سرمقاله 767

انتخابات دو قطبی 1400

چگونه‌انتخاباتی خواهدبود؟

 

لاوروف وزیر خارجه روسیه:

روسیه آماده‌میانجیگیری میان

ایران و کشورهای‌عربی است

(پیک هفته ۱۰۹)   26 آذر ماه 1399  - 16 دسامبر 2020

 pyknet100@gmail.com


25-26 آذر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


25-26 آذر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


25-26 آذر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


25-26 آذر

منتخب اخبار
شهرستان ها


25-26 آذر

منتخب اخبار ورزشی


25-26 آذر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 26 آذر

در انتخابات 1400

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء

با سردار دهقان رقابت می‌کند؟

از میان سرداران سپاه که مستقیم و غیر مستقیم خود را نامزد انتخابات 1400 کرده اند، حسین دهقان و سعید محمد جدی ترین آنها هستند. نه شمخانی و نه رضائی و نه قالیباف که دلش لک زده برای رسیدن به "پاستور" هیچکدام بخت پیروزی در این انتخابات را ندارند، بویژه که مردم از چهره های تکراری همانقدر دلزده اند که از صحنه آرائی انتخاباتی.

سردار حسین دهقان سابقه حضور در دولت را داشته و به همین دلیل به رموز کار اجرائی تا حدودی آشناست. سردار سعید محمد هم که از نسل پس از جنگ عراق است، سابقه مدیریت نهاد عظیم "خاتم الانبیاء" را در کارنامه خود دارد. گفته می شود که او در این مدیریت بسیار موفق بوده است. آیا این دو سردار در انتخابات 1400 روبروی هم خواهند ایستاد؟ و آیا در صورت پیروزی یکی از آنها، دیگری را به حضور در کابینه اش دعوت خواهد کرد؟ و اساسا انتخابات 1400 در همین دو چهره خلاصه خواهد شد و یا دیگرانی نیز به رقابت با آنها خواهند پرداخت. هم حسین دهقان و هم سعید محمد هر دو گفته اند تا رسیدن زمان انتخابات هنوز حوادثی در پیش است که ممکن است همه معادلات را بهم بزند.

سردار سعید محمد در تازه ترین مصاحبه ای که با ایلنا انجام داده درباره حضور در انتخابات 1400  گفته است: ما اهل کار هستیم و کارگریم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در پاسخ به این سوال که اگر از شما خواسته شود در انتخابات شرکت کنید، چه تصمیمی خواهید گرف؟ گفت: بستگی به شرایط دارد. باید توجه کنیم که شرایط این دوره از انتخابات پیچیده است باید جلوتر برویم و ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار ما است.

سیاست‌ها و مقررات بخش تولید را مختل کرده است. سفته بازان در کشورمان هیچ وقت دغدغه ندارند و این تولید‌کنندگان هستند که همیشه در هر شرایطی دغدغه دارند. باید بازارهای کاذب را ناامن کنیم و بستر تولید را فراهم کنیم. علت افزایش نرخ ارز در کشورمان به دلیل این است که تولید در کشورمان وجود ندارد، در حال حاضر هیچ فردی به سمت تولید نمی رود و همه به سمت سفته بازی رفته اند.


دیدار با محمد خاتمی

قوای سه گانه هوشیار باشند

که پرونده های دیگری گشوده نشود!


تصویب لوایح فاتف گره را باز می کند

واکسن کرونا

شاید تا فروردین به ایران برسد


راه توده 767 منتشر شد!

هفته  نامه راه توده – شماره767 (چهارشنبه 26 آذر 1399) منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه روی کانال تلگرام و فیسبوک راه توده نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به بررسی احتمالات در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دارد. گزارش ویژه این شماره بخش دیگری از خاطرات ارتشبد فردوست است. این بخش مربوط به سفر شاه و فردوست به مهاباد پس از سرکوب خونین حکومت خودگردان کردستان و دار زدن قاضی محمد رهبر و بنیانگذار حزب دمکرات کردستان ایران دارد.

در همین شماره مطالب دیگری می خوانید با عناوین زیر:

نهادهای  امنیتی جمهوری اسلامی از آغاز تا به امروز، سرودی که اردوغان یاد همسایه های مست ایران داد، آمران قتل و ترور همیشه پشت عاملان پنهان اند، حکمت جو و بیژن جزنی پیش از حمید اشرف، جهان در اسارت بانک جهانی و صندوق بین المللی پول، جنگ قره باغ دو برنده داشت و یک بازنده، همگامی بارزانی با اردوغان برای سرکوب کردهای پ. ک. ک، زلینسکی پشت به وعده ها و ادامه دنباله روی از آلمان و فرانسه، تروریسم دولتی نابودی اسرائیل را بدنبال خواهد آورد؟، چین قدرت اول جهان می شود، تبعیض علیه رنگین پوستان ادامه برده داری است و بالاخره انتشار عکس هایی از حمید اشرف و  پرویز حکمت جو پس از کشته شدن در زیر شکنجه و در خانه تیمی. 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh


مطهری:

مذاکره با دولت آینده امریکا

تسلیم یا اعتماد به امریکا نیست


مذاکرات ایران خرید واکسن از روسیه، چین وهند

گزارش نتیجه واکسیناسیون

در روسیه، امریکا و انگلیس


عنوان اول پیک نت 25 آذر

نشست خبری روحانی

برای لغو تحریم ها
هیچ‌فرصتی را ازدست‌ نمیدهیم


با سفر به قم و دیدار با روحانیون

سردار حسین دهقان جلوتر از

بقیه تلاش انتخاباتی را شروع کرد


هم شعر خوانی اش بیجا بود

و هم اسب سواری اش

ظاهرا اردوغان نه تنها نمیداند کدام شعر را در کجا بخواند، بلکه نمیداند اسب را چگونه و کجا باید سوار شود. این فیلم مربوط به صحنه ایست که او خواسته سوار یک اسب چموش شود. اسبی جوان و سرکش که پیش از رسیدن پای اردوغان به رکاب از جای جسته و او را به زمین زده است. می گویند این اسب سواری ناکام در باکو انجام شده است.


لوُ رفتن چه اطلاعاتی زمینه ساز شد

دستگیری های سئوال برانگیز

در گروه حشد الشعبی عراق!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

بخش کوتاهی از نشست خبری روحانی که در باره بازگشت امریکا به برجام و مذاکرات است در پیک نت روز گذشته عنوان اول بود و نزدیک به 6 هزار خواننده داشت. در فیسبوک پیک نت بیشترین خواننده را نظر مطهری درباره مناسبات با امریکا داشت که روی 8 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران