این یکی را حدس نزده بودند

تلویزیون اینترنتی

رقیب‌تازه‌نفس‌سیمای‌ج.اسلامی

 

در هیچ کشوری ممکن نشده

تولید ملی بدون نهادکارگری

 شعاری پوچ و توخالی‌است!

(پیک هفته ۱۰۹)  10 خرداد ماه 1399 - 30 می 2020

 pyknet100@gmail.com


9- 7 خرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


9- 7 خرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


9- 7 خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


9- 7 خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


9- 7 خرداد

منتخب اخبار ورزشی


9- 7 خرداد

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 10 خرداد

مجلس یازدهم محصول

اراده رهبر است نه رای مردم

برخی دچار این تردید شده اند که شاید بهتر بود در انتخابات مجلس شرکت می کردند تا مجلس یازدهم با این ترکیب شکل نگیرد. در پاسخ به این بحث و تردید، بسیاری از سیاسیون استدلال می کنند که شرکت در آن انتخابات بناچار فقط آراء امثال قالیباف و میرسلیم و چهره های معروف به یاران احمدی نژاد را بیشتر می کرد، زیرا لیست نمایندگان مجلس کنونی را شورای نگهبان با همآهنگی بیت رهبری بسته بود و در صورت شرکت در انتخابات باید به افراد همین لیست رای داده می شد. تصمیم گرفته شده بود که سردار قالیباف فرمانده پلیس و شهردار اسبق تهران  رئیس مجلس شود، اکثریت مجلس از بازنشستگان سپاه و بسیج تشکیل شود و شماری از یاران احمدی نژاد هم به مجلس بروند تا بلکه دهان احمدی نژاد بسته بماند. دراین میان "میرسلیم" را هم بُر زدند تا به موتلفه چی ها هم سهمی داده شود. این مجلس باید هر تصمیمی در بیت رهبری گرفته میشود را تصویب کند. بیتی که هیچکس نمیداند در آن چه می گذرد و چه کسانی مشیر و مشاور رهبرند و سکانداران در آنجا چه کسانی هستند. با پرده برداری بیشتر از ترکیب مجلس و لجبازی رهبر با رای مردم و بر کشیدن طرد شدگان، مردم هم عصبی تر شده اند و  هم به این فکر فرو رفته اند که رهبر جمهوری اسلامی مملکت را به کجا می برد؟ آنها فراموش کرده اند که هر نوع مهره چینی در نهادهای حکومتی زیر فشار بحران همه سویه ای که گریبان ایران را گرفته رنگ می بازد. برای قضاوت نباید عجله کرد. فشار بحران، خشم مردم، فقر و ثروت، فساد حکومتی و دهها پدیده دیگر حتی افرادی از همین ترکیب کنونی مجلس را هم بدنبال خود خواهد کشید. نباید فراموش کرد روزی را که مصدق از مجلس بیرون آمد و رفت به میان مردمی که در خیابان های اطراف مجلس شورای ملی جمع شده بودند و گفت: "مجلس همانجائی است که مردم هستند " و به این ترتیب دفتر مجلسی که از آن بیرون آمده بود بسته شد! جامعه و جهانی که شب تا صبح آبستن حادثه و رویداد است، هر پدیده ای محتمل است. فعلا تفکر "حجتیه" و حتی کسانی که ارتباط سازمانی با حجتیه دارند، به اراده رهبر مجلس را در اختیار گرفته اند اما این پایان کار مجلس نخواهد بود.

عکس و نوشته روی آن برگرفته شده از توئیتر مصطفی تاج زاده است.


مردم مبارزه با فساد را باور کنند؟

دیدن دوباره دو فیلم و سخنرانی

که حالا معنای دقیق تری دارند


این دو فیلم و سخنرانی مربوط به دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است. ابراهیم رئیسی و باقر قالیباف هر دو نامزد این انتخابات بودند و گازانبری می خواستند صندلی ریاست جمهوری را فتح کنند. نشد و نتوانستند. رئیسی که با اطمینان به رسیدن به کاخ ریاست جمهوری از تولیت آستانقدس آمده بود تهران، پس از شکست در آن انتخابات حکم ریاست قوه قضائیه را از رهبر گرفت و قالیباف هم رفت به مجمع مصلحت نظام که تبدیل شده به مجلس سنای شاهنشاهی و ذخیره شد برای نشستن بر صندلی ریاست مجلس. دیدن و شنیدن دوباره این دو فیلم حالا دیگر سندی است بر تائید تحمیل اراده رهبر و بی باوری مطلق او به رای و نظر مردم.


فیلم را ببینید!

جهانی که کرونا با خود آورده

خشم و شورش مردم درامریکا


این غارت و ثروت و فقر

به شورش مردم ختم می شود

این فیلم سخنان محمد رضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت در برنامه رو در رو در صدا و سیماست:

«من در این کشور چیزهایی می بینم که در هیج جا ندیده ام. اینها منجر به انقلاب در آینده میشود. از زمان محمود احمدی نژاد دزدی ها کاملا علنی شد و همینطور امتداد پیدا کرد و هر چقدر هم که می دزدند تمام نمی شود و در عوض کارگر را شلاق می زنند. کارخانه دار و سرمایه دار در این کشور یک ریال مالیات نمی دهند اما پرستار و کارگر باید مالیات بدهند. در هیچ کجای دنیا چپاول ثروت مردم به دست عده ایی اینگونه لجام گسیخته انجام نمی شود و چیزهایی در این کشور اتفاق افتاده که در هیچ جای دنیا نمونه آن نیست. باید ترسید از خشم مردم گرسنه و معترض به فساد و فحشا و فقر که در نهایت مردم را به قیام و انقلاب می کشاند. فقر در جامعه نتیجه تقسیم ناعادلانه ثروت در کشور است و می بینم روزی که فقرا کاخ هایی را که با پول مردم ساخته شده را آتش می زنند.»

آنوقت همکاران و طرفداران احمدی نژاد را به مجلس برده اند و در تقسیم صندلی ها، به آنها صندلی نایب رئیسی مجلس را هم داده اند.


نظر عضو شورای انقلاب فرهنگی

حاج آقا "یونسکو"

متهم به قتل "رُمینا" 14 ساله است!


خواهر خواستگار رومینا:

رومینا 6 روز درخانه ما بود

و برادرم در یک خانهدیگر!


عنوان اول پیک نت 8 خرداد

3 عامل اصلی در
گسترش قتل های ناموسی


سرمقاله 740

طرد خصوصی سازی و مدیریت و مالکیت بدست تعاونی ها

جنبش تحول خواهی در ایران

وارد مرحله ای نوین شده!


آینده نزدیک نشان خواهد داد

مجلس یکدست یازدهم نیز

زیر فشار بحران چند پارچه خواهد شد


چین، ایران، روسیه و امریکا

چند خبر و رویداد پربازتاب

روزهای اخیر درایران و جهان


برای امریکا، اروپا و آسیا

ویروس بحران اقتصادی

خطرناکتر از ویروس کرونا


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت پنجشنبه «3 عامل اصلی در گسترش قتل های ناموسی» با نزدیک به 6 هزار خواننده پر مخاطب ترین مطلب روی تلگرام پیک نت بود. همین مطلب در فیسبوک پیک نت نیز 1500 خواننده داشت و روی 8 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران