نامه موسوی در باره گوشه ای از تخلفات به شورای نگهبان
برای ثبت درتاریخ
نه‌ برای‌بردن شکایت‌نزد کودتاچی‌ها


 


گزارش از تهران
جعل خبر و دروغ گوئی
هیچ اعتباری برای سیما باقی نگذاشته

       پیک هفته 107  --------   31 خرداد 1388  برابر 21 ژوئن 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز

یکشنبه دربرلین
رهبر
 حزب سبزها
در جمع ایرانیان
معترض به
کودتا!


در دام
جنگ روانی
کودتاچی ها
نباید افتاد!

خطاب به مفسران

مردم را به دام

 جنگ روانی نیاندازید!


نامه موسوی به آیت الله

بیات و پاسخ وی

مردم را

می کوبند

و مراجع

 ساکت اند!


اطلاعیه آیت الله منتظری: تسلیم مردم شوید

مشروعیت نظام و منتخب

آن زیر سئوال خواهد رفت!


مصاحبه خبری وزیر اسبق کشور:

گروه سایه

تقلب در انتخابات را مدیریت کرد



 


"الله اکبر" دیشب تهران
فریادی بود از جنس دیگری!

دیشب برای نخستین بار مردم با استفاده از تاریکی شب و بیم ماموران انتظامی و لباس شخصی ها برای ورود به محلات، هم روی بام الله اکبر می گفتند و هم در کوچه ها!


گزارش دریافتی
گزارش لحظه به لحظه
از آنچه دیروز در تهران گذشت

یک سایت خبری نزدیک به حوزه علمیه قم نوشت
تشکیل شورای رهبری
میان خبرگان مورد بحث است

این خبر درحالی انتشار می یابد که گفته می شود یکی از انگیزه های کودتای انتخاباتی اخیر، تشدید بیماری سرطان ریه رهبر است و فرزند او "مجتبی" سعی داشته با این کودتا قدرت را در بیت پدرش نگهدارد و سپس خود آن را قبضه کند و نگذارد رئیس جمهوری مستقل از بیت رهبری سکان را بدست بگیرد.

تمام تجربه بیت آیت الله خمینی و سرنوشت احمد خمینی در شکل گیری کودتای انتخاباتی اخیر نقش داشته است. یعنی تعیین جانشین رهبر، پیش از فوت رهبر! حدس زده می شود، بخشی از نامه میرحسین موسوی که در آن اشاره می کند "بحث نه بر سر ریاست جمهوری و انتخابات اخیر، بلکه بر سر نهادینه شدن یک روش حکومتی است!" می توان اشاره به همین مسئله باشد. یعنی تبدیل جمهوری به پادشاهی یا حکومت اسلامی که نوعی پادشاهی مذهبی است!


آقای خامنه ای
سرانجام گام آخر خود را برداشت
 عطاالله مهاجرانی

این فیلم شب گذشته از شبکه های تلویزیونی جهان پخش شد
مسئول مستقیم کشتار دیروز
شخص رهبر و فرمانده کل قواست!
فیلم را از اینجا ببینید

بموجب گزارش های تائید نشده، در یورش سازمان یافته دیروز به مردمی که می خواستند در مسیر میدان انقلاب- میدان آزادی راهپیمائی کنند، چند تن کشته شده اند. فیلم کشته شدن یک زن جوان بر اثر ضربات چماق و قمه افراد حزب پادگانی شب گذشته از شبکه های تلویزیونی جهان پخش شد. سی ان ان درباره شمار قربانیان لشکرکشی نیروی انتظامی و بسیج و حزب پادگانی به خیابان های مرکزی تهران و شهرستان ها از رقم چند ده تن سخن گفته است. مسئول مستقیم آنچه دیروز در تهران و شهرستان ها اتفاق افتاد و به کشته شدن مردم بی سلاح انجامید، شخص رهبر جمهوری اسلامی که در نماز جمعه روز گذشته وعده این کشتار را بعنوان فرمانده کل قوا داده بود. نطفه های خشونتی در خیابان ها در حال شکل گیری است که سرانجام آن سنگر بندی مردم و نیروهای نظامی در برابر هم است. او هنوز نفهمیده چه خبر است، در میان فرماندهان سپاه و روحانیون معترض نیز هنوز نفهمیده اند علی خامنه ای کشور را به کجا می برد؟


توصیه های پزشکی
با تیرخوردگان تظاهرات چه باید کرد!

تظاهرات دیروز در رشت
ایران سراسر همان شده که تهران شده!

ایران یکپارچه اعتراض است. آقای خامنه ای با این تصور که می توان مردم را فریب داد و یک نمایش انتخاباتی درست کرد، فضای انتخاباتی را باز کرد، اما برخلاف همه انتظارش و با تمام چراغ سبزهائی که به احمدی نژاد برای ولخرجی انتخاباتی و افشاگری تلویزیونی داد، او از صندوق بیرون نیآمد. محاسبه ها به هم ریخت. به جای احمدی نژاد کسی از صندوق رای بیرون آمد که اختلاف 30 ساله با ایشان دارد. نه بر سر مال و ثروت، بلکه بر سر خط و خطوط سیاسی. کودتا کرد، با این تصور که مردم سرشان را زیر انداخته و حکم حکومتی ایشان را تمکین می کنند. چنین نشد و برعکس، آن شد که شاهدیم. نه تنها در تهران، بلکه در تمام شهرهای ایران و اتفاقا در شهرهای دیگر بسیار خشن تر و بی رحمانه تر. حزب پادگانی احمد جنتی در تمام شهرها مستقر است. آنها ناظران انتخاباتی ایشان‌اند که حالا چماق بدست و قمه در کف به جان مردمی افتاده اند که نمی خواهد زیر بار یک کودتای انتخاباتی بروند. دیروز همزمان با تهران، در شهرهای دیگری مانند کرمانشاه، تبریز، رشت و مشهد نیز مردم به خیابان ها آمدند تا به رهبر بگویند: دوران فصل الخطابی شما به پایان رسیده است و احکام خیابانی جانشین احکام حکومتی شده است. این فیلم را هم از تظاهرات دیروز در رشت از اینجا ببینید!


بازهم بگو دروغه!

 فیلم دوم مستند تقلب در انتخابات


اطلاعیه جدید میرحسین موسوی

آغاز مسیر خطرناک اعتراضات

برعهده آن کسانی است که جلوی اعتراضات مسالمت آمیز را می گیرند

متن اطلاعیه جدید میرحسین موسوی ساعتی پیش منتشر شد. میرحسین موسوی دراین اطلاعیه با اشاره غیرمستقیم به اظهارات روز گذشته رهبر در نماز جمعه و همچنین در نفی پیش انداختن بسیج و سپاه بعنوان عاملین خشونت نوشت:

ما در این راه با بسیجی روبرو نیستیم؛ بسیجی برادر ماست. ما در این راه با سپاهی روبرو نیستیم؛ سپاهی حافظ انقلاب و نظام ماست. ما با ارتش روبرو نیستیم؛ ارتش حافظ مرزهای ماست. ما با نظام مقدس خود و ساختارهای قانونی آن روبرو نیستیم. این ساختار حافظ استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ماست. ما با كجروی ها و دروغ گویی ها روبرو هستیم و در پی اصلاح آنیم؛ ا صلاحی با برگشت به اصول ناب انقلاب اسلامیاینجانب همچنان قویا اعتقاد دارم درخواست ابطال انتخابات و تجدید آن حقی مسلم است كه باید به صورتی بی‌طرفانه از طریق یك هیئت مورد اعتماد ملی مورد بررسی قرار گیرد، نه آن كه پیشاپیش امكان ثمربخش بودن آن منتفی اعلام شود، یا با طرح احتمال خونریزی، مردم از هرگونه راهپیمایی و تظاهرات بازداشته ‌شوند، یا شورای امنیت كشور به جای پاسخگویی به سوالات مشروع در خصوص نقش لباس‌شخصی‌ها در حمله به افراد و اموال عمومی و ایجاد التهاب در حركت‌های مردمی به فرافكنی بپردازد و مسئولیت فجایع به وجود آمده را بر عهده دیگران بگذارد.

اینجانب چون به صحنه می‌نگرم آن را پرداخته شده برای اهدافی فراتر از تحمیل یک دولت ناخواسته به ملت، که تحمیل نوع جدیدی از زندگی سیاسی بر کشور می‌بینم. من به عنوان یك همراه که زیبایی‌های موج سبز حضور شما را دیده است هرگز به خود اجازه نخواهم داد بر اثر عمل من جان کسی درمعرض خطر قرار گیرد. در عین حال بر اعتقاد راسخ خویش مبنی بر باطل بودن انتخاباتی که گذشت و استیفای حقوق مردم پای می فشارم و علیرغم توانایی‌های اندكی كه در اختیار دارم براین باورم كه انگیزه و خلاقیت شما مردم همچنان می‌تواند حقوق مشروع تان را در چهره‌های مدنی جدید مورد پیگیری قرار دهد و محقق كند. اكنون مقامات كشور با صحه گذاشتن بر آنچه در انتخابات گذشت مسئولیت آن را پذیرفته‌اند و برای نتایج هرگونه تحقیق و رسیدگی بعدی حد تعیین کرده‌اند، به صورتی که این رسیدگی‌ها موجب ابطال انتخابات نشود و نتایج آن را تغییر ندهد، حتی اگر در بیش از 170 حوزه انتخاباتی تعداد آرای به صندوق ریخته شده بیشتر از تعداد واجدین شرایط باشد

اگر حسن‌ظن و اعتماد مردم از طریق صیانت از آرای آنها پاسخ داده نشود و یا آنها نتوانند برای دفاع از حقوقشان به نحوی مدنی و آرام واكنش نشان دهند مسیرهای خطرناكی در پیش خواهد بود كه مسئولیت قرار گرفتن در آنها بر عهده كسانی است كه رفتارهای مسالمت‌آمیز را تحمل نمی‌كنند

حجم عظیم تقلب و جابه‌جایی آرا، آتش به خرمن اعتماد مردم زده است و چقدر بی‌انصافند کسانی که منافع كوچكشان آنها را وا می دارد تا این معجزه انقلاب اسلامی را ‌ساخته و پرداخته بیگانگان و «انقلاب مخملین» بنامند


راه توده - لشکرکشی خیابانی امروز حکومت

پایان مرحله "فصل الخطاب"

و آغاز مرحله نوین در ایران


از یک گزارش دریافتی

نماز جمعه رهبر، به این دلائل

از مصلا به دانشگاه منتقل شد!


نقل از راه توده- سخنان رهبر، یک هفته پس از انتخابات

سخنان بغض آلود رهبر

در دفاع از کودتای 22 خرداد


از دیروز ابلاغ شد
دستور العمل جدید
ستاد کودتا به مدیران مطبوعات


اخبار بدست آمده
شریعتمداری و مرتضوی
"گفتگو در زندان" را پیش می برند

شناسائی کنید

آن را که چاقو در دست دارد مردم شناسائی کرده و مشخصاتش را اعلام کردند: سرگرد پاسدار محمد جواد فرحبخش پاسدار قرارگاه ثارالله تهران. اکنون از همگان می خواهیم آن هوادار سینه چاگ محمود احمدی نژاد را هم شناسائی و معرفی کنند. خواب و خوراک و زندگی راحت را از این افراد در محله ای ای که زندگی می کنند باید سلب کرد. (برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر بر روی ان کلیک کنید)

به ما خبر دادند که فرد مذکور سعيد بروجردی است که در ميدان توحيد کار می کند.


روزنامه ارگان حزب کمونیست فرانسه:
با سخنان رهبر ایران رویاروئی تازه آغاز شده است

جاده قم - تهران و قم - اصفهان

در اشغال نیروهای ویژه نظامی

این گزارش از شهر قم به ما رسیده است: تمام مسیرهای شهر را قوای نظامی بسته اند. چنان که انگار قم را دور تا دور دیوار نظامی کشیده اند. جاده ی قم تهران، جاده قم به اصفهان و قم به تهران به یک جاده نظامی تبدیل شده است. هر کس بخواهد برود و بیاید به شدت سئوال پیچ می شود و حتی نام او را یادداشت می کنند. کنترل رفت و آمد در جاده ها چنان است که حتی توزیع روزنامه ها بین شهرستان ها را هم مختل کرده است و بسیاری از روزنامه ها به شهرستان ها نمی رسد و یگانه منبع خبری مردم در شهرستان ها رادیوهای خارج از کشور شده است.


3 اشتباه بزرگ ستاد کودتای 22 خرداد

سرمقاله راه توده -از ما نپرسید: کجائید؟
ما هستیم، اما در کنار مردم در خیابان انقلاب و بر بام خانه ها


عبدالله شهبازی:

بمب ساعتی

به لحظات انفجار نزدیک شده


رئیس سازمان اطلاعات اسرائیل
اعلام حمایت رسمی اسرائیل از احمدی نژاد

رئیس سازمان اطلاعات اسرائیل روز 3 شنبه به کمیته روابط خارجی و دفاع در پارلمان اسرائیل (کنست) گفت که اوضاع ایران ظرف چند روز آرام خواهد شد. به گفته رئیس موساد: «انتخابات ریاست جمهوری واقعیت را در ایران تغییر نمی‌دهد. ما و سراسر جهان با محمود احمدی‌نژاد و حرف های او آشنا هستیم. اگر میرحسین موسوی در انتخابات پیروز شود، مشکل ما بیشتر خواهد شد، زیرا باید به دنیا ثابت کنیم که او هم خطرناک است، درحالیکه جامعه بین‌المللی او را به عنوان چهره‌ای متعادل می‌شناسد. اما نباید فراموش کرد که در زمان نخست وزیری موسوی بود که برنامه هسته‌ای ایران شروع شد.»

متن کامل تر این خبر را از اینجا می توانید بخوانید:


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها


بزرگترین
همایش اعتراضی
در بروکسل!

