مصوبه شورای عالی اداری

30 درصد مدیران اجرائی

از میان زنان انتخاب خواهد شد

 

حاشیه های قرارداد توتال

فرماندهان نفتی سپاه

وزیرنفت را محاصره کردهاند

(پیک هفته ۱۰۹)  31 تیر  1396 برابر با 22 ژوئیه 2017 

 pyknet100@gmail.com


منتخب اخبار روز

ایران و جهان


پرخواننده ترین مطلب پیک نت چهارشنبه 28 تیرماه، خبری بود که به نقل از یکی از سایت های متخصص جنگ روانی با دولت در باره پیش بینی تصدی پست شهرداری تهران توسط جهانگیری منتشر کرده و ما نیز آن را با تفسیر خودمان منتشر کردیم. این مطلب روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت جمعا 8 هزار و 59 خواننده داشت.


27-29 تیر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


27-29 تیر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


27-29 تیر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


27-29 تیر

منتخب اخبار
شهرستان ها


27-29 تیر

منتخب اخبار ورزشی


27-29 تیر

منتخب اخبار اقتصادی


نارضائی "قدرت"

از زمینه رهبرشدن روحانی

صدور حکم بازداشت حسین فریدون، برادر حسن روحانی را باید در چارچوب مقابله با روحانی و حتی اگر آن را گسترش بدهیم، فصل دیگری از هاشمی زدائی در جمهوری اسلامی تلقی کرد. پاکسازی در دانشگاه آزاد از زمان انتصاب علی اکبر ولایتی با حکم رهبر جمهوری اسلامی در این دانشگاه درحالیکه بصورت معمولی باید با رای هیات مدیره این دانشگاه صورت می گرفت، استعفای امام جمعه کرمان که از معدود امام جمعه های نیمه مستقل اما متمایل به نظرات رفسنجانی و روحانی بود و احتمالا بزودی شامل حال آیت الله نور مفیدی امام جمعه گرکان نیز خواهد شد و صدور حکم بازداشت برای حسین فریدون، که این نیز در اینجا متوقف نخواهد ماند. بویژه که خبرهائی وجود دارد از اختلاف رو به گسترش روحانی و خامنه ای بر سر ترکیب کابینه. حسین فریدون با تودیع وثیقه توسط وزیر بهداشت به زندان نرفت اما ماجرا ادامه خواهد یافت. حسین فریدون با رئیس جمهور شدن روحانی از پشت پرده بیرون آمد و تا پایان مذاکرات اتمی منجر به "برجام" همه جا در کنار روحانی بود. سوابق او در جمهوری اسلامی تا کنون اعلام نشده است و این درحالی است که او برای چند سال معاون وزارت اطلاعات بوده، نماینده رسمی در مذاکرات اتمی بود، از اعضای تیم استقبال از آیت الله خمینی هنگام بازگشت به ایران بوده، سفیر و استاندار و عضو هیان نماینداگی ایران در سازمان ملل بوده است.

یک مفسر روس بنام ولادیمیر ساژین در مقاله ای که سایت اسپوتنیک منتشر کرد، این اطلاعات را فاش ساخته است. این مقاله را در همین شماره پیک نت می خوانید. مقاله که نویسنده در آن اشاره می کند که بازداشت حسین فریدون با هدف خنثی سازی موقعیت روحانی برای جانشینی علی خامنه ای هم صورت گرفته است.


پشت صحنه های نبرد- ولادیمیر ساژین

نقش و انگیزه سپاه

در بازداشت برادر حسن روحانی


مرور مطبوعات 28 تیر

قوه قضائیه مستقل می تواند

برادر لاریجانی ها را هم بازداشت کند!


سپاه خسته مسافران به تهران بازگشت!

سپاه خسته از سفر سه – چهار روزه صفحات شمال ایران شب گذشته به عزم بازگشت وارد جاده های شمال شد. البته بسیاری هم تصمیم گرفتند در اولین ساعات بامداد شنبه به تهران باز گردند تا بلکه در راهبندان های نفس گیر گرفتار نشوند. سفر به شمال با استفاده از تعطیل روز پنجشنبه شروع شد. در جمهوری اسلامی امام جعفر صادق را هم شهید اعلام کرده و یک روز به تعطیلات اضافه کرده اند. مردم به شهادت و یا درگذشت امام جعفر صادق کاری ندارند بلکه برایشان مهم اینست که این روز با کدام روز هفته مصادف می شود تا بتوانند سفر بروند. با استفاده از همین نوع تعطیلات پشت هم شده، بعد از تهران، بیش از همه، از اصفهان راهی شمال می شوند. اخبار سیل اتومبیل در جاده های شمال را در اخبار منتخب شهرستانها و اخبار سیاسی در همین شماره پیک نت دنبال کنید.


اکثریت مجلس موافق است

چه تعداد وزیر زن در دولت

روحانی حضور خواهند داشت


به یاد فلاح زاده

که ناگهان خاموش شد!

روز یکشنبه (فردا) مراسم یادبود زنده یاد مجید فلاح زاده در شهر کلن آلمان برگزار می شود. کارگردان و محقق تئاتر، مترجم  و بنیانگذار فستیوال تئاتر ایران در خارج از کشور شد. آدرس محل برگزاری این مراسم گوشه سمت چپ عکس قید شده است.


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله راه توده 607

واقعیات چون صاعقه

بر سر توهمات فرود می آیند


مصاحبه با رئیس روابط عمومی شورا

شورای نگهبان پاسدار نظام

همطراز سپاه پاسداران انقلاب!


یک نقش در دو

رنگ سیاه و سفید عمامه!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 11 هزار 600 گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


  خوان المسلمین
در خاورمیانه
(این کتاب را pay pal: 
4peiknet@gmail.com