سخنرانی ظریف در جمع کارکنان این وزارتخانه

دنیا بایدحرف وزارتخارجه را

حرف و نظر کل نظام تلقی کند!

 

مرور مطبوعات 13 اسفند

روزنامه سپاه حرف توی دهان

دبیرشورای عالی امنیت گذاشت!

(پیک هفته ۱۰۹) 14 اسفند ماه  1397 برابر5 مارس 2019 

 pyknet100@gmail.com


فیلم سیاسی پرویز پرستوئی پر مخاطب ترین مطلب پیک نت روز گذشته (دوشنبه) بود. این دکلمه سیاسی روی فیسبوک و تلگرام پیک نت جمعا 10 هزار و 100 خواننده داشت و روی 8 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد.


12-13 اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


12-13 اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


12-13 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


12-13 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


12-13 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


12-13 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 14 اسفند

مصاحبه پورمحمدی

درباره قتل عام سیاسی 67

مصطفی پورمحمدی معاون برون مرزی اسبق وزارت اطلاعات در دوران وزارت علی فلاحیان و نماینده وزارت اطلاعات در جریان قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد تا به سئوالاتی درباره آن قتل عام پاسخ بدهد. در حقیقت او را انداختند جلو تا نه تنها از خودش بلکه از بقیه عاملین آن قتل عام و سازمان دهندگان آن دفاع کند. او که سالها رئیس بازرسی کل کشور و سپس وزیر کشور دولت احمدی نژاد و در کابینه اول روحانی نیز وزیر دادگستری شده و اکنون مشاور رئیس قوه قضائیه است، در جریان این برنامه با وقاحت کامل نه تنها از آن قتل عام دفاع کرد بلکه جسورانه ترین توهین ها را نیز به آیت الله منتظری کرد. او که دراین برنامه بشدت از افشای نوار اعتراض آیت الله منتظری نسبت به کشتار زندانیان خطاب به وی عصبانی است، مدعی شد که آیت الله منتظری بدلیل افشای همان نوار به حکم آقای خمینی برکنار شد. نه آقای خمینی زنده است و نه اقای منتظری و به همین دلیل امثال رئیسی و پورمحمدی هر ادعائی را می توانند مطرح کنند. سر هاشمی را هم که زیر آب کردند تا مبادا او به یکباره چیزهائی بگوید که همه رشته ها را پنبه کند. مطابق آن نوار، پورمحمدی به آیت الله منتظری می گوید که اجازه بدهید بعد از اعدام 200 زندانی دیگر درباره توقف اعدام ها تصمیم گرفته شود.
ایکاش در آن برنامه علاوه بر ماجرای قتل عام 67 از وی درباره قتل خانم برقعی همسر برادر پورمحمدی هم سئوال میشد. او را در شهر قم و در غیاب شوهرش قتل زنجیره ای کردند و روی جنازه اش اسید ریختند و گریختند و این درست زمانی بود که پورمحمدی از عراق باز می گشت و فورا راهی قم شد تا جلوی هر تحقیقی را دراین باره بگیرد. زنی که می گفتند در حد مرجعیت تحصیل علوم دینی کرده و بر جنازه اش آیت الله جوادی املی نماز میت خواند. خانم برقعی دوست خانوادگی آیت الله خمینی بود و با همسر احمد خمینی رابطه بسیار نزدیکی داشت و از ماجرای قتل احمد خمینی اطلاعاتی داشت که باید با خود به گور می برد.
ظاهرا مسابقه دفاع از جنایت برای گرفتن پست و مقام در دوران رهبری آقای خامنه ای یک اصل است. وقتی رئیسی (یکی از سه حاکم شرع آن قتل عام) تولیت آستانقدس می شود و می خواهد رئیس قوه قضائیه شود، چرا پور محمدی جلو نیفتند بلکه یک پست و مقام انتصابی هم به او داده شود؟
فیلم این گفتگوی تاریخی را ببینید. و یادمان باشد که آن قتل عام دو حاکم دیگر هم داشت که به سایه گریخته اند. حجت الاسلام نیری که پس از آن قتل عام سالها همه کاره شورای عالی قضائی بود و اکنون معلوم نیست چه شغلی دارد و "اشراقی" که معمم نبود. تاکنون از پورمحمدی و رئیسی در دو گفتگوئی که از این دو منتشر شده، این سئوال غایب است که علاوه بر مجاهدین خلق زندانی، چرا عده زیادی زندانی غیر مجاهدین از احزاب و گروهای سیاسی در آن قتل عام اعدام شدند؟


