در نشست آسیب های اجتماعی

7 انگیزه و دلیل اصلی

افزایش بی وقفه طلاق در ایران

 

مرور مطبوعات 20 مهر

دو دوزه بازی

در کارزار مخالفت با"برجام"

(پیک هفته ۱۰۹) 22 مهر ماه  1396 برابر با 14 اکتبر 2017 

 pyknet100@gmail.com



پر خواننده ترین مطلب پیک نت پنجشنبه 20 مهر ماه عنوان اول این شماره "در انتظار حوادثی که درباره آن سکوت حاکم است!" بود که روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت جمعا 18 هزار و چهار صد خواننده داشت


21-19 مهر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


21-19 مهر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


21-19 مهر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


21-19 مهر

منتخب اخبار
شهرستان ها


21-19 مهر

منتخب اخبار ورزشی


21-19 مهر

منتخب اخبار اقتصادی

 

حمایت قاطع از سپاه

دربرابر توطئه جدید امریکا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که آقایان امام جمعه ها تا پیش و حتی پس انتخابات ریاست جمهوری امریکا همان چیزهائی را در باره او تکرار می کردند که شبکه های تلویزیونی امریکا می گفتند و روی آنها متمرکز بودند، یعنی رابطه های غیر اخلاقی اش با دختران کم سن و سال و ...(باز گردید به خطبه های نماز جمعه علم الهدا در مشهد و احمد جنتی در تهران) شب گذشته سخنرانی برجامی خود را در واشنگتن ایراد کرد. او برجام را نفی نکرد، بلکه مدعی شد که ایران مفاد این توافق را خوب اجرا نمی کند (اشاره به فعالیت های موشکی ایران) و متکی با همین ادعا تحریم سپاه پاسداران را بعنوان یک سازمان تروریستی اعلام کرد. هدف مشخص است: جلوگیری از ادامه حضور سپاه قدس در سوریه و عراق و همسنگ قرار دادن سپاه با داعش!

ترامپ خلیج فارس را خلیج عربی نام برد که هدف از آن نیز مشخص است: بسیج کشورهای عرب منطقه و خلیج فارس علیه ایران و متمرکز شدن روی سه جزیزه تنب بزرگ و تنب کوچک و ابوموسی و زمینه چینی برای جنگ عرب- فارس در خلیج فارس. هدفی که قبل از انتخابات اخیر امریکا پیک نت حداقل دو بار بعنوان یادداشت سردبیری به آن پرداخت و نوشت که هدف از جنگ در خلیج فارس، مسدود کردن راه انتقال نفت به اروپا و چین و هند، نا امن کردن منطقه و بدنبال آن اروپا و سپس "امن" معرفی کردن امریکا برای جلب سرمایه ها و سرمایه گذاری ها و عبور از بحران اقتصادی امریکا.

امریکا از شکست داعش در عراق و سوریه زخم خورده است. شکستی که نقش قاطع را در آن نیروی هوائی روسیه داشت و بدنبال آن ارتش سوریه و دو بازوی کمکی حزب الله لبنان و سپاه قدس ایران.

در آستانه سخنرانی ترامپ، حسن روحانی با حدس قاطع از تصمیم امریکا علیه سپاه، در جلسه هیات دولت با صراحت و قاطعیت از سپاه حمایت کرد و شب گذشته پس از سخنرانی ترامپ نیز در یک برنامه مستقیم تلویزیونی همان نظرات را در پاسخ به ترامپ اعلام داشت که فیلم آن را در این شماره پیک نت می بینید. تمام شواهد نشان میدهد که این تازه آغاز بحرانی است که امریکا بدنبال ایجاد آن در خلیج فارس است و شاید از جمله دلائل سفر پوتین در تاریخ 10 آبان به تهران اتخاذ سیاستی مشترک برای خنثی سازی توطئه جدید امریکا باشد. سخنان روحانی در حمایت از سپاه و توان نظامی ایران برای مقابله با بحران سازان مورد تائید همگان است، اما آنچه که تاکنون هم خود روحانی و هم دلسوزان سپاه و مملکت درباره سپاه گفته اند و تکرار می کنند آنست که فعالیت اقتصادی که همراه شده با انواع اختلاس ها، در سپاه آلودگی هائی را بوجود آورده که به سود منافع ملی ایران نیست. همچنان که دخالت سپاه در تمام امور سیاسی و اجتماعی و محدودیت های اجتماعی و امنیتی از اعتبار مردمی سپاه بشدت کاسته است. امروز مردم در هر رویداد و پدیده ای که مورد خشم آنهاست، دست سپاه را می بینند و این همان چشم اسفندیار سپاه است و می توان حدس زد که ترامپ نیز روی همین دو مورد آخر نیز بعنوان اهرم های داخلی در کنار اهداف استراتژیک خود در منطقه حساب کرده است. برای این ضعف بزرگ باید چاره ای اندیشید.


حسن خمینی:

امام سیاستمدار با تجربه ای

که با شاه نیز ملاقات کرده!


نامه مطهری به دادستان کل

بنده دروغ نمی گویم

جنابعالی در جریان امور نیستید!


زیردریایی آمریکا با 150

راکت اتمی در آبهای کره جنوبی

سایت خبری روسیه امروز- نعمت بوستانی


این 4 زن با مدرک دکترا

به  مدیریت وزارت بهداشت پیوستند


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله راه توده 619

ایران روز به روز بیشتر

به دو راه حل نزدیک می شود


علی مطهری:

روحانی و آملی لاریجانی بی پرده حرفشان را بزنند


در انتظار حوادثی

که درباره آن سکوت حاکم است!


دیدار حقانی و طائب

با زهرا آملی لاریجانی درخانه امن

بموجب اطلاعات دریافتی، علیرغم تکذیب و تهدیدهای روزهای اخیر، زهرا لاريجانى دختر رئیس قوه قضائیه باتهام رابطه جاسوسی با انگلستان همچنان در یک خانه امن واقع در بلوار ارتش در بازداشت بسر می برد. همچنین گفته شده که وحیدحقانیان منشی مخصوص رهبر به همراه حسین طائب رئیس اطلاعات سپاه در همین خانه با زهرا آملی لاریجانی دیدار و صحبت کرده اند.


"چه گوارا"

فرمانده ای که هنوز

برقلب ها فرمان می راند

یونگه ولت ترجمه رضا نافعی


لغو برجام- حتی مشروط - یعنی جنگ؟

نشریه آتلانتیک- برگردان: فروزنده فرزاد


فرماندهان قوه قضائیه

همه با هم حمله را شروع کرده اند


وزیر خارجه آلمان:

لغو "برجام"  اجازه اتمی شدن بیشتر کره شمالی است


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 12 هزار 300 گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


  خوان المسلمین
در خاورمیانه
(این کتاب را pay pal: 
4peiknet@gmail.com