بعداز ظهر دیروز(شنبه) چند هزار ایرانی دربرابر سفارت ایران در بلژیک در اعتراض به کودتای انتخاباتی تظاهرات کردند. این تظاهرات که بزرگترین تظاهرات دو دهه اخیر در بروکسل محسوب می شود با حضور جمع کثیری از ایرانیان و انبوهی از خبرنگاران و عکاسان و فیلمبرداران رادیو و تلویزیون ها و مطبوعات بلژیک برگزار شد. شماری از ایرانیان مقیم فرانسه نیز با شعار "مرگ بر دیکتاتور چه شاه باشه چه دکتر" و شعارهایی در دفاع از میرحسین موسوی و مهدی کروبی در این تظاهرات شرکت داشتند. از جمله شعارهای تظاهرکنندگان عبارت بود از: "برادر شهیدم رای تو را پس می گیرم"، "خس و خاشاک تویی، دشمن این خاک تویی"، "برادر بسیجی چرا برادرکشی".
یکی از نارسایی هایی که در این تظاهرات به چشم می خورد آن است که کسانی که انتخابات را تحریم کرده بودن اکنون برای موج سواری به جمع معترضان به کودتای انتخاباتی پیوسته اند و از آن خنده دار این که می خواهند رهبری این اعتراضات را از دست کسانی در آورند که در این انتخابات شرکت کرده و به موسوی رای داده اند!

از میان
نامه های دریافتی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام پیک نتی های عزیز که میدانم این روزها خواب و خوراک را بر خود حرام کرده وحسابی مشغولید! من ناچیز که از بد روزگار درشهر یزد هستم و نمیتوانم به شکلی عملی و تاثیر گذار در حرکتهای مردمی حضور داشته باشم و متاسفانه به دلایل شغلی امکان حضور در زادگاه مادری خود (شیراز) راهم ندارم، تنها به خبررسانی مشغولم که منابع خبری اینجانب نیز سایتهای اینترنتی و منابع شخصی یا همان دوستان سرگرم مبارزه در شهرهای مختلف هستند که به هر طریق اخبار به روز شده را در اختیارم میگذارند و من نیزدر اختیار افرادی میگذارم که به هر شکل با آنها مرتبط هستم. برای دستیابی به سایت های خبری از چند نرم افزار استفاده می کنم که بهترین آنها
سایت http://www.coverme.in/ می باشد.
در شب حمله به کوی دانشگاه تهران مهاجمان از سلاح کمری و اسلحه وینچستراستفاده میکردند و بچه ها را از فاصله 1 متری مورد هدف قرار می دادند. شیراز هم همینطور عمل کردند. مردم در بهت و حیرت اند از این همه خشونت.
با خطوط معمولی برای دسترسی به اخبار راه تقریبا غیر ممکن است.
فیلترشکنی را که معرفی کردم معرفی کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید
ما دانشجویان تربیت معلم تهران(واحد حصارک کرج) با این میل خبرهای دانشگاه خود را به شما می رسانیم. امید است که ما را در رساندن صدایمان به جهانیان یاری
رسانید. در ضمن اگر شماره تلفنی جهت تماس در مواقع ضروری به ما بدهید تا
مستقیما اخبار را برسانیم ممنون می شویم.
حصارک


ضرورت تشکیل ستاد هماهنگی
 با رهبری جنبش
در داخل کشور
!

از داخل کشور، چند پیام دریافت داشته ایم که در آنها پیشنهاد شده، یک ستاد هماهنگی با جنبش و با ستاد میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی در خارج از کشور تشکیل شود. در همین پیام ها عنوان شده که عطاء الله مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد اسلامی در دولت خاتمی، با توجه به آشنائی که با ساختار حکومت دارد و اعتبار و نفوذی که در میان مردم دارد، برای تشکیل چنین ستادی پیشقدم شود. ما این پیام را عینا منتشر کردیم، تا اگر در آن هسته هائی از ضرورت وجود دارد، به آن بیاندیشند. بویژه که دایره دستگیری ها در داخل کشور می تواند گسترده شود و در این میان سلطنت طلب ها از خارج خود را رهبر جنبش داخل کشور اعلام کنند. طبیعی است که این ستاد اگر بصورت شورائی تشکیل شود و نمایندگانی را در پایتخت های مهم کشورهای اروپائی نیز اعلام کند، اولویت دارد. طبیعی است که دراین ستاد می توان و قطعا باید از شخصیت هائی نظیر عطاء الله مهاجرانی و دکتر عبدالکریم سروش، یوسفی اشکوری و چهره های شناخته شده دیگری استفاده شود که در اروپا و امریکا حضور دارند.


آرشیو

  شماره‌های گذشته

"صدای پیک" را

از اینجا يا از اينجا

می توانید بشنوید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)