انفجار نیمه شب در خیابان ولیعصر


این خانم هوش مصنوعی خانه داراست!

چینی ها دو گوینده خبر با هوش مصنوعی ساخته اند که یکی از آن دو درتلویزیون کارش را شروع کرده است و ژاپنی ها نیز این خانم خانه دار را با هوش مصنوعی ساخته  و فیلمش را منتشر کرده اند.

شتاب علم به سرعت نور نزدیک می شود و روحانیون ایران هنوز در 1400 سال پیش مانده اند و بین لچک و روسری و چادر گیر کرده اند! و همه تمرکزشان را گذاشته اند برای فیلتر کردن فضای مجازی. شاید هم برای عقب نمانده از جهان، برای سیما به چین و یا ژاپن سفارش خانم با هوش مصنوعی اما روسری به سر بدهند.

راستی دیدن خانم هوش مصنوعی هم معصیت دارد و حرام است؟ وقتی برای فیلترینگ به قرآن استناد می کنند لابد در باره هوش مصنوعی هم یک آیه ای مایه ای و یا حتی سوره ای پیدا کردند!


قصرهای لواسان و هویت صاحبان آنها را رسانه های داخلی رها کرده و چسبیده اند به این که در فلان منطقه لواسان با جواز خانه ساخته اند یا بی جواز!
مثلا از قول رئیس کار گروه شهرسازی و مشاور وزیر راه و شهرسازی ایسنا نوشته است: در خصوص موضوع شهرک ۱۴ هزار متری موسوم به «باستی‌هیلز» (بر وزن بورلی هلیز لوس آنجلس امریکا) در لواسان فعلاً مدارک را خواسته‌ایم تا در کارگروه راه و شهرسازی در دادستانی کل کشور پیگیری کنیم. شهرک مسکونی باستی از این نظر که پروانه دارد یا ندارد، طرح مصوب قانونی اجازه صدور پروانه را می‌داده یا نه و این ‌که تراکم ساخته شده مازاد بر پروانه ساخت بوده یا نبوده هنوز برای ما مشخص نیست.
این در حالی است که برای مردم ثروت باد آورده ای که قصرها را در "باستی هیلز" بالا برده مهم است نه جواز و پروانه ساختمان. اینست آنچه مردم می خواهند بدانند.


راستگرایان ناسیونالیست

انتخابات جمهوری استونی را بردند


منتخب اخبار روزهای گذشته


معاون وزارتخارجه دولت خاتمی:

"سپاه قدس " میخواهد متولی

سیاست خارجی ایران باشد!


عنوان اول پیک نت 13 اسفند

مگسان دور شیرینی قدرت

مقام امام‌زمانی به‌رهبر داده‌اند


سردار پور مختار که نماینده مجلس شده

یک نظامی اگر رئیس جمهور شود

کشوراز بحران نجات پیدا می کند


پشت سر نهادن مرزهای

امنیتی یک دیدار سیاسی- مذهبی


رئیس مجلس علیای روسیه

روسیه اجازه تجاوز نظامی

امریکا به ونزوئلا را نمیدهد


همایشی پوچ در پی هیچ در قزوین

در سال 98 قرار است

چه اتفاقی بیفتد که نگرانند؟


عنوان اول پیک نت 12 اسفند

سفر اسد به تهران
چه نتایجی را آشکار کرد؟


"قلعه الموت"

در قلب ییلاق لواسان تهران


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


مرور صفحات اول

 روزنامه های ایران

پیش و پس از انقلاب 57


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران