؟

من در این دو، سه هفته، خیلی گوش کردم که بشنوم و ببینم دوستان ما طرح و برنامه جدیدی را هم به ارمغان آورده‌اند؟ دیدم بازنویسی سال‌های ۹۰ و ۹۱ است. اما ما به ۹۰ و ۹۱ برنمی‌گردیم.

می‌خواهیم دانشگا‌های ما با دانشگاه‌های جهان در ارتباط باشند. نمی گذاریم فضای امنیتی به دانشگاهها باز گردد.

رئیس‌جمهور یعنی رئیس شورای عالی فضای مجازی. اگر امروز شما دسترسی به اطلاعات جهان دارید، در سایه دولت یازدهم است. در سال ۹۲، ۶۲ هزار توریست به اصفهان آمد ولی در فروردین امسال ۸۵ هزار گردشگر خارجی به اصفهان امد.

خطری در سال ۹۲ وجود داشت که ۱۴ میلیون ایرانی را تهدید می‌کرد. اگر دولت یازدهم نبود دریاچه ارومیه خشک شده بود و نمکش ۱۴ میلیون نفر را تهدید کرده بود. ما برای هورالعظیم و دریاچه ارومیه سرمایه‌گذاری کردیم. این بار نوبت زاینده رود است.

حفظ برجام سخت‌ تر از به دست آوردن آن است. نگهداری برجام سخت‌ تر از به دست آوردن توافق است. حفظ صلح و امنیت بالاتر از به دست آوردن آنها است.

با شعار "به عقب بازنمی‌گردیم" به پای صندوق آرا می‌رویم. ما با تلاش و کمک شما دیوار را خراب  کردیم و پل را ساختیم. ما این اجازه را نمی‌دهیم که پل را خراب کنید و دیوار را دوباره بکشید. چرا در اتاق‌های خصوصی می‌گوئید اجازه نمی‌دهیم روحانی انتخاب شود. شما فکر می‌کنید روحانی نباشد برجام از بین می‌رود و تحریم برمی‌گردد؟ فکر می‌کنید می‌توانید فضای مجازی را مسدود کنید؟ فکر می‌کنید می‌توانید فضای امنیتی را بر دانشگاه‌ها برگردانید؟ مردم این اجازه را به شما نمی‌دهند.

جوانان عزیز!

ما می‌خواهیم جمعه به پای صندوق‌های آرا برویم. چون می‌خواهیم برخی از روزنامه‌ها، سایت‌ها و نهادها حاشیه امنیتی نداشته باشند. می‌خواهیم همه روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها و همه بنگاه‌های تولیدی باهم مساوی باشند. ما برای تساوی حقوق ملت پای صندوق خواهیم رفت. ما برای رفع تبعیض‌های ناروا به پای صندوق می‌رویم. دوباره سلام بر آزادی! دوباره سلام بر اعتدال، دوباره سلام بر اصلاحات، دوباره سلام بر اصولگرایی معتدل، دوباره سلام بر امید ایرانیان. مردم بدانید پای صندوق خواهیم رفت با شعار "دوباره ایران دوباره اسلام دوباره امید".


همایش انتخاباتی روحانی

یکشنبه بنفش و سبز

در اصفهان چگونه گذشت!


گرگ در لباس میش!

تهران و بعضی از شهرها را پر کرده اند از پوسترهای چند متری رئیسی که در میان آنها مضحک ترینش همین پوستر است که متاسفانه منتشر کننده آن در فیسبوکش روی آن شعار نوشته. درحالیکه اصلا به شعار نیاز نیست. گاهی خود عکس باندازه هر شعاری که در ذهن ما باشد گویاست و نیازی به واگوئی شعاری نیست! این نوع واگوئی ها یعنی بینننده عکس باندازه آن که منتشر کرده شعور تشخیص ندارد! همه میدانند که اصلاحات چنان در جامعه ایران جا افتاده و نهادینه شده که حتی امثال رئیسی هم ناچار شده بقول "اخوندی" وزیر راه "گرگ در لباس میش" شود! جوانان اصلاح طلب همانهائی هستند که به هر جمعیتی حمله می کنند، اسید می پاشند، دستفروشها را کتک می زنند و ...


گزارش دوم از اصفهان:

مردم هر مانعی را دور زدند

و خودشان را رساندند به نقش جهان


هان! این دروازه آهنی

چه یادها با تو هست!

منطقه و میدان ژاله دیر وارد محدوده تهران شد. تهرانی که یکی از دروازه هایش "دروازه شمیران" بود و منطقه ای که بعدها شد منطقه ژاله پشت این دروازه بود. بقایای دروازه شمیران و خانه های اهل قجر اطراف آن تا اواخر سلطنت رضاشاه و اوائل سلطنت پسرش بصورت مخروبه و متروکه باقی بود که بعدها در هم کوبیده شدند و تبدیل شدند به خانه ها و آپارتمان های مسکونی. شاید این خانه از نخستین خانه هائی باشد که در منطقه ژاله و میدان آن ساخته شد. درش از ابتدا آهنی بود یا چوبی معلوم نیست، اما آنچه معلوم است اینست که وقتی این خانه ساخته شد آب آن از جوی محله تامین می شد و روشنائی اش چراغ نفتی "لامپا" بود و سوخت چراغ سه فتیله ای آن نفت و همسایه ها از روی بام همدیگر را صدا می کردند و از این حیاط به آن حیاط با هم صحبت. آب و برق و گاز و تلفن یکی بعد از دیگری به درون این خانه هم راه یافتند و کنترل های آن در اطراف دری که می بینید برای خود جائی باز کردند و به دیوار نصب شدند. شاید بر بام آن هم آنتن و حتی بشقاب ماهواره هم نصب باشد. شاید وقتی در روزهای انقلاب در میدان ژاله کشتار شد همین در هم به روی مردم پا به گریز باز شد. زمانه زیر و رو می شود و آنها که این را نمی خواهند بپذیرند زیر آوار جبر و حکم زمانه دفن می شوند. هرچه سعی کردیم نوشته روی کاشی سردر را بخوانیم نتوانستیم. نمیدانیم این هم میراث تاریخی می شود یا نمی شود.


توت خوران در اصفهان

امسال فقط روحانی زود به اصفهان نرسید و نترکوند، بلکه توت هم خیلی زود روی درخت های توت در خیابانها و کوچه های اصفهان ظاهر شد و بر و بچه ها جلد و چابک از آن بالا می روند و توت می خورند. اصفهان آنلاین که این عکس را منتشر کرده این جمله قشنگ را هم زیر آن نوشته: این روزها به هر درخت توت که لگد بزنید چندتا بچه از آن می افتند پائین!


منتخب اخبار روزهای گذشته


نامه به دادستانی استان ها

عکس محمد خاتمی

برای انتخابات 96 آزاد شد!


نظرسنجی های ساختگی
پیش‌کودتای انتخاباتی است


هرکدام را نمی شناسید از ما سئوال کنید

کسانی که پشت رئیسی جمع

شده و او را حمایت می کنند!


از معتبرترین موسسات نظرسنجی

نظرسنجی "ایپوگروپ"

زلزله وحشت در "جمنا" شد!


سخنرانی سردار قاسمی در حمایت از رئیسی

ما 4 روزه یا 4 ساله

بر اصلاحات پیروز می شویم!


افتخارات ابراهیم رئیسی

برای عموم مردم آشکار شد!


زمان تعارف نیست

آن که از تحریم می گوید

یا نا آگاه است و یا عامل حکومت


طرح شورای شهر

اقامت در تهران با کارت

مجوز سکونت در پایتخت!


اطلاعیه انتخاباتی "راه توده"

مردم ایران!

با رای به روحانی

مانع بازگشت به گذشته شوید


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 10 هزار و 330 گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


  خوان المسلمین
در خاورمیانه
(این کتاب را pay pal: 
4peiknet@gmail.com