اسحاق جهانگیری:

پشت پرده تظاهرات مردم

مسائل دیگری خفته است!

 

علی مطهری:

ضمانتی وجود ندارد

هرعملی کنیم انقلاب می ماند

(پیک هفته ۱۰۹) 9 دیماه  1396 برابر با 30 دسامبر 2017 

 pyknet100@gmail.com


پرمخاطب ترین مطلب پیک نت پنجشنبه 7 دیماه، یادداشت ساجده عرب سرخی درباره احمدی نژاد بود که روی فیسبوک و کانال تگرام پیک نت جمعا 14 هزار و 400 خواننده داشت و از سوی 10 خواننده پیک نت نیز به اشتراک گذاشته شد.


8 ـ 6 دی

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


8 ـ 6 دی

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


8 ـ 6 دی

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


8 ـ 6 دی

منتخب اخبار
شهرستان ها


8 ـ 6 دی

منتخب اخبار ورزشی


8 ـ 6 دی

منتخب اخبار اقتصادی


تظاهرات مردم

جرقه های شورش کوراست!

جرقه های شورش کوری که تمام زمینه های آن در جامعه ایران به چشم می آید، فعلا در تظاهرات موضعی در شهرهای مختلف ایران رو به گسترش است. آنها که خود زمینه ساز بحران اقتصادی و اجتماعی بوده و هستند و آنها که جان مردم را براثر تحمیل تنگناهای مذهبی به لب رسانده اند، از هول حلیم خود را انداخته اند توی دیگ و حامی تظاهرات و اعتراضات مردم شده اند. همانها که در دوران احمدی نژاد مملکت را غارت کردند و با قدرت مالی که دارند مانع هر نوع کنترل دولت بر ثروت آنها و شرکت های وابسته به آنها می شوند حالا پرچم حمایت از مردم معترض شده اند. همه شان میدانند چه کسانی و کدام شرکت ها و بانکها مملکت را غارت کردند اما نام هیچیک از آنها را بر زبان نمی آورند زیرا خود حامی آنها بوده و هستند. از جمله ابراهیم رئیسی تولیت امپراطوری آستان قدس که هنوز خواب رهبری را می بیند. دیر نیست که مردم در همان خراسان فریاد علیه او برآورند که چرا آستانقدس مالیات نمیدهد و مالیات فقط باید از کارمند و کارگر و حقوق بگیران گرفته شود؟ همین دار و دسته چپاولگر و قدرت پرست و حامی و طراح فشارهای مذهبی به مردم بازی باصطلاح خود زیرکانه ای را آغاز کرده اند. یعنی موج سواری روی اعتراضات مردم برای زمین زدن دولت و گرفتن کامل سکان قدرت بدست. غافل از آن که این موج قطعا اگر ادامه یابد خود آنها را خواهد برد. برخی هشدارها و مانورهای روزهای اخیر به دستور بیت رهبری نشان میدهد که این واقعیت روز به روز پررنگ تر شده و هراس و وحشت از آن جدی شده و می شود. از جمله دلائل اعلام بزرگداشت تظاهرات ساندیسی 9 دیماه سال 88 همین نکته است. می خواهند تظاهرات و اعتراض کنونی مردم گرسنه و بی سرپناه و ذله شده از حکومت اسلامی را به سوی تائید راهیمائی 9 دیماه، یعنی تائید کودتای 88 بکشانند. کودتائی که خود از عوامل جدی وضع کنونی مملکت و مردم است. حوادثی که از بعد از استخر مرگ شدن هاشمی گذشته تائید شایعات مربوط به قتل وی است و سناریوئی که از قبل آن را تدارک دیده بودند و با استخرمرگ شدن هاشمی کلید خورد. حصر خانگی محمد خاتمی و جلوگیری از خاتمه حصر میرحسین موسوی که از جمله انگیزه های مراسم 9 دیماه نیز همین است، نشان دهنده طرح های پشت پرده ایست که با مرگ رهبر جمهوری اسلامی نیز در پیوند است. آنها تصور کرده بودند می توانند تظاهرات اعتراضی مردم را کنترل کنند و با انداختن شعار "مرگ بر روحانی" در میان برخی عوامل وابسته و جیره بگیر آستانقدس در تظاهرات شهرهای خراسان این تظاهرات را به سود خود مصادره کنند و حتی مسئله جانشینی روحانی پس از فوت علی خامنه ای را نیز منتفی کنند، اما شعارهای مردم این خواب را سخت آشفته کرده است. شعار علیه اختلاس حکومتی، دزدی و غارت حکومتی، ذله شدن مردم از اسلام حکومتی، نفرت از دروغگوئی های حکومت، نفرت از امام جمعه ها و حتی سپاه، با شعارهائی علیه حضور در سوریه. حکومت حتی نتوانست دلائل و انگیزه های ضرورت حضور در سوریه برای خنثی سازی طرح نزدیکی داعش به ایران را برای مردم توجیه کند و اگر هم می کرد مردم نمی پذیرفتند زیرا پل اعتماد به حکومت ترک نخورده بلکه شکسته است


اسلام رو بهانه کردین- مردم را ذله کردین

سپاه خدام امام رضا کم بود

برای حرم معصومه هم درست کردند


مرور مطبوعات پنجشنبه 7 دیماه

از کرامات مکارم شیرازی:

باندازه شعب بانک صادرات موسسه دارد


وحشت از گسترش تظاهرات در تهران

از روز گذشته و بدنبال جهت گیری تظاهرات مشهد و بویژه کرمانشاه علیه جمهوری اسلامی و بیم از راه افتادن سیل جمعیت در تهران، واحدهای ضد شورش در نقاط مختلف تهران مستقر شده است. این عکس مربوط به همین حضور درخیابان ولیعصر است.


مشاور رئیس جمهور:

حامیان قدیمی احمدی نژاد

پشت حوادث کنونی قرار دارند


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله راه توده 629

رهبر و بیت رهبری کشور را
به سراشیبی سقوط کشانده اند


یادداشتی از ساجده عرب سرخی

احمدی نژاد همان است
که بی بصیرت ها گفته بودند

 

ظهور نور قرمز
در آسمان شهرهای ایران


مصاحبه با دکتر فاطمه هاشمی رفسنجانی

رادیو اکتیو را از طریق غذا
وارد بدن هاشمی کرده بودند؟


شریعت و کار حلال تبدیل به بحران اقتصادی شد

یک گام از افزایش

تعرفه بازرگانی نباید عقب رفت!


چه پیامی برای او می برند؟

با کروبی دیدار می کنند

اما نمی گویند چه شنیدند!


40 سال مقاومت
در برابر واقعیات اجتماعی


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 14 هزار گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران